Autoracing  KL-varaosat

Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"

  • 833 Vastauksia
  • 152048 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #255 : 25.01.2020, 22:11:39 »
Motonetistä vasen etusatula on ehkä huonommin saatavilla, saldon mukaan muut löytyy keskusvarastolta.
Satuloiden mukana ei tule liukutappeja eikä asennussarjoja, muuten ovat bolt on.
Mikä ero on 200-sarjan satulaan?
Löytyisi helpommalla. ???

Jotain eroa niissä on. En tiedä saisiko menemään 200 sarjan jarruja.
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #256 : 25.01.2020, 23:47:59 »
Jotain eroa niissä on. En tiedä saisiko menemään 200 sarjan jarruja.
mä tiedän et suoraan ei saa menemään,tota liukutappi juttuu ihmettelen,ei näissä oo mitään n.s uivia satuloita missä liukutapit,asennussarjan mukana tulee tapit jouset ja lukkosokat ja niillä pärjää. ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Tucci

  • Vieras
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #257 : 26.01.2020, 07:35:48 »
mä tiedän et suoraan ei saa menemään,tota liukutappi juttuu ihmettelen,ei näissä oo mitään n.s uivia satuloita missä liukutapit,asennussarjan mukana tulee tapit jouset ja lukkosokat ja niillä pärjää. ;)
Tiedetään, ei ole liukutappeja, tarkoitin sen vaan yleisesti.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #258 : 26.01.2020, 08:01:21 »
140-srj:ssa tuumaset kierteet satulassa, 240-srj:ssa milliset kierteet satulassa.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #259 : 26.01.2020, 10:06:57 »
Noniin, etusatulat sain purettua ja ne käytetään uudelleen. Takasatuloiden toiset männä niin totaalisen jumissa. Eli taakse uudet satulat, eteen   männät ainakn toiseen satulaan, kannattasko vaihtaa toiseenkin samalla?

Eli taka satulat ATE 38mm männällä hakusessa  ;D
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #260 : 26.01.2020, 10:14:12 »
Jes O0 Oliko etumaiset männät hyviä? Tarviiko tutkia varastosta varamäntiä? Oliko etusatulat Girlingit?

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #261 : 26.01.2020, 10:20:36 »
Jes O0 Oliko etumaiset männät hyviä? Tarviiko tutkia varastosta varamäntiä? Oliko etusatulat Girlingit?

Oli niis vähän pientä raapaletta, ei se haittaa jos löytys paremmat  O0 ja joo 36mm mäntä, girling

Mulle jäi tosta 244 ne taka satulat, näyttää nopeesti samankokosilta. Täytyy testaa käykö ne tähän

Edit: eiku perkule niishän on tuuma-millimetr erot  :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 26.01.2020, 10:23:36 kirjoittanut jonze »
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #262 : 26.01.2020, 10:21:29 »
Mulle on laitettu 240 satulat taakse. En itse ole laittanut mutta luulen ettei suuria muutoksia ole tehty.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #263 : 26.01.2020, 10:23:59 »
Mulle on laitettu 240 satulat taakse. En itse ole laittanut mutta luulen ettei suuria muutoksia ole tehty.

Aijaa, no pitää kyl testaa. Jossai oli et 140 tuuma kierteet ja 240 mm kierteet.
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6349
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #264 : 26.01.2020, 10:24:29 »
Oli niis vähän pientä raapaletta, ei se haittaa jos löytys paremmat  O0 ja joo 36mm mäntä, girling

Mulle jäi tosta 244 ne taka satulat, näyttää nopeesti samankokosilta. Täytyy testaa käykö ne tähän

Edit: eiku perkule niishän on tuuma-millimetr erot  :idiot2:

Mä katon, mutta en lupaa mitään. Voivat olla aika rupisia...

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #265 : 26.01.2020, 11:01:44 »
Tiedetään, ei ole liukutappeja, tarkoitin sen vaan yleisesti.
yes okei ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa JVTL

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #266 : 26.01.2020, 11:53:09 »
Omassa kunnostin etusatulat ja taakse uudet 240:n satulat biltemasta..poralla kiinnitys reijät isommaksi, ni hyvin kävi.

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #267 : 26.01.2020, 13:13:05 »
Omassa kunnostin etusatulat ja taakse uudet 240:n satulat biltemasta..poralla kiinnitys reijät isommaksi, ni hyvin kävi.
Jarruputken kierteetkin sit sopi uuteen ?
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #268 : 26.01.2020, 13:45:51 »
Testaamallahan se selvisi, 244-79 takasatulat käy täydellisesti 144-74 jarruihin. Ainut mitä piti tehä on että kiinnitys pultin reikää isonsi parilla millillä kun 244 on pienempi kiinnitys pultti. Jopa jarruputken liittimen kierrekin on sama :)

Levykin jää ihan keskelle satulaa eli sama ulonema noissa satuloissa on.

Noi 244 satulat on joku vielä korjannut kun niissä ihan uudet tiivisteet ja ilmaus nipat. Toki siis olleet vuosia kiinni mutta ei niillä ole ajettu yhtään. Palatki oli sillon ihan käyttämättömät kun noi purin.

Nyt kun kerrotte että onko nää ate vai girling satulat että löydän palat näihin.










Mulla onkin tallessa kaikki noi 244 ajamattomat jarru levyt ja palat ja asennus härpäkkeet  ;D

Levyt pinta ruosteessa, saako noita fiksusti puhdistettua vai ostaako uudet?


« Viimeksi muokattu: 26.01.2020, 14:01:33 kirjoittanut jonze »
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Jonzen 144 -74 de luxe"HESSU"
« Vastaus #269 : 26.01.2020, 14:07:40 »
osta uudet,ei kalliit! ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

 

Autoracing  KL-varaosat