Mulla ollut ajossa TDI:n perässä aw30 suprastickillä ohjattuna jokusen vuoden. On aika alkeellinen nykymittapuulla, eikä esimerkiksi linjapainesolenoidin ohjaus ole mahdollista. Itse ratkaisin tämän lisäämällä rinnalle Ecumaster DET3 purkin, joka taipuu PWM solenoidin ohjaukseen. Myös puhdas TPS pohjainen vaihtojen "kuormakartta" on kömpelö. Itsellä TPS signaali kertautuu MAP arvolla DET3 kautta. Jos jotain hyvää haluaa nostaa esiin, niin suprastick on äärimmäisen robusti, toiminta on erittäin luotettavaa ja kytkentä on helppoa. Kohta 70tkm menty, eikä yhtään vikatilannetta.
Nyt jos pitäisi valita, niin laittaisin Microsquirtin tai sitten jos on myös ECU:lle tarve, niin vaikka tuo edellä mainittu Maxxecu.
EDIT: Myös itse askista on aika paljon kokemusta, virheen, erehdyksen ja kokeilun kautta. Ajoin itse preppaamalla askilla ~350whp moottorin perässä pari kesää ilman murheita.