Jokunen syy vois olla mutta pitäis koodit lukee.
Jarrupolkimen asentoanturi ehkä herkillä. Tekeeks saman jos startin jälkeen pidät jarrua nostamatta poljinta välillä.
Ei tee, kokeiltu äsken.
Ja tämän päivän ruotsalainen ruletti, eli auto käyntiin ja ihmetellään, mitkä koodit tällä kertaa tulee
Jos unohdetaan kaikki valoista tulevat, mitkä ovat ymmärrettäviä kun umpiot on vielä irti. Niin, tällaisia lykkäsi:
CEM:
1A5F: Communication With The ABS Control Unit. No Signal.
1A62: Communication With The Engine Control Module (ECM). Signal Missing.
CCM:
135: Engine Coolant Temperature (ECT). Ground (GND) Short.
0006: Evaporator Temperature Signal Too Low
Näiden lisäksi (en laittanut muistiin) oli ratin asentoanturista jotain ja tietysti DEM antaa pumpusta herjaa. Taitaa olla mission impossible tehdä tästä kooditon yksilö. Vaihtoehdot lienee:
- Myydä jollekin, jota ei nuo koodit häiritse tahi riittää motivaatio taistella niitä vastaan
- Ajaa itte niin kauan kuin leimassa riittää virta ja sitten paaliin tai myy osina tai romuna ja ottaa tappio mukisematta vastaan. Ei mene seuraavasta katsastuksesta läpi, ei millään. Sen sortin korroosiovikaa on löytynyt. Ihme ylipäänsä että on leiman vielä saanut. Tai sitten on ollut joku tutunkauppa...