KL-varaosat  Race.fi

Dynaaminen puristussuhde

  • 5 Vastauksia
  • 4327 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa skipi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Dynaaminen puristussuhde
« : 25.02.2014, 22:31:02 »
Kuinka suuren dynaamisen puristussuhteen normi 98-bensa kestää? missä suunnilleen on kipuraja?

Moottorina vapari B-20, 92 porauksella, 43cc palotilat, KG19-nokka.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2014, 23:34:22 kirjoittanut skipi »

Poissa skipi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
« Vastaus #1 : 01.03.2014, 15:22:00 »
Haloo... Tietoa, huhuja, kokemuksia...

Poissa sopanja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 225
  • www.vrcf.fi
Vs: Dynaaminen puristussuhde
« Vastaus #2 : 01.03.2014, 20:52:04 »
En tiedä dynaamisesta mutta staattinen puristussuhde tuolla nokalla vakio porauksella ja iskulla oli omassa moottorissa 11.5 pintaan. Kierroksilla nakutusta alkoi ilmenemään 36 asteen tienoilla penkissä, bensana 98.

Poissa skipi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
« Vastaus #3 : 02.03.2014, 12:13:14 »
Minkälaisella kannella toi sun moottori oli?

Poissa sopanja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 225
  • www.vrcf.fi
Vs: Dynaaminen puristussuhde
« Vastaus #4 : 02.03.2014, 15:15:46 »
Kanavia hiulattu, isommat venttiilit, laskettu jne.

Poissa skipi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Vs: Dynaaminen puristussuhde
« Vastaus #5 : 08.03.2014, 01:21:18 »
Jos ei löydy tarkkaa tietoa ni laittakaa samanlaisia tietoja kuin "sopanja" tuossa aikasemmassa viestissä ni saadaan jotai vertailu kohteita.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron