Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Projektipäiväkirjat => Aiheen aloitti: JuHaU - 01.01.2017, 23:04:49
-
Uuden vuoden kunniaksi uusi projekti / kesä cruising auto.
Tärkeimmät speksit.
Volvo Amazon 2D vm 1969
Moottori: Rover 3.5 V8, 3520 cc
Vaihdelaatikko: BW 3 v automaatti
Korirakenne: 2 paikkainen avoauto
Tekniikkamuutos hyväksytty 11.11.1983
Korimuutos hyväksytty 6.3.1986
Vanteet: American Racing 7x17 ET0 215/45/17 Syron Racing
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17635110_1886223434980708_9184990848513976190_o.jpg?oh=ccdde3ab79fa50c786b3d6f73bf3ad74&oe=599351BD)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17835044_1886223298314055_2948045300880830691_o.jpg?oh=5f45bf1e43e302e7ab32e513b868c143&oe=5989E6DD)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17855576_1886142911655427_7106617846151136507_o.jpg?oh=11bcfcaf54b6f14cb104e7f3ff06be24&oe=5955F465)
(https://lh3.googleusercontent.com/wT2rp6I60La03a-KEZDH4Z73c1SxDwkc2prW4H8WCBIp8ZeSv2Oy6prvjb8Adq4gVYyZBjJLxae2xBiDsUfJp5_lCLSZPbhUag=w1920-h1080-no)
(https://lh3.googleusercontent.com/2gu1tHfZ5y3hOYPR0K9RVJIwkVy4ORggVi912g3cuIopJ5-VFPYdoiZpJDDno0YjmT5TKNxbhDEbh9A=w1920-h1080-no)
(https://lh3.googleusercontent.com/xSGV0NWDgXq2Gp8x_WkAAFjrXUsC7V72CISV_3KJFWmGmbOclsJf7F1vbhIZQLUYKTpRLqMyTuQOW04=w1920-h1080-no)
(https://lh3.googleusercontent.com/bnWIHVfnfk5U4OTwc8_bm5GT7UI3-N_ZpgV95wHvAZtKcA_W1Zru4cFAhABwuSEZT-5WzjFrcsURQzlMGQU4Ko0GYMmEeztCHw=w1920-h1080-no)
Huollot ja muutokset 2017
* vuosikatsastus 24.3.2017
-
Hieno kruisailupeli!
-
Autojen hinnoittelu on joskus hyvin mielenkiintoista. Tämä ei ollut chattiautossa kallis, kun ottaa huomioon että tässä on papereissa kaksi hard to find -juttua: V8 ja isompi reikä katossa. Jos katsoo mitä tahansa muuta aikakauden avovehjettä, niin vaikea on tähän hintaan saada oikein mitään.
Kiva olisi kuvia nähdä miten hyvin tämä on aikoinaan tehty.
-
Saakeli, itse kuolasin chättiautosta tätä jonkun aikaa ja nyt se tuli tänne foorumilaiselle.
No nyt pääsee kuolailemaan lisää jahka kuvia alkaa tänne satelemaan :nälkä:
-
tätä minäkin kuolasin nettiauton puolella O0
mitä muutoksia mielessä joku jäätävä remmi ahdin tietenkin :o
-
Pidetään sitten 'Amazon V8' kokoontumisajot kesällä....NKE-19 on tuolla tallissa.
-
V8 3520 cc.
Siis tässä on ilmoitettu vain lohkon toisen puolen tilavuus kun puhutaan V8 moottoreista..?? ;-D
No ei maar hieno cruisailu pelihän tuo on.
-
V8 3520 cc.
Siis tässä on ilmoitettu vain lohkon toisen puolen tilavuus kun puhutaan V8 moottoreista..?? ;-D
No ei maar hieno cruisailu pelihän tuo on.
Stroukkaamalla saa tuosta 6.2.
Ja 3.9, 4.2 on täysin samat ulkoisesti (kun 3.5), eikä 4.6 paljoa poikkea, vihkiytynyt ei eroa näe.
