Joo tuo kutonen on varmasti helppo hyvin ranskalaisvaikutteiseen PRV moottoriin.
Akkukoneella vaa pultit venttiilikopasta, niin siinä onkin jo lähes se suurintyö tehty (jakopään purku toki ennen sitä).
Ja venttiilikopan liimaksi mieluiten Volvon alkuperäinen.
Maksaa paljon, mut ei sit ainakaan harmita kun liimaa levittää tai joskus kuukauden päästä huomaa et jaa tää vuotaa.
Se on erilaista mitä esim. Elring "vastaava", mikä sekin kyllä iha ok mut paljon hankalampi levittää.
Ja Permatex form-a-gasket 3 toimi joskus, mut sillä (uus purkki) kun keväällä erehdyin kasaamaan venttiilikopan niin ei pitkää menny kun vuoti öljyä ihan kunnolla läpi.
Nyt on itellä riittävästi kokemusta kopan liimauksesta, et jatkossa menee vain ja ainoastaan volvo oem liima koko koneeseen, niin ei harmita kun yllättäen palaneen öljyn haju tulee kabiiniin.