Kulkukoira  Proturbo

Vdash ohjelmointi

  • 620 Vastauksia
  • 147455 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa allwinner

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 138
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #45 : 28.11.2018, 14:18:14 »
Numeroon kun soitti hälyytti ja tietsikalla rekisteröinti meni heti läpi

Poissa novice

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #46 : 04.12.2018, 13:24:42 »
Saiskohan tällä Vdash systeemillä kytkettyä rengaspainevalvonnan pois käytöstä?
Nyt palaa keltainen valo kun talvirenkaissa ei ole antureita.
Volvo V60 D4 2014

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #47 : 04.12.2018, 13:26:53 »
Saiskohan tällä Vdash systeemillä kytkettyä rengaspainevalvonnan pois käytöstä?
Nyt palaa keltainen valo kun talvirenkaissa ei ole antureita.
Huollossa nykyään pystyvät päivittämään tuon pois 8)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa serto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #48 : 04.12.2018, 14:24:16 »
Onko muilla ollut ongelmia asennuksessa? Saan kyllä asennettua, mutta ensimmäisen käynnistyksen jälkeinen päivitys ei mene läpi. Tulee kuvan mukainen herja ja jää Unpacking ikkunaan jumiin.
Kyselin pääkonttorilta neuvoja kyllä, kysyivät onko .net frameworkit asennettu ja sen jälkeen eivät enää vastaa mitään.




Poissa Swolle60

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 298
  • Enemmän on vähemmän!
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #49 : 06.12.2018, 13:37:15 »
Tyhmänä kyselen tuosta ohjelmasta, että pitäiskö siinä kauppa osiossa näkyä jotain? Minulla tyhjä sivu. Miten tuolla saa niitä ohjelmapaketteja ostettua? Vai pitääkö olla ensin kytketty auto kiinni, että näyttää jotain tuolla kauppaosiossa? :idiot2:

edit: Kielipakettia suomeksi yritän katsella v70 volvoon
S60 2,4D ja V60

Poissa M141

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #50 : 06.12.2018, 14:12:23 »
Onko muilla ollut ongelmia asennuksessa? Saan kyllä asennettua, mutta ensimmäisen käynnistyksen jälkeinen päivitys ei mene läpi. Tulee kuvan mukainen herja ja jää Unpacking ikkunaan jumiin.

Pikainen googletus antoi ymmärtää, jotta liittyisi lokalisointiin. Onko käytössä esim. jokin eksoottisempi windows kieli ja näppäimistöasettelu kombo? Enkku winkku, Suomi näppis(tai toisinpäin) ja sopivasti puuttuvia oikean kielialueen kikkareita on tehny tollasia joskus.

Poissa serto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #51 : 07.12.2018, 07:11:01 »
Pikainen googletus antoi ymmärtää, jotta liittyisi lokalisointiin. Onko käytössä esim. jokin eksoottisempi windows kieli ja näppäimistöasettelu kombo? Enkku winkku, Suomi näppis(tai toisinpäin) ja sopivasti puuttuvia oikean kielialueen kikkareita on tehny tollasia joskus.
Juu kylläs muuten on, englanti kielenä ja suomi näppäimistö. Täytyykin perehtyä asiaan kotona tänään. Kiitos!

Poissa allwinner

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 138
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #52 : 08.12.2018, 13:48:13 »
Laitoin autoon läppärin  purkamaan koodia saas nähdä kauanko menee

Poissa KalleKyy

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 794
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #53 : 08.12.2018, 15:13:46 »
Laitoin autoon läppärin  purkamaan koodia saas nähdä kauanko menee
Miten tuo tapahtuu?
-13 V70 D5 AWD Aut. (-07 V70 2.5T AWD Aut.)