-
Stroukkaamalla saa tuosta 6.2.
Ja 3.9, 4.2 on täysin samat ulkoisesti (kun 3.5), eikä 4.6 paljoa poikkea, vihkiytynyt ei eroa näe.
Jos 3.5 l koneesta stroukataan 6.2 l:nen niin sanoisin että aika hurjalta kuulostaa. Koneen kesto? Kampikulmahan täytyy muuttua todella huonoksi jos käytetään lyhyempiä kiertokankia tai sitten mäntien täytyy olla todella matalat puristuskorkeudeltaan jo vakioilla kiertokangen mitoillakin.
-
Jos 3.5 l koneesta stroukataan 6.2 l:nen niin sanoisin että aika hurjalta kuulostaa. Koneen kesto? Kampikulmahan täytyy muuttua todella huonoksi jos käytetään lyhyempiä kiertokankia tai sitten mäntien täytyy olla todella matalat puristuskorkeudeltaan jo vakioilla kiertokangen mitoillakin.
Eihän niitä kankia lyhyemmiksi vaihdeta, päinvastoin, mutta silloin menee vaihtoon jo muutakin. Eipä tuo kampikulmajuttu vaparissa niin haittaa. Ahtettuna tuo on vähän kuin kaivaisi verta nenästään jos "ylistroukkaa"
-
Eihän niitä kankia lyhyemmiksi vaihdeta, päinvastoin, mutta silloin menee vaihtoon jo muutakin. Eipä tuo kampikulmajuttu vaparissa niin haittaa. Ahtettuna tuo on vähän kuin kaivaisi verta nenästään jos "ylistroukkaa"
Eli iskua lisätään valtavat määrät ja pidennetään vielä kiertokankia?? Männät täytyy olla jo todella matalat. Onko 6.2 l moottori mahdollinen tehdä 3.5 l:n moottorista? Kyllä tuo kampikulma olisi hyvä olla suotuisa myös vaparissa.
-
Stroukkaus- ja kampikulmajutut minne kuuluvat ! Kaima varmaan sitten kertoo jos moista suunnittelee ?
-
Eli iskua lisätään valtavat määrät ja pidennetään vielä kiertokankia?
Hups, meni itsellä puurot ja vellit sekaisin :D kiertokankia ei pidennetä vaan lyhennetään kampuran vaihdon ohella
-
Stroukkaus- ja kampikulmajutut minne kuuluvat ! Kaima varmaan sitten kertoo jos moista suunnittelee ?
Nimenomaan, joka topic täynnä saman herran suunsoittoa. :idiot2:
Onko tää koska muutettu kun ei näy sitä turvakaarta?
Joku toinen väri toisi ehkä arvokkuutta. Tosin mattamusta ei ole henk.koht lemppari.
Jäädään odottelemaan mitä tälle tapahtuu. Hieno peli. :)
-
On muuten harvinaisen kätevä vaihtaa öljynsuodatin. :)
-
Olipa suunnitelma sitten mikä tahansa niin tarvinnee pitää tätäkin silmällä, näitä kuitenkaan jokapihalla ole :)
-
On muuten harvinaisen kätevä vaihtaa öljynsuodatin. :)
Niinpäs onkin. Kunhan ei vaan sattus mitään ::)
Tohon putsarin paikalle vois istua kätevästi pikku ruuvi jolle sais ilmanoton suoraan edestäpäin :)
-
Onko tää koska muutettu kun ei näy sitä turvakaarta?
Tekniikkamuutos hyväksytty 11.11.1983
Korimuutos hyväksytty 6.3.1986
Joku toinen väri toisi ehkä arvokkuutta. Tosin mattamusta ei ole henk.koht lemppari.
Eipä ollut paljoa valinnanvaraa värissä - eipä ole minunkaan lempiväri.
Toivottavasti kokee muutoksen jossain vaiheessa.
Stroukkaus- ja kampikulmajutut minne kuuluvat ! Kaima varmaan sitten kertoo jos moista suunnittelee ?
