Kulkukoira  Proturbo

164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy

  • 9 Vastauksia
  • 2478 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« : 22.04.2019, 20:23:02 »
Onko otsikon mukaisia vetolevyjä kahdeksanpulttisella kiinnityksellä? Jos on, niin kaikki vinkit sellaisen löytymiselle olisivat kullan arvoisia.

Jos ei ole olemassa, niin teen itse. Saapahan sitten sellaisen, mitä sattuu tulemaan ;D

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #1 : 23.04.2019, 05:38:29 »
Kyllähän -74/75 mallisista pitäisi sellainen löytyä jos bw. Mulla kuitenkin ollu kaikissa 74 m400 miten helppo ja nopea sitten tollainen on  löytää en tiedä

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #2 : 23.04.2019, 07:59:31 »
Mielestäni alkupään vinokoneiden vetolevy pitäisi sopia.
Vetolevyn varaosanumero on eri, mutta 463087 support plate 164 CH 102950-> ja 463088 flange 164 CH 102950-> ovat samat.
Turbiinin kiinnitys on sama.
Minullakin tuossa Amazon päivityksessä B20E:n vetolevyyn tulee -90 740 AW70:n turbiini suoraan.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #3 : 23.04.2019, 11:23:03 »
Kyllähän -74/75 mallisista pitäisi sellainen löytyä jos bw. Mulla kuitenkin ollu kaikissa 74 m400 miten helppo ja nopea sitten tollainen on  löytää en tiedä

Näin mäkin kuvittelisin. Varaosakirjan mukaan kuitenkin uudempi versio on niin ikään kuudella pultilla kiinni. Liekko GCP:llä niin vahna katalooki, että olisi olemassa sitten vieläkin uudempi malli?


Mielestäni alkupään vinokoneiden vetolevy pitäisi sopia.
Vetolevyn varaosanumero on eri, mutta 463087 support plate 164 CH 102950-> ja 463088 flange 164 CH 102950-> ovat samat.
Turbiinin kiinnitys on sama.
Minullakin tuossa Amazon päivityksessä B20E:n vetolevyyn tulee -90 740 AW70:n turbiini suoraan.

Vinokoneessa on liian pieni starttikehä. Kutoskoneessa se on oikein aikalailla isompi. Muuten kiinnitys on sama.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #4 : 23.04.2019, 11:44:36 »
Muistin tässä että möin manuaali muunnossarjan yhelle landialaiselle missä oli kasipulttinen, eli on ne olemassa. oli tarkoitus ottaa vetolevyn vaihossa mutta jäi vaiheeseen

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #5 : 23.04.2019, 12:30:59 »
Sebbe Segercrank hamsteroi hirmuisen pinon B30 kasipulttikampuroita.

Juuri seurasin AW71 ja B30 parittamista. Se BW35 on vähän meh.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #6 : 23.04.2019, 13:32:23 »
Sebbe Segercrank hamsteroi hirmuisen pinon B30 kasipulttikampuroita.

Juuri seurasin AW71 ja B30 parittamista. Se BW35 on vähän meh.

Juu on B30 olemassa kasipulttisella kampuralla, mutta siis myös automaatit?

Saisko tuon "meh" myös Vakka-Suomen murteella, kun mielipiteet BW35:sta kiinnostaa? Miten se noin niinku perusmoottorin perässä toimii? Kolmivaihteisuus ei ole murhe, eikä välttämättä lukoton turbiinikaan.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #7 : 23.04.2019, 16:01:31 »
Jotenkin muistelen että Lensulla oli 74 automaatti josta piti tehdä manuaali M46. Etsi jonkun tovin vauhtipyörä,  mutta päätyi käyttämään vetolevyä ja siihen vinokoneen vauhtipyörä päälle. Ehkä boost tulee ja kertoo?

Ajellut vähän 164 automaatilla. En vaan tykännyt siitä yhdistelmästä, ehkä luisto ja porrastus ei maistunut. Ehkä se BW ei ollut ihan A1-luokassa?
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #8 : 23.04.2019, 16:35:37 »
Okei. Kyllä nämä kommentit vahvasti viittaavat siihen, että sellainen 8-pulttinen vetolevy jostain pitäisi löytyä.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: 164 B30 ja BW35 automaatin vetolevy
« Vastaus #9 : 23.04.2019, 16:44:09 »
Ajelin parikymmentä vuotta sitten 1976 244:lla B20A+BW35 kombolla vuoden verran ja mielestäni oli silloin ainakin ihan ok. Hissukseen kun ajelee 80% kaupunkia loput 20% sen aikaista 8-tietä Turku-Masku väliä.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Samppasport  Futurez