Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Diesel-osio => Aiheen aloitti: V70 D5-07 - 05.12.2010, 13:19:07
-
Oletteko asennuttaneet Volvolla sen tarjoamaa omaa teho-optiota ja minkälaisella kokemuksilla? :3/4 jättää sen:
-
Oletteko asennuttaneet Volvolla sen tarjoamaa omaa teho-optiota ja minkälaisella kokemuksilla? :3/4 jättää sen:
Tuota hintaa kun katselee niin oletan, että noita asennellaan lähinnä uudenkarheisiin autoihin.
-
Sen kummempaa kokemusta ei ole kuin mitä pomo työmaalla kehu tuota, enempihän saa monella muullakin mutta tuon saa katsastettuna ohjelmalle.
-
Sen kummempaa kokemusta ei ole kuin mitä pomo työmaalla kehu tuota, enempihän saa monella muullakin mutta tuon saa katsastettuna ohjelmalle.
Näinpä, eikä vaikuta takuuseen.
-
Näinpä, eikä vaikuta takuuseen.
Itselle se katsastamisen velvollisuus siitä jää, elí ei ole pakko muutoskatsastaa jos ei tahdo.
-
Näinpä, eikä vaikuta takuuseen.
Eikä poistu jonkin turhanpäiväisen softapäivityksen jälkeen.
-
Eikä poistu jonkin turhanpäiväisen softapäivityksen jälkeen.
hintakin on nykyään 900 ja risat niin ei ole periaatteessa hinnalla pilattu ;) ;)
-
Ite oon kaks softaa ohjelmoinut, toinen oli XC70 D5 -08 ja toinen XC90 D5 -06. Tossa XC70:ssä en niin huomannut eroja vakion ja polen kanssa, tosin oli aika liukkaat tiet silloin. Ton XC90 kanssa kyllä tuntui selvä ero, aina on tollanen XC90:sen möhkö tuntunut D5 koneella laiskalta, mutta paljon pirteämmäksi muuttui polen kanssa. Ja ihan kuin olisi muuttanut DSTC:n arvoja, tuntui että antaa sutia ja mennä vinossa enemmän kuin vakio.
-
Ja ihan kuin olisi muuttanut DSTC:n arvoja, tuntui että antaa sutia ja mennä vinossa enemmän kuin vakio.
Näinkö niitä asiakkaiden autoja testataan?
-
Polestar ohjelmistoja ei saa enää suomessa.
-
Polestar ohjelmistoja ei saa enää suomessa.
Miksikä ei? :(
-
Miksikä ei? :(
Kai se on joku vastaava juttu, kuin uudenvuoden alla ilotulite-sekamelska joku pykälä suomen laista täyttämättä.
-
Polestar ohjelmistoja ei saa enää suomessa.
Toi on siinä mielessä ihme,kun menee Polestarin sivuille,niin siellä kyllä on Suomen jälleenmyyjä verkosto ilmoitettu,mistä pitäisi niitä saada.Sitten pitäis ainakin sivut päivittää!
-
kenties hyvä aika käydä hakemassa Polestar Ruotsin puolelta (kruunun kurssi suotuisa)
https://bilnilsson.com/polestarkampanj/ (https://bilnilsson.com/polestarkampanj/)
https://engineered.polestar.com/se/product/optimisation/xc60-d3-awd-automatic-2012 (https://engineered.polestar.com/se/product/optimisation/xc60-d3-awd-automatic-2012)
9 200kr
I priset ingår moms och installation, registreringsbesiktning tillkommer.
Just nu optimeringskampanj för utvalda modeller — pris från 6 900kr.
Gäller alla Volvo av årsmodell 2010-2018, dock ej XC40, XC60 2018-,S90 2017-, V90 2017-, V90 Cross Country 2017-, XC90 2016-, V60 II 2019-.
-
kenties hyvä aika käydä hakemassa Polestar Ruotsin puolelta (kruunun kurssi suotuisa)
https://bilnilsson.com/polestarkampanj/ (https://bilnilsson.com/polestarkampanj/)
https://engineered.polestar.com/se/product/optimisation/xc60-d3-awd-automatic-2012 (https://engineered.polestar.com/se/product/optimisation/xc60-d3-awd-automatic-2012)
9 200kr
I priset ingår moms och installation, registreringsbesiktning tillkommer.
Just nu optimeringskampanj för utvalda modeller — pris från 6 900kr.
Gäller alla Volvo av årsmodell 2010-2018, dock ej XC40, XC60 2018-,S90 2017-, V90 2017-, V90 Cross Country 2017-, XC90 2016-, V60 II 2019-.
Puolet halvemmalla saa 260hv ja 550Nm ihan Suomesta ;)
-
Puolet halvemmalla saa 260hv ja 550Nm ihan Suomesta ;)
Eli, onko niin, että optimointi maksaa Suomessa nykyisin vain 350 euroa?
Paljonkohan maksaisi, jos siihen vielä DPF tyhjäyksen ja EGR:n poiston kylkeen ottaa?