0
Rapala240 ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Paljonko säädättäminen muuten tulee maksamaan? Jotain karkeata hinta-arviota?
Muistelen ettei olis sylkeny/yskiny ennen kun oli lähes 50astetta ennakkoa n. 3500 kierroksilla. Viime kesänä säädettiin sytkä n. 35 asteeseen ennakko 3500 kierroksilla.. Voiko johtua siitä että kone käy liian rikkaalla?
Kuulostaa aika isolta ennakolta. Tai sitten olen vaan jo niin turtunut noihin ahdettujen ennakoihin.
Oli edellisen omistajan jäljiltä.. Tiiä sitte onko ollu joskus sillä jakaja pois ja menny yhen hampaan pieleen, vai onko sitte vaa halunnu paukuttaa putkessa.. Tuli kuitenkin säädettyä sillon se siihen 35-36 asteeseen 3500 kierroksilla..
Tuossa lyötiin weeberit kiinni koneeseen, niin saatiin auto käynnistettyä mutta kaasareista tuli komeat liekit ulos, sytkä pielessä? Onko muita, vaihtoehtoja mitkä saattais vaikuttaa?
Laiha tyhjäkäyntiseos. Se ainakin saa yskimään kaasariin. Kokeile isompia tyhjäkäyntisuuttimia.Lue myös tuo mun edellinen postaus.
Pääsuuttimet 130, seosputki f49, tyhjäkäyntisuuttimet 50 f 26. Minkähän kokoset rokkais parhaiten? (edes niin, että auto kävisi ja sillä voisi ajaa säädettäväksi). Tällä hetkellä autossa kiinni 40 weberit, kansi laskettu ja kanavat näyttävät hieman isommilta.
Onko sulla imutorvia ollenkaan noissa? Kattelin vaan siitä yhestä kuvasta niin ei ainakaan siinä ollut..
Mitenköhän B18 2,0 porattuna kestäis ahtamista? Puristuksia tosiaan pitäisi ainakin laskea, mutta mahtaisikohan muuten miten toimia..? Tossa vaan on yks lohko joka on noihin mittoihin porattu ja otettu 0,5mm pois lohkosta.. B20 lohkoja saa kyllä halvalla joten siitä ei tarvi alkaa tarinaa kirjottaa.. Eikä mulla ole kyllä nyt aikomusta tehä mutta tulevaisuutta ajatellen..
Ehdottomasti, orggis valusarja ei ole kuullukkaan sujuvista virtauksista.Jos ei ole viri-tuntemusta, niin painele kirjastoon ja sieltä Esko Maunon virittäjän käsikirja(t)Niissä on hyvää perus tietoa moottorin mekaaniseen virttämiseen, kaasareihin, sytkyyn ja alustageometriaan.