Poissa allwinner

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 138
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #54 : 08.12.2018, 15:43:37 »
Auto akkulaturiin Piuhat kiinni tietsikkaan ja ohjelmasta pin code siitä se lähtee eteenpäin

Poissa Pietilä

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1118
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #55 : 08.12.2018, 15:52:14 »
Onko muilla ollut ongelmia asennuksessa? Saan kyllä asennettua, mutta ensimmäisen käynnistyksen jälkeinen päivitys ei mene läpi. Tulee kuvan mukainen herja ja jää Unpacking ikkunaan jumiin.
Kyselin pääkonttorilta neuvoja kyllä, kysyivät onko .net frameworkit asennettu ja sen jälkeen eivät enää vastaa mitään.





Oletko kokeillut mitä frameworkin versiota? Vanhemmissa ei tainnut toimia.

Jos asennus menee normaalisti läpi ja sitten päivityksen jälkeen tulee tuo ongelma, niin katoppa ettei viruksentorjunta estänyt tai poistanut siinä jotain.

Norton ainakin päästi asennuksen läpi ja tuosta päivityksestä herjas, että siinä on paskaa ja poisti sen.  Tämä siis  puolivuotta sitten kylläkin.


Tyhmänä kyselen tuosta ohjelmasta, että pitäiskö siinä kauppa osiossa näkyä jotain? Minulla tyhjä sivu. Miten tuolla saa niitä ohjelmapaketteja ostettua? Vai pitääkö olla ensin kytketty auto kiinni, että näyttää jotain tuolla kauppaosiossa? :idiot2:

edit: Kielipakettia suomeksi yritän katsella v70 volvoon

Otat yhteyden ensin autoon, sitten saat sieltä ruksittua asetuksia yms mitä tahdot tehdä, ne tulee näkyviin ostoskoriin sitten.

Eli täytyy siis ensin saada yhteys autoon, niin se osaa näyttää autokohtaiset ominaisuudet mitä on käytettävissä.

Poissa Swolle60

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 298
  • Enemmän on vähemmän!
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #56 : 08.12.2018, 16:42:47 »
Kiitos infosta Pietilä!
S60 2,4D ja V60

Poissa jaspo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #57 : 08.12.2018, 17:02:46 »
Auto akkulaturiin Piuhat kiinni tietsikkaan ja ohjelmasta pin code siitä se lähtee eteenpäin

Jaa-a , en mä ole missään kohdassa pin codea nähnyt. Olisko screenshottia? . Mulla se sanoo että ecu purettava ja lähetettävä tsekkiin.

edit: Mulla näkyy alkuvalikossa punasella : cem - key for configuration change is required. Autoon yhdistäessä "car configuration" kohdassa lukon kuva. Onkohan tässä mitään tehtävissä?

 
« Viimeksi muokattu: 08.12.2018, 17:45:03 kirjoittanut jaspo »

Poissa KalleKyy

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 794
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #58 : 08.12.2018, 18:21:37 »
Jaa-a , en mä ole missään kohdassa pin codea nähnyt. Olisko screenshottia? . Mulla se sanoo että ecu purettava ja lähetettävä tsekkiin.

edit: Mulla näkyy alkuvalikossa punasella : cem - key for configuration change is required. Autoon yhdistäessä "car configuration" kohdassa lukon kuva. Onkohan tässä mitään tehtävissä?

 
Sama homma, iso lista olisi ohjelmointeja, mitä pystyisi tekemään, jos vain pin-koodi selviäisi.
-13 V70 D5 AWD Aut. (-07 V70 2.5T AWD Aut.)

Poissa jaspo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #59 : 09.12.2018, 08:43:55 »
Sama homma, iso lista olisi ohjelmointeja, mitä pystyisi tekemään, jos vain pin-koodi selviäisi.
Ylempi kuva on itse rekisteröimästäni ohjelmasta, ja alempi on demoversiosta napattu kuva, siellä se nappula on oikealla alhaalla.

Eikö ohjelma tue tätä minun auton pin koodin purkua? Täytyy päivän mittaan koittaa vielä eri autosta, mk2 s80. Sitten taas ollaan viisaampia

http://i65.tinypic.com/2qmjcd5.jpg

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron