Noniin elikkäs:
Meille on siis varattu oma paikka ahveniston parkkipaikalta joka on merkitty selkeästi
R-miitti-kyltillä ja mun sekä luultavasti myös sjos:n äRRät on siinä valmiina osoittamassa paikkaa
Tarkka paikka lyödään tarkemmin lukkoon siinä lauantaiaamuna pysäköintisuunnitelmaa tehdessä mutta ennakkoon oli puhetta jos autot järjestäisi varikkokatoksen eteen mäkeen. Ilmoittelen kyllä vielä paikan tänne lauantaiaamuna
Itsehän olen siis hoitamassa pysäköintivastaavan virkaa eli parhaani mukaan koitan huitoa teidät paikoilleen sitä tahtia kun saavutte paikalle
Eli kaveri NordicR:n taikka ratapäivien STAFF t-paidassa :hello:
Olin ajatellut että järjestettäisiin autot väreittäin/vuosimalleittain riviin mutta se tulee varmaankin vaatimaan kaikilta saapujilta hieman viitseliäisyyttä siirtää autoaan vielä uudestaan saapumisen jälkeen, koska on varmaankin sanomattakin selvää ettei +20 R-Volvoa saa kerralla oikeaan järjestykseen
Mutta näyttäisihän se sitten varmaan ihan siistiltä, eikö
Eli ajettaisiin autot ensin saapumisjärjestyksessä vain riviin ja kun kaikki ovat paikalla niin järjesteltäisiin rivistö jiiriin, kuulostaisko pahalta
Sana on vapaa