Kulkukoira  Proturbo

VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016

  • 386 Vastauksia
  • 89792 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #345 : 11.07.2016, 15:01:27 »
On valitettavaa, että tapahtumamme ei ollut sinulle mieleinen. Mutta mukana olleet muutama sata muuta ihmistä tuntuivat viihtyvän. Joten lopetetaan nyt tämä turha vänkääminen yhdistyksen linjauksista. Palaute on kyllä vastaanotettu.

Minä nostan tässä vielä Hannan lausunnon esille, yhdyn siihen täysin.

Arvon Toyotakuskin palaute on nyt vastaanotettu. Asian jatkokäsittely tässä on tarpeetonta. Itse asiassa, foorumin ylläpitäjän/moderaattorin ominaisuudessa KIELLÄN asian puimisen jatkossa tässä topicissa. Muuta palautetta saa edelleen tapahtumasta antaa, mutta tämä yhden Corollan tapaus on nyt tässä loppuunkäsitelty.

Palauteosiossa saa antaa palautetta moderoinnista ja muista linjauksista, myös yhdistyksen toiminnasta yleensä. Mutta tässä tapahtumatopicissa ei enää jatketa tätä asiaa tämän pidemmälle.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016, 15:09:45 kirjoittanut Taavi.H »
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #346 : 11.07.2016, 15:12:29 »
Ilmeisesti mun uliseva volvo on huomattu. Kyllä se ihan ajossa toimiikin vaikka ajamaan ei päästykkään 3db ylityksen takia. Ei muuta kuin putkistoa tekemään uusiksi.

Kannattaa tsekkailla dumpin säädöt. Kuulosti että se oli vain hetken kiinni kun polkaisi kaasua ja sitten jäi raolleen. Mulla oli itsellä vähän hakemista dumpin jousen jäykkyydessä.
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #347 : 11.07.2016, 15:17:18 »

Muuten yksi rakentava ehdotus. Paitoja voisi olla XXXL kokojakin. XXL mahtui juuri mulle päälle. Näin paikalla vieläkin suurempia kölipalloja kuin mä. Niillä ei varmaan ollut mitään toivoa :D
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016, 15:41:29 kirjoittanut Taavi.H »
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa Hanna^

  • Hallituksen jäsen - Viroekspertti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1846
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #348 : 11.07.2016, 15:42:45 »
Tässä vielä suurelle yleisölle tiedoksi palkittuja.

Palkintokategoriat:


Kotka (desire. valitsi) -> Lankku
Hallituksen valinta -jadi-
Paras suoritus radalla -> JuHaU
Yllättäjä -> Morjenz
Paras takaveto -> 242, niksu79
Paras etuveto -> C70
Vuoden veteraani -> Amazon MUH-1, kauppine
Asenne -> Ambulanssi
Homelompakko/kättelijä: Sekokupu
Vuoden ärrä -> Suoli
Rengaspalkinto -> Seat, jolta irtosi rengas possujunassa
Paras panostus -> Lankku
Paras muunmerkkinen -> Renault
Positiivisuus -> Taavi.H
Ahkerin Staffin ulkopuolinen -> Henna N.
Kiillotetuin auto -> Rusakko
Eniten km radalla -> Audi RSQ-4
Kuparinen...siis kultainen pakosarja -> Kupru

Täydennän vielä loput puuttuvat rekisterinumerot tänään. :)
« Viimeksi muokattu: 12.07.2016, 10:01:13 kirjoittanut Hanna^ »
"Erillään te ootte ihan siedettäviä." #2

Volvo V60 T4 '20 R-Design

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8909
  • Teiden tukko
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #349 : 11.07.2016, 15:53:19 »
Muuten yksi rakentava ehdotus. Paitoja voisi olla XXXL kokojakin. XXL mahtui juuri mulle päälle. Näin paikalla vieläkin suurempia kölipalloja kuin mä. Niillä ei varmaan ollut mitään toivoa :D

Ratapaita vai perinteinen musta t-paita kyseessä? ???
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #350 : 11.07.2016, 15:56:10 »
Ratapaita vai perinteinen musta t-paita kyseessä? ???

Ratapaita. Kyllähän se muuten sopii, mutta ei kunnolla riitä peittämään "talouskukkaroa".
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #351 : 11.07.2016, 15:56:24 »
Muuten yksi rakentava ehdotus. Paitoja voisi olla XXXL kokojakin. XXL mahtui juuri mulle päälle. Näin paikalla vieläkin suurempia kölipalloja kuin mä. Niillä ei varmaan ollut mitään toivoa :D
Näitä on kyllä ollut, mutta ovat vaan päässeet loppumaan. Muistaakseni teltalla oli puhetta, että isot koot huomioidaan paremmin seuraavassa tuotetilauksessa koska volvoilijoiden vyötärönympärys tuntuu olevan hieman suurempi, kuin kansanterveydelliset suositukset :D
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #352 : 11.07.2016, 15:58:20 »
Näitä on kyllä ollut, mutta ovat vaan päässeet loppumaan. Muistaakseni teltalla oli puhetta, että isot koot huomioidaan paremmin seuraavassa tuotetilauksessa koska volvoilijoiden vyötärönympärys tuntuu olevan hieman suurempi, kuin kansanterveydelliset suositukset :D


:D Olin vaan siis myöhässä.


Sopuhintaisia noi paidat. Kuitenkin Fruit of the Loomin paita. Ei mene ekassa pesussa pilalle.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016, 16:00:12 kirjoittanut Madbull »
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa aleksiu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • RWD-Toys.fi
    • RWD Toys
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #353 : 11.07.2016, 16:06:49 »
Jos harjoitellaan sitä lukemisen ymmärtämistä, niin en edes kommentoinu millään tavalla että tapahtuma olisi feilannu, ollu arsesta, päin mettää jnpp jnpp mitä annatte ymmärtää, vaan annoin palautetta että tässä kohden voitte parantaa.

