Autoracing  KL-varaosat

revoten megginsit Uusia kuvia s.100 Ny se läks

  • 1575 Vastauksia
  • 423193 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tumppi T

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 272
  • Life is good
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #30 : 25.10.2011, 09:19:57 »
3M:n teollisuus yms käyttöön tarkoitettua DiNoc-kalvoa. Taperoll.fi, tuolta ostin, sanoivat että samalla kalvolla mutta mattavärillä on päällystetty jotain uusia RS Focuksia.

Hitto revote minkä teit  :)   nyt on pakko aloittaa omaan kikottimeen sama kalvotusoperaatio

Poissa volvere

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 490
  • www.volvere.fi
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #31 : 25.10.2011, 11:56:53 »
Meneeköhän faceliftin puskurit, tai jopa pelkät kuoret, näihin vanhempiin? Jos menee niin meneekö ihan samoilla kiinnikkeillä yms?

Faceliftin puskurit käyvät kyllä vanhempaankin S60:seen. Itsehän sovittelin S60 facelift etupuskurin V70 malliinkin mutta se vaati jo hieman enemmän muokkausta. Puskurin sisällä olevat muovirungot ovat hieman toisenlaiset uudemmissa puskureissa mutta en ole ihan varma onko niiden vaihtaminen välttämätöntä?
Minulla on yksi uutta vastaava S60 facelift mallin etupuskurin runko joutavana jos on tarvetta? Se tuli tuon oman puskurini mukana mutta sitä ei voinut V70 mallissa käyttää.

Ja nuo kalvot muuten istuivat todella siististi noihin listoihin! 
Nykyiset Volvot: 262C Bertone Turbo -78 ... V60 D3-14 ... vaivaiset 32 kpl on Volvoja ollut  tähän astisessa elämässä! ::)

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #32 : 25.10.2011, 17:51:38 »
Hitto revote minkä teit  :)   nyt on pakko aloittaa omaan kikottimeen sama kalvotusoperaatio

Joo ei tarvitse kiitellä ;)

Faceliftin puskurit käyvät kyllä vanhempaankin S60:seen. Itsehän sovittelin S60 facelift etupuskurin V70 malliinkin mutta se vaati jo hieman enemmän muokkausta... Minulla on yksi uutta vastaava S60 facelift mallin etupuskurin runko joutavana jos on tarvetta? Se tuli tuon oman puskurini mukana mutta sitä ei voinut V70 mallissa käyttää...

Joo, jotain tällaista projektia mä muistelinkin. V70:n puskuri on imo paremman näkönen, siinä ei ole sellaisia luppakorvalook-sumareita. Hmmm, jos myyt satkulla sen kuoren niin ehkä voin ostaa, en kalliimmalla ko pitää hommata jostain hyvät 17" nastarenkulat, talvi tulee.

Laitoin listat paikalleen ja otin pari kuvaa. Hyvä tuli.

Tällanen keula oli siis yhdellä teipatulla listalla:


Ja tällanen kaikki listat teipattuna. Eron huomaa selvästi, nyt on parempi: (nämä kuvat otettu eri aikaan ja eri valo-olosuhteissa, siksi värit heittää)




Yksityiskohdat tekevät kokonaisuuden.

Ja nyt kun katsoo tuota puskurin alahelmaa niin se on aivan järkyttävässä kunnossa (maalissa). Anyone, tietoa, lähteekö tuo alahelma irti, ja jos lähtee niin lähteekö helpolla? Volvere?
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa volvere

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 490
  • www.volvere.fi
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #33 : 25.10.2011, 20:53:18 »

Joo, jotain tällaista projektia mä muistelinkin. V70:n puskuri on imo paremman näkönen, siinä ei ole sellaisia luppakorvalook-sumareita. Hmmm, jos myyt satkulla sen kuoren niin ehkä voin ostaa, en kalliimmalla ko pitää hommata jostain hyvät 17" nastarenkulat, talvi tulee.

Ja nyt kun katsoo tuota puskurin alahelmaa niin se on aivan järkyttävässä kunnossa (maalissa). Anyone, tietoa, lähteekö tuo alahelma irti, ja jos lähtee niin lähteekö helpolla? Volvere?

Minun mielestäni S60 facelift puskuri (siis joka minulla nyt on V70:ssä) on ihan kohtalaisen näköinen, tuo vanhempi S60 puskuri taas melko ruma?  ( tämä on siis vain minun oma vaatimaton mielipiteeni  :) )
V70 puskurit ovat puolestaan molemmat melko kamalia, facelift hieman parempi jos sen alalipan vaihtaa esim. Heicon lippaan.
S60R/V70R puskuri taas on oikein komea, sellainen minulla oli joskus ja sen voisin vaihtaa uudelleenkin.

Ja tarkennus, ostin itselleni koko S60 etupuskurin osat, käytin vain kuoren siitä ja ylimääräisenä minulla on ainoastaan se sisempi muovinen runko-osa jos sinä tai joku muu sattuisi tarvitsemaan?

En ole itse tuota alalippaa irrottanut mutta kyllähän se irrotettava on. Olihan sinulla itselläsikin siinä omassa mustassa S60:ssä se alalippa vaihdettu johonkin eri malliseen? Sillä lipalla tuo vanhempikin puskuri muuttui paremman näköiseksi!  ;)




Nykyiset Volvot: 262C Bertone Turbo -78 ... V60 D3-14 ... vaivaiset 32 kpl on Volvoja ollut  tähän astisessa elämässä! ::)

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #34 : 25.10.2011, 21:53:41 »
Niin no tosiaan ne sumarit häiritsee tässä S60:n keulalla, ja ne taas olisi paremmat siinä V70:n puskurissa.