Jep ko koneen tekniikasta löytyy juttua paljon muilta foorumeilta. Ei jauheta sitä tässä ketjussa.
Tohon putsarin paikalle vois istua kätevästi pikku ruuvi jolle sais ilmanoton suoraan edestäpäin :)
Katsotaan mitä konttorilla vastataan tähän aiheeseen.
-
Itse ymmärtänyt, että vanhoilla säännöillä rakennettua moottoria ei saa muuttaa (mitenkään) , tai saa mutta vain nykysäännöillä. (jollon tilavuus paukkuu yli?)
Mutta peukkuja. Eihän sitä pikku stroukkia kukaan huomioi :)
-
Saiskohan ruuvin läpi, jos pokkana kysyttäessä kertos sen olevan imusarjaan integroitu vesipumppu tai "tyhjäkäyntimoottori" ???
-
Saa remmin laitettua ihan ilman mitään kikkailuja.
On vaan oma työmaansa saada se tähän koneeseen laitettua.
Asiaa on selvitetty ja pengottu aika tavalla ja taidan itse luopua tuosta suunnitelmasta.
-
Saa remmin laitettua ihan ilman mitään kikkailuja.
On vaan oma työmaansa saada se tähän koneeseen laitettua.
Asiaa on selvitetty ja pengottu aika tavalla ja taidan itse luopua tuosta suunnitelmasta.
Mikäs koneessa vastustaa asiaa? ???
-
Mikäs koneessa vastustaa asiaa? ???
Ei itse koneessa mikään, mut kokolailla kaikkiin muihin kaseihin saa Bolt on ratkasuja,tai lähes, roverin koneeseen ei taas saa.
Ausseissa on yksi paja mikä tekee kaikennäköisiä remmi ratkaisuja, mut ei sieltäkään saa tähän.
Itse siis joutuisi kaiken tekemään.
Vaihtoehto on tietysti koneen kylkeen ahdin, itselleni ei, vaan se pitäisi olla kansien välissä.
-
Ei itse koneessa mikään, mut kokolailla kaikkiin muihin kaseihin saa Bolt on ratkasuja,tai lähes, roverin koneeseen ei taas saa.
Ahaa, ok. Onpa jännä.
-
Moi.
Olen auton yksi entisistä omistajista, joskus 90-luvun alkupuoliskolta tuonne johonkin 96-97 tietämille.
olenkin monesti ihmetellyt mitä tälle kuuluu? muutamia kertoja hakenut AKE:n kautta mutta mitään ei ole löytynyt ja ajatellutkin tämän jo paalatuksi.
Mutta ei! mukava nähdä vanha tuttu!
Tämä on muutoinkin ensimmäinen kerta kun tänne kirjoitan, vaikka lukenut kyllä jo vuosia loistavaa Foorumia, Kiitos tästä ylläpito ja harrastajat jotka jaatte täällä tietoa/ kokemuksia. ( Olispa ollu silloin ku aloittelin näitä hommia )
silloin piti mennä kirjastoon ettimään ja tilaamaan Haynesin ym. kirjoja jos ei Esson baari auttanut..
Mut joo, ensinnäkin: kone ei ole enään vakio mitoissa, porautin sen ensimmäiseen ylikokoon hehehh.. ja tietysti laakerointi yms.
btw. Roverin männät taisi olla jotain 550mk kpl mutta kun haettiin Buickin koodilla niin kas kummaa 305mk kpl ( Sama valmistaja varaosamyyjän mukaan )
no hekoteltiin hetki ja hän tiedusteli kummatko haluat? hmm.. otan ne Buickin kiitos.
näköjään syöttö laitteisto muuttunut yhdeksi kaasariksi, mulla oli 2kpl muuttuva kurkkuisia joita säädin ja vaihdoin useita ennen kuin sain pelaamaan.
Vaihteisto ilmeisesti vielä sama, tuli tehtyä tähänkin panta remontti.
lootassa oli "kiva" sift kit. eli ei väliä miten hiljaa kiihdytti niin aina ulvas renkaat kun meni seuraava pykälä sisään.
