Kulkukoira  Proturbo

T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?

  • 43 Vastauksia
  • 31017 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #30 : 15.01.2013, 08:22:38 »
Jigi akseli on tehty puna ja tinakoneelle eli pääsääntöisesti onnistuu noihin.

Laatikon hitsaus tehdään ainoalla oikealla tavalla, eli koppa puretaan irti laatikosta ja se naitetaan lohkoon kiinni paksulla jigi tangolla, joka tulee kiinni lohkon runkolaakereihin ja kopassa kytkinakselinlaakerin tilalle.  Katkaistut pinnat on tehty sorvissa ja koko paketti vedetaan puristimilla yhteen ja sit sauma perään.
Tarkiste sorvaus vielä koppaan hitsauksen jälkeen.

Muistaako joku mikä on diesel kampuran runkolaakerin halkaisija?
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #31 : 15.01.2013, 14:44:23 »
Esim. 550€ hinnalla saat ZF laatikon joka käy bolt on Volvon koneeseen johon on tehty tarvittavat kytkinkoppa muutokset.  Kestää vääntöä sen mitä koneestasi irti saat.

Siis onko muutoksen hinta 550e vai saako tuolla rahalla tinakoneeseen käyvän ZF lootan ilman, että itse tarttee mitään osasia ostella ja lähetellä?
citikka

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #32 : 15.01.2013, 15:52:35 »
Saat tuolla hinnalla laatikon kaikkineen.
M56 koppia on vielä 2kpl josta muutos tehdään...
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #33 : 15.01.2013, 15:57:26 »






1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #34 : 15.01.2013, 15:58:39 »
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #35 : 15.01.2013, 18:36:17 »
Mitä muutos maksaa jos toimittaa teille laatikon ja kopan?

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #36 : 16.01.2013, 08:28:43 »
Noin 200€
Siellä on vinokoneen perässä zf.





1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #37 : 02.02.2013, 13:27:25 »
Miten paljon vääntöä tommonen AW30-40LE automaatti kestää ja millanen se on ajaa? Välitykset? Laatikko siis 960:stä, ajatuksena ois seuraava käyttis hankkia jossain vaiheessa ja oon mietiskelly 960:stä T5 tekniikalla ~350hp. M90:kin ois ok, mutta mietin et jos toi AW30-40LE ois semmonen laatikko jota ei kovin herkästi rikki sais ainakaan ajamalla..
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa mikitic

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #38 : 25.03.2013, 13:26:00 »
Mites onkos kukaan naittanut T5 konetta ja M45 Lootaa keskenään? tuli hankittua T5  Fordin ohc tilalle ja tällä hetkellä m45 suorakytky joten lootaa ei aleta vaihtamaan. m90 ilmeisesti kiinteäkoppainen?
« Viimeksi muokattu: 25.03.2013, 13:57:41 kirjoittanut mikitic »

Poissa s40racing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #39 : 25.03.2013, 13:54:09 »
m90 laatikko on kiinteällä kopalla. mutta automaattien koppa käy hyvin. mulla oli sovitus laippa automaatin koppaan sf pyörän suorakytkennän kanssa. kisa vapari b6304 kyseessä joten tehoa/vääntöä vähemmän kun t5 kisakoneessa. automaatin kopassa on pyöreä kiinnitys pinta joten on helppo saada välilaippaan kohdalleen. reikä vain automaatin kopassa niin iso että voi olla ettei ohc välilaippa riitä.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #40 : 25.03.2013, 13:54:45 »
vai pitääkö alkaa vaan pilkkomaan kytkinkoppia?
Pitää. M90:ssä ei ole erillistä kytkinkoppaa vieläkään.

Poissa mikitic

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #41 : 25.03.2013, 14:04:48 »
Juu, juuri muokkasin viestiä kun hokasin et kiinteä kytkinkoppainen. Opelin sovitteilla tuo meidän kytky mihinkä muokattu ohc koppa.

Poissa mikitic

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #42 : 25.03.2013, 14:10:23 »
900 sarjalaisen automaatti ilmeisesti?

Poissa s40racing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • www.vrcf.fi
Vs: T5 B5234t5 moottoriin takavetoisen laatikko?
« Vastaus #43 : 25.03.2013, 14:38:12 »
juu 960 2.5 tai 3.0 b6xx4. tinakoneen perästä

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo