RallyBaron  Samppasport

S60 ja puhelimien toimivuus

  • 5 Vastauksia
  • 328 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sirkkuli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 32
  • www.vrcf.fi
S60 ja puhelimien toimivuus
« : 16.04.2024, 20:41:47 »
Potilas S60 2017. Luuri Xperia 10 III. Molemmat up to date. Ei toimi. Ei puhelut, ei media (Spotify) . Eli bluetooth yhteys ei toimi. Joskus yhdistää, mutta katkaisee sen melkein heti.

No kai se on vaihdettava luuria. Duunissa Samsung, toimii heittämällä. Samoin lasten Samsung ja Xiaomi.

Onko kokemuksia esim. Oneplussan toimivuudesta ton vehkeen kanssa?

Poissa Mäkimies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 445
  • www.vrcf.fi
Vs: S60 ja puhelimien toimivuus
« Vastaus #1 : 16.04.2024, 20:54:15 »
Puhelimen asetukset, näkyykö puhelin?

Poissa Sirkkuli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 32
  • www.vrcf.fi
Vs: S60 ja puhelimien toimivuus
« Vastaus #2 : 16.04.2024, 21:40:07 »
Juu, näkyy. Ja yhdistää myös. Yhteyden luominen vaan kestää älyttömän kauan.

Luuri toimii kyllä hyvin esim. JBL:n kajarin kanssa bluetoothilla oikein hyvin.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2895
Vs: S60 ja puhelimien toimivuus
« Vastaus #3 : 17.04.2024, 01:30:39 »
Pelkkää mutuilua, mutta näillä tiedoilla rohkenen epäillä, että itse Sonyssa on vikaa. Itselläni oli taannoin saman aikakauden Sony ja Bluetooth kehitteli mitä ihmeellisimpiä oireita, jonkun laitteen kanssa toimi ok ja toisen kanssa taas ei. Lopulta meni emolevy vaihtoon ja sen jälkeen alkoi toimimaan ja koko kampe myyntiin.

Poissa Jukka79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 320
Vs: S60 ja puhelimien toimivuus
« Vastaus #4 : 19.04.2024, 09:45:58 »
Potilas S60 2017. Luuri Xperia 10 III. Molemmat up to date. Ei toimi. Ei puhelut, ei media (Spotify) . Eli bluetooth yhteys ei toimi. Joskus yhdistää, mutta katkaisee sen melkein heti.

No kai se on vaihdettava luuria. Duunissa Samsung, toimii heittämällä. Samoin lasten Samsung ja Xiaomi.

Onko kokemuksia esim. Oneplussan toimivuudesta ton vehkeen kanssa?

Tarkista ettei sulla ole Sonyssä vahingossa mennyt virransäästö tms. tila päälle. Tiedän tapauksen, jossa ihmeteltiin Sonyssä miksi WA viestit eivät tulleet koskaan perille ennenkun avasit WA:n. Käyttäjä oli säätänyt puhelintaan oikein urakalla ja oli saanut mm. koko puhelimessa virransäästötilan päälle, sekä erikseen WA:lle säädön jossa itse WA oli akkusäästöllä.

Noi virransäästöominaisuudet kun otettiin pois, alkoi WA toimimaan ja itse puhelimenkin toiminta ripeytyi.
T: Jukka
Volvo XC70 D5 autom., MCS Countryman All4 aut, Hobby 495UFe

Poissa Heikki75

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 307
  • V60 D4 AWD
Vs: S60 ja puhelimien toimivuus
« Vastaus #5 : 21.04.2024, 09:51:46 »
Kyllä mulla pelasi Xperia1 ihan ok. En usko että kyse on Sonyn tekniikasta mitenkään?

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy