Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: FDexta - 31.12.2011, 12:51:02
-
Kuvia PNP:n irroituksesta / Huollosta
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=29930
FDexta
-
Tänään huollettu ohjeen mukaan ko. laite V70 Tdi -98 :sta. Aika simppeli laite. On vaan hiukan duunia, ennenkuin se on "käres".
Tehty:
- Purku
- Putsaus sisältä ja kuparikärkien puhdistus (Bräkleen)
- Uudet rasvat sisään (säköä johtamaton vaseliini)
- Paininjousien kevyt venytys (käsin)
- Niputus
Toimiii !! :o
Vaijeria en irroittanut, vaikka tuo Matthew sen taisikin tehdä. "Tikkarissa" on ovaalit (säätö) kiinnitysreijät, joten kannattaa merkitä asemointi jollain. Tosin säätövara on niin pieni, että en tiedä vaikuttaako/kuinka paljon.
600tkm huoltoa..
-
MODE vois siirtää tän tonne FAQ osaan, varmaan hyödyllinen sivu *taavih->
-
Vaijeria en irroittanut, vaikka tuo Matthew sen taisikin tehdä. "Tikkarissa" on ovaalit (säätö) kiinnitysreijät, joten kannattaa merkitä asemointi jollain. Tosin säätövara on niin pieni, että en tiedä vaikuttaako/kuinka paljon.
Vaikuttaa se säätövara, kun kääntelee kytkintä ja mittaa piipperillä liittimien navoista siten, että piippaa N asennossa keskellä sitä säätöaluetta.
Saa sen kyllä silmälläkin riittävän hyvin paikalleen.