Jonkin aikaa meni kun etsin vikaa aivan julmettuun resonanssiin kaikilla nopeuksilla, mutta eräänä päivänä nostin takapyörät ilmaan ja menin makaamaan auton alle.
pyörittelin renkaita ja huomasin että joo-o on toi kardaanin laippa hitsattu n.15mm sivuun keskikohdastaan, eli heitti semmosta kananmunan muotoista rataa ympäriinsä ( on vissin ollut kiire saada ajoon ) noo eiku akseli irti ja laipasta poikki, kaverin sorvissa keskitittiin uusiks jonka jälkeen uudet hitsaukset ja johan pelas.
Ajoin autolla ihan päivittän keväästä syksyyn kaikki nuo vuodet ja aina se oli yhtä jännää sekä käteni kovin mustat, mutta oli se sen arvoista.
Minun aikana tuli ainakin 2krt. maalattua ja väri oli punainen, näytti hyvältä vahattuna, varsinkin kun vanteetkin olivat semmoset umpinaiset koko cromiset ja syvällä huulella.
Maskiksi tein lavuaarin kaarevista poistoputkista hampaat niinku Mercuryssä, ei oo näköjään enään.
puskureita ei mulla ollut, tein rosterista pellin eteen ettei näytä siltä että jotain puuttuu tästä, takana pelti myös jonka läpi tuli tupla putkisto.
Rättikaton etureuna oli hieman hankala kun nopeus nousi yli 60kmh niin katto alkoi kauttaaltaan pullistumaan, kerran tai pari kun ajoin hieman reippaampaa vauhtia luulin että kohta Volvo nousee kokonaan ilmaan kun ohjaamo tuntui jo melkoisesti paineistetulta, puhumattakaan mitä se ajo oli vesisateella.. sitä oli välillä hieman kostea olo.
Kumminkin melko hyvä ratkaisu oli kun laitoin noiden rätin pitimien väleihin tarranauhaa mitä sai Lahdesta Neppinapista, silloin rätti oli silti helppo avata ja tiivis suljettuna.
Rekisteriotteessa oli mun aikana maininta: Moottorin tehoa ei saa nostaa. eli mikäli se vielä siellä lojottaa niin ei onnistu tuo lisäilmaa tuottavan ruuvin asennus helpolla.
Ja kyllä on laillinen avo ilman turvakaarta, runko on vahvistettu pitkittäis palkeilla ja takana kolmio tuennat.
Voin joskus jos löydän niin laittaa muutaman kuvan entis aikojen ulkoasusta jos tahdotte?
tosin jos kuljettaja näkyy kuvissa on muuttunut niinkuin autokin, silloin tukkaa oli tossa edessä ylhäällä, nyt ei ollenkaan vain pitkä parta leuassa tilalla..
lopuksi vielä että vaikka aikaa onkin kulunut on tämä auto jäänyt mieleeni lähtemättömästi, pidin siitä.
enkä ole Volvoilua hylännyt, yks 144 ollut sen jäkeen ja Pari Amazonia. yksi työn alla kunhan ehdin tekemään, tätä varten teurastin yhden 244 B19at tekniikalla olevan vanhuksen mutta siitä lisää sanotaanko 10v. sisällä..
- Kiitos -
-
Moi.
Hienoa, että tänne tulee uusia, vanhoja naamoja (tuttuja)
Olinkin lähes varma, että tämä auto on Lahdesta kotoisin ja sinulta :)
-
Hienoa, että entinen omistaja ilmaantui ja saatiin lisätietoa autosta.
Auto on ollut ilmeisesti 2002 - 2016 välin pois rekisteristä ja kasattu nyt uudelleen.
Tässä syy miksi ei ole löytynyt tietoja.
Laita ihmeessä kuvia jos löytyy, niin lisätään ne tähän kertomukseen.
Ajokokemuksia mulla ei vielä ole muita kuin tallista trailerille, eli kevättä odotellessa.
-
Rekisteriotteessa oli mun aikana maininta: Moottorin tehoa ei saa nostaa.
