Ateho  Elekma

850 ja SRE kytkin

  • 2 Vastauksia
  • 1389 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-gul

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
850 ja SRE kytkin
« : 09.11.2019, 18:04:08 »
Purin edellisen omistajan asentaman sintterikytkinmen ja SRE paineasetelman pois kun autolla olisi tarkoitus ajaa mukavasti maantielläkin.

Levy on nelialapainen 881861999843 ja asetelma 883082999785
Meinasin pistää osat myyntiin ja laittaa perus -96 R kytkinpaketin tilalle mutta sitten jäin miettimään josko hyödyntäisin asetelman vakiolevyn kanssa.

Kysymys: onko tuollainen suositeltava ratkaisu ja sopivan kevyt normiajoon?

Osilla ajettu alle 5000 tkm.

V60-14 Rebelblue R-design, 854 T-5R -95 "T-GUL" manual
262 C -78, 244 Turbo -81, 164 -70, 760 GLE Limousine -84
164 Limousine -70, 780 Turbo-87, 1800ES -73

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2247
Vs: 850 ja SRE kytkin
« Vastaus #1 : 09.11.2019, 19:48:40 »
Jos poljintuntuma ei ollut liian jäykkä, niin vaihtaisin vaan pelkän levyn. Se käyttämisen kulmikkuus poistuu luultavasti massalevyllä.

Toki jos ei levyä saa irto-osana, niin sitten vaan kaikki vaihtoon ja turhat race-osat myyntiin.

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4399
Vs: 850 ja SRE kytkin
« Vastaus #2 : 11.11.2019, 17:16:34 »
Kalamiehen kanssa samaa mieltä. Kesäkäyttiksessä on SRE ja massalevy ja ihan mukava ajaa, kunhan ei tuntitolkulla seiso ruuhkassa. Nappaahan se SRE massalevylläkin hiukan terävämmin, mutta tarvittaessa voi luistattaa.

 

Proturbo  Autodiagnoosi