Hei
Kyllä, kyseessä tuo laite jonka linkkasit. Vikatilasta saa Eberin tuolla laitteella palautettua, koska koodit pystyy myös lukemisen lisäksi nollaamaan. Tämä tietenkin vain sellaisissa lämmittimissä, jotka ovat tehdasasenteisia ja luettavissa ajotietokoneen kautta. Ei voi kuitenkaan yksittäin komentaa päälle eri komponentteja.
Niin, ja lämmitinhuollossa kun ilmeisesti Eberin omalla testerillä katsoivat, niin eivät nähneet kaikkea, koska oli tuohon ajotietokoneeseen kytketty. Sillä lämmitinhuollon testerillä taas onnistui yksittäisten komponenttien testaaminen. Pitäisi jaksaa tuo laite uudestaan availla ja tehdä tuo johdon kolvaaminen, sekä vaihtaa samalla tuo palopesä varmuuden vuoksi. Silti vielä haluaisin tietää, että mikä noissa palopesissä on se kriittisin kohta. Kuitenkin kun joissain on se reijitetty alue, jonka läpi ilma kulkee pienissä kanavissa, palanut hajalle tai karstoittunut niin ettei enää saa puhdistettua, niin luulisi sen olevan kriittisempi kuin tuo sisäpuolella oleva kaulus. Tuo kauluksen repeämä kun ainoastaan muuttaa hieman liekin muotoa. Palopesät on kuitenkin näihin halpoja, kun 125 eurolla näyttäisi saavan, että kyllähän se kannattaa samalla vaihtaa kun laitteen avaa. Lämmitintä ei ole ollut vielä tarvetta esilämmitykseen käyttää, joten on saanut olla rauhassa. Tuossa viikolla kun kylmempänä aamuna lämmitin lähti itse käyntiin, niin melkoisen pistävä haju siitä tuli, vaikka ei näkyvästi savuttanut.