Tästä asenne tsekkiä: Mun päivän mieluisin kokemus oli se että joutu ihan tosissaan ajamaan että bemarin perässä pysyi, ja se näytti mitä tapahtuu kun pistetään vuosikymmenten kokemuksella ohjastaen, antoi hienoa rakentavaa palautetta parantaa omaa ajoani sekä mietittävää ajolinjoissa.
Harmittaa vaan ettei ollu aikaa enempää jutella ajolinjoista, alusta säädöistä yms. ja olisi ollu mieluisaa vielä kerran sen kanssa käydä kokeilemassa että pysynkö sen tahdissa enää jos hänkin olisi ajanu täyden kierroksen täyttä laukkaa. Toki sliksit vs. katu UHP renkaat antoi M3:lle etua kaarteissa, ja suorallahan se meni ihan omaa tahtia, toisaalta Corolla on kevyt, ketterä ja pysähtyy tolkuttoman nopeasti.

btw, ne jotka vetää tapahtumaa niillä voisi olla ns. staff paidat että tunnistaa kuka organisoi ja kuka on jäsen jolla on vaa samanlainen paita :)
Tästä voidaan keskustella ensi keväällä että sponssaisko eräs go fast bitsejä myyvä firma organisaattoreille paidat.
RWD-Toys.fi

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8909
  • Teiden tukko
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #354 : 11.07.2016, 16:08:15 »

:D Olin vaan siis myöhässä.


Sopuhintaisia noi paidat. Kuitenkin Fruit of the Loomin paita. Ei mene ekassa pesussa pilalle.

Mulla on näitä mustia perus VRCF-paitoja ties kuinka vanhoja. Talvimiitistä ostin pari uutta, niin huomasi eron. Vaati kyllä satoja pesuja, että väri haalistuu ja  paita kutistuu. Painatuksetkin on pysyny matkassa.  :o
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #355 : 11.07.2016, 16:11:28 »
btw, ne jotka vetää tapahtumaa niillä voisi olla ns. staff paidat että tunnistaa kuka organisoi ja kuka on jäsen jolla on vaa samanlainen paita :)
Tästä voidaan keskustella ensi keväällä että sponssaisko eräs go fast bitsejä myyvä firma organisaattoreille paidat.
Meillähän oli? Siniset paidat keltaisella painatuksella, selässä ratakuvan päällä teksti STAFF?  ???
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #356 : 11.07.2016, 16:18:01 »
Meillähän oli? Siniset paidat keltaisella painatuksella, selässä ratakuvan päällä teksti STAFF?  ???

Ne ratapaidat oli vissiin samanvärisiä. Vain ilman STAFF painatusta. Tässä varmaan haetaan sitä että staffilla olisi ihan eriväriset paidat kuin mikään myynnissä oleva?
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa Hanna^

  • Hallituksen jäsen - Viroekspertti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1846
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #357 : 11.07.2016, 16:31:56 »
Ne ratapaidat oli vissiin samanvärisiä. Vain ilman STAFF painatusta. Tässä varmaan haetaan sitä että staffilla olisi ihan eriväriset paidat kuin mikään myynnissä oleva?

Ymmärrän pointin, mutta ainakin kaksi kaveria oli alueella, joilla sattui vaan olemaan blankot samanväriset paidat päällä. :)
"Erillään te ootte ihan siedettäviä." #2

Volvo V60 T4 '20 R-Design

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3467
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #358 : 11.07.2016, 16:33:20 »
Jollekkin tosiaan tööttäsin muistaakseni ennen tarun mutkaa, aiheutti vaaraa / blokkaili tjsp. Sitä vartenha se äänimerkki on, että herätetään huomio :)
En ole koskaan ennen tarvinnut tööttiä radalla, kesti sen hakeminenki ku meinannu muistaa missä kaukana se nappi olikaan :)

Jos tarun mutka on se mistä tullaan maalisuoralle niin se oli meikäläinen siinä edessä (mustalla V70:llä) jolle tööttäsit. Kieltämättä oma keskittyminen ja peileihin katsominen herpaantui kun moottorin vikavalo syttyi ja oli pakko himmata koska käyttöautolla oltiin liikenteessä. Yritin kyllä heittää heti vilkun oikealle kun kuulin torven soivan ja siirtyä sivummalle. Sori siitä, my bad.

Mulla on näitä mustia perus VRCF-paitoja ties kuinka vanhoja. Talvimiitistä ostin pari uutta, niin huomasi eron. Vaati kyllä satoja pesuja, että väri haalistuu ja  paita kutistuu. Painatuksetkin on pysyny matkassa.  :o

Samaa mieltä, todella laadukkaita. Mulla taitaa olla toista kymmentä noita ja ainoastaan pari ensin hankittua yhdistyksen alkuajoilta on antautuneet kainalosta tms. että ovat päässeet jatkojalostukseen remonttiräteiksi. Vihdoinkin ehdin hankkimaan myös ratapäiväpaidan, aina aiemmin on koot olleet loppu tai itse oon unohtanut koko homman.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa aleksiu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • RWD-Toys.fi
    • RWD Toys
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 9.7.2016
« Vastaus #359 : 11.07.2016, 16:34:18 »
Meillähän oli? Siniset paidat keltaisella painatuksella, selässä ratakuvan päällä teksti STAFF?  ???

Ai kappas, jonkun kommentista jostain sai käsityksen et samoja paitoja pysty ostamaan. No hyvä! :)
Minä en muistanu lukiko kellään seläs staff :D
RWD-Toys.fi

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron