Pakko mainita omasta kokemuksesta sen verran että vakio b20 koneeseen aluksi siellä oli yksi SU, ja A nokka, muuten vakio. Niin toimi se kyllä, säätöä ei ollut juurikaan, vääntöä oli alhaalla vaikka muille jakaa. Kulutus pyöri 13.5 tietämllä. Sitten vaihtui tupla SU:t, ja pari muuta osaa, (ei mitään ihmeellistä kuitenkaan, isoin muutos oli peltipakosarja), ei varsinaista muutosta havaittavissa ollut. Mutta sitten (kansipahvin kärähdettyä, kun piti kone avata) vaihtui samalla nokka K:hon, jolloin tuli jo muutoksia, alakierroksilla tuntui kone samalta tehoissa, mutta jaksoi kiertää paljon pitemmälle jo, ja kulutus tipahti 6.7Litraan/100km. Eli puolella !
Eli suosittelen nokan vaihtoa samalla, itse en löydä yhtäkään pahaa sanaa tuosta tupla SU:t ja K-nokka setistä. Oli toimiva ja oikein mukava ajella.