Vastaava teksti on ollut minullakin kaikissa poikkeuslupapapereissa, mitä on vuosien varrella ollut.
-
Mielenkiintoinen laitos! Hienoa lukea myös vanhoja kokemuksia edelliseltä omistajalta :)
Minkälainen ratkaisu tuossa katossa on? Shovelhead kertoi noista katon ongelmista. Erästä 50-luvun avo Buickia kerran laittelin. Tehdasvalmisteinen hydraulikatto oli teräsrunkoinen, tuulilasinkarmia vasten oli teräsputki katon rungossa, näin on katto jäykkä etuosastaan. Välissä oli vain kumitiiviste ettei tuuli suhise. Upea insinöörityön taidonnäyte tuollainen hydraulikatto, erittäin makea ratkaisu tälläiseen 50-luvun muotoiluun, nappia vain painaa niin katto nousee pois :P
-
Moottorin tehoa ei saa nostaa mutta jos se sattus laskemaan tai pysymään samana :P
-
Tämä katto on ns FM mallia - Full Manual.
Neppejä ja niiden vasta kappaleita korissa.
Ihan kelvollisen näköinen tuon ajan tekosiksi.
(https://lh3.googleusercontent.com/2gu1tHfZ5y3hOYPR0K9RVJIwkVy4ORggVi912g3cuIopJ5-VFPYdoiZpJDDno0YjmT5TKNxbhDEbh9A=w1920-h1080-no)
(https://lh3.googleusercontent.com/xSGV0NWDgXq2Gp8x_WkAAFjrXUsC7V72CISV_3KJFWmGmbOclsJf7F1vbhIZQLUYKTpRLqMyTuQOW04=w1920-h1080-no)
-
Tämä kyllä on hieno laitos jotenki kuitenkin tulee 2paikkanen kupla mieleen jonka tyylistä niin kauheasti välitä mutta tämä on kyllä jotenkin tyylikäs
Ja todellakin toivon että sitä myös tulee olemaan O0
-
Tekniikkamuutos hyväksytty viikko ennen mun syntymää.. Se on hyvä, että ne valmistautu jo kasien kauteen silloin.
-
Joo onnittelut auton omistajalle täältäkin :)
Dokumenttia vaan kehiin tekniikanmuutoksesta niin paljon kuin mahdollista. Tosta padan sovituksesta paikalleen, etupalkista, etenkin pakosarjoista !, miten/mikä loota soviteltu, perä ? jne. Kiinnostaa aihe ihan jonkinverran nimittäin O0
-
Tämä olisi luunvalkoisena ja punaisella sisustalla viimitteen päälle 8)
Katsoin että kilpi olisi "ONE-1" mutta eka olikin G.. :-[
-
Tämä olisi luunvalkoisena ja punaisella sisustalla viimitteen päälle 8)
Katsoin että kilpi olisi "ONE-1" mutta eka olikin G.. :-[
Taitaa olla nykyisen omistajan preferenssien mukaisesti joku länsislaavilaisesti kirjoitettu versio, jossa turhat vokaalit puuttuu, mutta o lausutaan, eli jotenkin gone-1. Tai voi se olla u'kin, eli jotenkin gun-1.
-
Taitaa olla nykyisen omistajan preferenssien mukaisesti joku länsislaavilaisesti kirjoitettu versio, jossa turhat vokaalit puuttuu, mutta o lausutaan, eli jotenkin gone-1. Tai voi se olla u'kin, eli jotenkin gun-1.
Katsotaan mikä pommi tästä kuoriutuu.
Tämä olisi luunvalkoisena ja punaisella sisustalla viimitteen päälle 8)
Jos tämä jää vakiokalustoon, niin ulkoasulle on ehdottomasti tehtävä jotain.
-
Jos tämä jää vakiokalustoon, niin ulkoasulle on ehdottomasti tehtävä jotain.
Meinasin jo aikaisemmin kysyä että onko minkälaiset ulkonäkö suunnitelmat. Pysyykö mattamusta väri?
