Kävin äsken pikaisesti testaamassa kulkinetta. Rupes melkeen jo hävetystunne nostamaan päätään. Mietitäämpäs miksi kaikki Volvon varotoimet laukeavat? Flekti,käynnistyksen esto ja miksi auto puutuu lämmetessään. Eihän tuo auto ole tässä talvella lämmennytkään koska on ollut pakkasta. Nyt annoin käydä taas flektille asti eikä luonnollisesti lähtenyt käyntiin enää.
Auto oli siis pakkasessa ennen tuota ja sisällä hallissa rupesin hiplailee. Syylärin kuskinpää täysin kylmä,alavesiletku täysin kylmä. Termarin pää,letkut yms kuumat.
Eipä siinä. Vesipumppu tai syyläri tukossa. Alavesiletkussa kun on se ilmaustulppa niin ei sieltä mitään tullut kun pyöritti startilla konetta. Termarikoppa auki ja startilla pyörittämään eikä vettä lirissyt silloinkaa. Taisi sieltä löytyä vika.Tässä taas ajattelee ihminen vaikeimman kautta juttuja tuli ostettua ihan helvetisti turhaan osia jotka olin vuosi sitten jo vaihtanut.(toki silloin olivat rikki)
Harmillisesti on vaan töitä ettei kerkee vaihtelee ihan heti tota pumppua. Tai edes avaamaan.