äivitellääs tätäkin pitkästä aikaa. Ei vaan tuu kuvia lisättyä ku joutuu ne tietokoneella laittamaan buckettin ja viimeinenkin winukan omaava kone on todella lähellä loppua.
nyt ois alakerta laakereita ja tiivisteitä vaille kasausvalmiina...niin ja tarvis avata toi yks b200 kellari ja kattoo oisko siinä parempi kampura ku tossa puretussa on naarmuja.
Kansihommia aloin taas pitkästä aikaa tekemään ja tällä hetkellä tunteja on takana n.25h joista imuihin on muutama tunti ja loput pakoihin
tällä hetkellä 2 pakoa muodossaan.
Imuille en juuri muuta tee kun pykälät siistin ja karkea kiillotus. Pako kanaville sitte näytän vinkua rankemmalla kädellä eli ohjurin ympäriltä nostin kanavan kattoa n.5mm siten että ohjuriin tein ns. maljan. Leveyttä ei tullut lisää, tein kulmat jyrkemmäksi ja suoremmaksi. Venttiileihin tehdään miraseetit ja pakovenat vaihtuu 37mm.
Tuossa yks kuva kannesta, ei tosta ny kauheesti näe mutta kuitenkin
muuten on autoon tehty lähinnä keulaa sun muuta pientä ku ootelaa että monttu vapautuu ja pääsee perän kimppuun..ennen ei viitti takaosaa pohjasta pellittää.
Keulaa
perä valmiina asennukseen (etuvedon vanteilla)