Aamusta hain uuden imu/pakosarjan tiivisteen. Samalla hain pulttiliikkeestä uudet mutterit imu ja pakosarjojen kiinnitykseen kun olivat jo niin nylpätty pyöreiksi.
Nyt ei enää vuoda sieltäkään. Siltikin tyhjä käynti jää välillä korkealle. Ja vaikka kokeilee käsin vääntää tuosta omatekoisesta kaasu vivustosta niin ei muutosta eli ei pitäisi siitä kantaa. Avasin jops kaasarit ja putsasin ne ylä kupit. Samalla huomasin että niistä oli ne vaimennus öljyt hävinny
testasin niin ei ainakaan irrallaan vuotanut mihinkään.
Mulla on vaan vahva epäilys että kaasarien ne perhos venttiilit jää jotenkin jumiin. Mutta vaikka niitä vivustoja ja akselia yrittää heilutella ei käynnissä ole muutosta. Tyhjä käynti laskee taas kun kaasuttelee muutaman kerran
EDITotin tuon etummaisen kaasarin irti kun siinä tuntu olevan vähän jumia kun painoi läpän ihan kiinni.
Ja tosiaan pöydällä kun sitä perhos läpän akselia käänteli niin ihan lopussa kiinni mentäessä vähän kahnas. Vaihdoin toisen läpän ja uuden jousen siihen akseliin niit nyt palaa taas kierrokset normaalisti alas.
Tuntuu että tää toimii vähän miten sattuu tuulemaan oikeasta suunnasta. Aina kun luulee et saa jonkun korjattua niin sama vika alkaa uudelleen hetken päästä.
Ajelin muutaman kerran tos pihas edestakas. Kauhea pelko koko ajan et joku taas irtoo
nyt vaa pitää ajaa viel ja sit kiristää ja sit taas ajaa ja kiristää.
Lokari tosiaan on paikallaan ja odottaa et kaveri tulee tekee viimeset kittaukset yms ja sit maalataan se. Maalit jo odottaa valmiina tossa tallissa