Joo, siinä Darth Vaderissa oli erilainen alahelma, itse en sitä siihen laittanut, mutta oletin että se olisi siinä orggishelman päällä? No mutta tämä tieto riittää että se on kuitenkin irroitettava. Hmmm, joudun tilaamaan lisää kalvoa, helmat vaatii sen verran pitkiä siivuja.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #35 : 25.10.2011, 21:57:06 »
Tossa juttua siitä kuinka oman keskikaiuttimen toteutin. Oisko ollu viisvarttinen kaiutin, en ihan tarkalleen muista.
V60 T8 -19

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #36 : 26.10.2011, 19:35:58 »
Tossa juttua siitä kuinka oman keskikaiuttimen toteutin. Oisko ollu viisvarttinen kaiutin, en ihan tarkalleen muista.

Kiitos tiedoista.

Nyt on takana muutama päivä "uuden" Volvon kanssa, edelleen ajellaan suu messingillä :)

Olen huomannut nyt parina aamuna, kylmäkäynnistyksen jälkeen, ja se jatkuu pitkälle moottorin lämmettyäkin normaaliksi, niin D-asennolla esim. liikennevaloissa jostain kuuluu jurinaa. Aivan kuin pakoputki ottaisi runkoon kiinni, tai kuin voimansiirto olisi päällä ja autoa pitää jarrulla paikallaan. Jos nakkaa vaihteiston P-asentoon niin jurina lakkaa? Tämä loppuu vasta sitten kun autolla on ajanut jotain vartin ajan, ei siis riitä että lämmöt nousee normaaliksi. Pakari se ei voi olla koska ääni tosiaan loppuu myöhemmin.

Onko ainoastaan geartronic niin oppiva/mukautuva laatikko? Tuntuu että tällä ajaessa noin 40-50km/h, tasaisella kaasulla, laatikko vähän arpoo vaihteita, vuoroin vähän isompaa ja vuoroin vähän pienempää vaihdetta.

Kuitenkin, kaikenkaikkiaan ollaan erittäin tyytyväisiä ostokseen. Vieläkö kun saa ulkokuorta vähän ehostettua niin aina vaan paranee.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011, 19:37:46 kirjoittanut revote »
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa veikko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 918
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #37 : 26.10.2011, 19:57:36 »
Onko ainoastaan geartronic niin oppiva/mukautuva laatikko? Tuntuu että tällä ajaessa noin 40-50km/h, tasaisella kaasulla, laatikko vähän arpoo vaihteita, vuoroin vähän isompaa ja vuoroin vähän pienempää vaihdetta.
samaa puhu kaveri jolla geartronic että koko ajan arpoo kaupunkinopeuksissa.

Poissa Eagle|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #38 : 27.10.2011, 16:30:11 »
Aika siistiä jälkeä, en oo ikinä nähny vastaavaa, siis et listat olis teipattu.. Ihmeen hyvin sattuu toi sävy kyl, ei taida juuri maalatuille hävitä.. päinvastoin..  ;)

Aika näyttää mitä tykkää UV:sta ja pakkasesta? Tosin toihan oli vissii suht laadukasta kamaa et ei välttämättä meinaa mitään..
Volvo V50 1.6 DRIVe -10

ex. Volvo V40 T4 PH2

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #39 : 27.10.2011, 18:16:00 »
3M-kalvolla on ulkokäytössä muistaakseni 3 vuoden takuu, saattoi olla jopa 5 vuotta. Enkä ihan oikeastikaan pidä tuota huonona kalvona kun sitä käytetään teollisuudessa ja jos maahantuoja (tjt) päällystää sillä uusia autoja niin tuskin se huonoa tavaraa on.

Käyppä kato mun profiili garaget.orgista, päällystin edellisestä autosta korisarjan samalla DiNocilla, tosin hiilarikuvioisella. Jos asia kiinnostaa niin voin laittaa linkkiä projektikuviin.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Dee5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #40 : 27.10.2011, 18:39:24 »
Revote millä tuotekoodilla tilasit tuolta taperollissa tota kalvoa? itellä saman värinen Volle ja kaipaa hieman ehostusta  :pomo:

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #41 : 27.10.2011, 18:41:28 »
Mä kaivelen ja laitan tähän tiedoksi, kunhan pääsen kotia ja koneelle.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa veikko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 918
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #42 : 27.10.2011, 19:55:33 »
onko vollen väri 426?

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #43 : 27.10.2011, 21:23:30 »
Revote millä tuotekoodilla tilasit tuolta taperollissa tota kalvoa? itellä saman värinen Volle ja kaipaa hieman ehostusta  :pomo:

Tuossa --> http://www.taperoll.fi/controltac-85cv32088-white-aluminium-p-5180.html

Löysin maileista myös lisätietoa, RS Focuksia on tuotu jossain kohtaa maahan 10kpl ja nämä on pinnoitettu tuolla (mattamustalla) teipillä jo tehtaalla. Jos valmistaja luottaa tuohon, niin minäkin.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: revoten paluu, Volvo S60 2.4T "Silver Arrow"
« Vastaus #44 : 27.10.2011, 21:23:53 »
onko vollen väri 426?

En tiedä, enkä jaksa käydä ulkona katsomassa :) Kurkkaan huomenna.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy