0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jaahans, pitänee käydä Wetterillä kyselemässä heti kun saa auton takaisin käyttöön että mitä noille valoille on tehtävissä (Kuva poistettu lainauksesta.)Ominaisuus vai vika ?
S60 ohjekirjan sivulla 626 lukee näin: Ulkoisessa valaistuksessa, kuten valonheittimissä ja takavalaisimissa, voi tilapäisesti tulla kondensoitumiskosteutta lasin sisäpuolelle. Tämä on normaalia, kaikki ulkopuoliset valot on suunniteltu vastustamaan tätä. Kondensoitunut kosteus tuulettuu normaalisti pois valaisinkotelosta, kun valo on palanut hetken.
2 steppi ehkä vähän ylimitoitettu useimmissa tapauksissa, mutta ihan hyvä että edellyttävät tuollaisen. Kyllähän niissä aina jälkiä on.
Niin hiukan itsestäkin, mutta kun opastavat näin, niin siinäpä sitten puuhastelevat autoa 2 työpäivää. Keskiviikkona näkee millainen siitä tuli
Toivotaan ettei tule paljoa holoja. Mitähän tuo lysti tulee maksamaan?
No nyt ei ole kyseessä "pikafiksauksia" tekevät tekijät eli uskon että holotonta pintaa tulee/tuli Kolmeen aiempaan taloudemme autoon ovat tehneet ja aina jälki ollut hyvää (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Hintahan on aina autokohtaista, mutta mainostavat sivuillaan "Tule kysymään autollesi veloitukseton tarjous Korrek Pro TFC Evosta. Hinnat alk. 890€"https://fiksaamo.lapkaara.fi/
Nyt on makia Omassa "uudessa" ei ollut naarmuja luovutettaessa, mutta onhan se tehtaan maalipinta melkoinen appelsiini. Jonkinlaisen tasoituksen vaatisi ihan sen takia jos näyttelypeliä haluais.