Tuo Quaifen ATB:han on torsenlukko(saatavissa muuten myös 27 akseliinkin) ja minun mielestä siviilipeliin paljon parempi käytökseltään kuin esijännitetty levylukko,kun harvemmin siviilipelillä kuitenkaan toinen veto pyörä kokonaan ilmassa ajetaan.
Lukon ja välityksen asennus/säätöhinnoista pajoissa en osaa sanoa mitään.
Mutta välitys,jos käytetyn välityksen meinaa itse laittaa ja säätää,niin välitys olis varmaan helpoin laittaa amazonin 30 perästä(4.1 taitaa olla yleisin välitys niissä,harvempia niistä taitaa olla hankala löytää?) vanhoine laakeri shimmeineen,saattais tuurillaan mennä hammaskosketus ja hammasvälys kohdilleen jopa ilman lisä shimmaustarvetta.
240:sen akselista jos meinaa harvempaa välitystä duettiin laittaa niin menee shimmaus sitten ainakin kokonaan uusiksi,pinionin laakerointi ainakin on niissä vähän eri syvyydessä kuin duet/amazon akselissa,joskus näet aikanaan Duetin välityksen(oliko se nyt 4.45?) laitoin jäärata 240:sen akseliin niin kotvan aikaa sai koekasailla ja laakereita ja shimmejä ees taas pulata ennen kuin sattu kosketus ja välys tontilleen.