-
On se V8 ;)
-
Tulipa hankittua American Racingit vanteiksi.
Kuva Photobucketista:
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/20170208_183150_zpsde0275ey.jpg)
-
Pidetään sitten 'Amazon V8' kokoontumisajot kesällä....NKE-19 on tuolla tallissa.
missä kuosissa tämä NKE-19 on nykyään? toivottavasti hyvässä?
-
Muutama kuvatus menopelistä, nyt kun kevätaurinkokin jo paistaa.
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170312_130105_zpsqz4apfeb.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170312_130157_zpsoneelrey.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170312_130139_zpssyfsk40b.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170312_130129_zpsmrx53iqe.jpg)
-
Käyntivideo kevään ensi käynnistyksestä.
Pitkästä aikaa pihalla haisi oikein kunnon pakokaasu.
Eteen ja taaksepäin myös ajettu muutama metri.
https://youtu.be/AuOi65tMfvg
Edit:
Toinen video, jossa hieman myös kierroksia
https://youtu.be/SqurN-vx6f8
-
Peräpäästä kanssa saundinäytettä ::)
-
Pientä tuunausta kun muistin että tälläset kapselit löytyy jemmasta. Aika hienosti oli kiinnitetty nuo kokokapselit Sikaflexillä.
Kromikehykset sopisi tähän ihan kivasti.
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/IMG-20170319-WA0003_zps3ysxlhgs.jpg)
-
Tää kyseinen auto on muuten joskus 80-90 luvun taitteen tietämissä majaillut ja liikuskellut Joutsassakin ;)
-
Vuosikatsastus hoidettu ja ajoaikaa olisi taas 2018 tammikuun loppuun.
Yllätti oikein tuo Amazonin levyjarrujen teho etuakselilla oikea ja vasen 2.7 KN. Siellä onkin tosin kaikki uutta osaa.
Taka-akselin rummutkin päräyttivät mittariin 2.0 ja 2.3 KN. Seisontajarru oli lähes samalla teholla 1.7 ja 2.3 KN.
Iskarit, valot, vilkut ym kunnossa. Ei siis lainkaan niin paha kuin päällepäin voisi luulla.
Onneksi päästöjä ei mitata (leimahallissa haisi pikkasen Ameriikka) ja rumasta ulkonäöstä ei saa vielä tällä hetkellä hylkyä, joten auton näkee liikenteessä tulevana kesänä.
Kyllähän se herätti katseita, kun ajelin pipo päässä ja hanskat kädässä pikatiellä leimalle.
-
Vuosikatsastus hoidettu ja ajoaikaa olisi taas 2018 tammikuun loppuun.
Yllätti oikein tuo Amazonin levyjarrujen teho etuakselilla oikea ja vasen 2.7 KN. Siellä onkin tosin kaikki uutta osaa.
Taka-akselin rummutkin päräyttivät mittariin 2.0 ja 2.3 KN. Seisontajarru oli lähes samalla teholla 1.7 ja 2.3 KN.
Iskarit, valot, vilkut ym kunnossa. Ei siis lainkaan niin paha kuin päällepäin voisi luulla.
Onneksi päästöjä ei mitata (leimahallissa haisi pikkasen Ameriikka) ja rumasta ulkonäöstä ei saa vielä tällä hetkellä hylkyä, joten auton näkee liikenteessä tulevana kesänä.
Kyllähän se herätti katseita, kun ajelin pipo päässä ja hanskat kädässä pikatiellä leimalle.
Hieno homma että leima tuli.
-
Onneksi päästöjä ei mitata (leimahallissa haisi pikkasen Ameriikka) ja rumasta ulkonäöstä ei saa vielä tällä hetkellä hylkyä, joten auton näkee liikenteessä tulevana kesänä.
Tuo ameriikan tuoksu on hyvä tuoksu :). Jos ulkonäön takia annettais hylsyjä niin ei tämä olisi ekana saamassa hylättyä.
