Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: t.makisalo - 18.02.2020, 19:00:25
-
Tämmönen tuli vastaan. Ei näin, eikä varsinkaan väärällä liimalla :idiot2:
(https://i.ibb.co/58D0DGS/20200217-203511.jpg) (https://ibb.co/58D0DGS)
(https://i.ibb.co/KWmTjmj/20200217-202936.jpg) (https://ibb.co/KWmTjmj)
(https://i.ibb.co/5hXr1Rt/20200217-202540.jpg) (https://ibb.co/5hXr1Rt)
-
Tästä tulee väkisinkin mieleen vanhan asentajan haudalla lausuttu säe: "Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni"
-
Just avasin yhden 3l kutoskoneen missä välikannessa niin paljon silikoonia, että auto ei käynyt enään, kun nostajat ei saaneet öljyä :idiot2: :2funny:
-
Ihmeen kaupalla laakeri pukeissa ei ollu vikaa kuitenkaa, että kai sinne vähä on tihkunu öljyä, tai sit ei oo ajettu paljoa viime rempan jälkeen? En tiedä...
-
Ihan mielenkiinnosta t.makisalo, miten ilmeni vai sattumalta avasit?
Omakohtaista kokemusta tukoksista, nokan hirttämisestä pukkiin. Oli käytetty ilmeisesti long life öljyjä kirjaimellisesti
kanavat tukossa pukeissa ja kannen isotki öljykanavat oli aika törsteessä
-
Ostomoottori, ollu ajosta pois jo useemman vuoden. Historiakin aika epäselvä.