-
Tänään oli hienot avoautokelit
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17834224_1875994069336909_5042616927262361999_o.jpg?oh=dc07137580aee5067ac685dc29a615a5&oe=59558C47)
-
Tänään oli hienot avoautokelit
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17834224_1875994069336909_5042616927262361999_o.jpg?oh=dc07137580aee5067ac685dc29a615a5&oe=59558C47)
joko on niskat jumissa kyllä ainakin itsellä otti niskaan kun piti hetken ikkunat auki kun töistä lähdin koko päivän ollut auto auringossa oli kuuma ja oli kyllä ikkunoiden sulkemisen jälkeenkin :D niin ei ole ilmastointia...
-
joko on niskat jumissa ...
Mitään en tunnusta. Ennemminkin niillä vastaantulleilla lenkkeilijöillä on niskat kipeänä, kun kurkkivat taaksepäin.
-
Mitään en tunnusta. Ennemminkin niillä vastaantulleilla lenkkeilijöillä on niskat kipeänä, kun kurkkivat taaksepäin.
Tämän voi uskoa. Näitä ei tuu joka nurkalla vastaan.
-
Kesälook
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17855576_1886142911655427_7106617846151136507_o.jpg?oh=11bcfcaf54b6f14cb104e7f3ff06be24&oe=5955F465)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17635110_1886223434980708_9184990848513976190_o.jpg?oh=ccdde3ab79fa50c786b3d6f73bf3ad74&oe=599351BD)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17835044_1886223298314055_2948045300880830691_o.jpg?oh=5f45bf1e43e302e7ab32e513b868c143&oe=5989E6DD)
-
Vanteet tekee paljon tuohon.
-
Keulaa pari senttiä alemmaksi ja "tuuletus ikkunat" oviin :)
-
juma liuti et on hieno peli kyllä kerta kaikkiaan O0 S*
-
Kaipais perä korotusta tai keula madallusta. Muuten erittäin mukavan näkönen peli
-
Kesälook
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17855576_1886142911655427_7106617846151136507_o.jpg?oh=11bcfcaf54b6f14cb104e7f3ff06be24&oe=5955F465)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17635110_1886223434980708_9184990848513976190_o.jpg?oh=ccdde3ab79fa50c786b3d6f73bf3ad74&oe=599351BD)
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17835044_1886223298314055_2948045300880830691_o.jpg?oh=5f45bf1e43e302e7ab32e513b868c143&oe=5989E6DD)
No jopas S*
-
On kyllä nätti 8) voi kun omaankin sais veekasin keulille...
-
Kaipais perä korotusta tai keula madallusta. Muuten erittäin mukavan näkönen peli
O0 Peukkua tälle, upea peli mutta jotenkin "häiritsee" tuo keuliminen...
-
O0 Peukkua tälle, upea peli mutta jotenkin "häiritsee" tuo keuliminen...
Ei se keuli, se vain jokaisessa kuvassa kiihdyttää voimakkaasti paikaltaan :D
-
Vanteet vaan tekee autosta ihan erilaisen S*
Olispa hurjaa jos olis katottomuuden ja kasin lisäks vielä pussit V:>
Samalla ratkaisis ton keulimisongelman, liekö menis sit jo leuhkaksi :D
-
Lienenkö ainoa jonka silmään moinen gangsterimainen jenkki-ilme sopii hienosti. Keula siis juuri hollilla!
-
Hottentotti täältä tullaan
(https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/q81/p480x480/18118669_1889515757984740_3910229188066822649_n.jpg?oh=dbd2755b05903a87626cd5d8d697f49b&oe=5981B029)
-
Tämä lähti tänään uuden omistajan matkaan - ajot jatkuu foorumilaisella.
Tässä vielä viimeiset messukuvat
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170429_095544_zpsjeugxdx7.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170429_113526_zpsazs5jsu0.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170429_103126_zpshk4r1koc.jpg)
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Amazon%20V8/20170429_103148_zpspxhqp2qy.jpg)
-
Case open https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=88676.0 (https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=88676.0)
Minä jatkan eteen päin tästä... :P