Elekma  Autoracing

Äänestys

Minkä väriseks jarrusatulat?

Punainen
6 (12.8%)
Musta
16 (34%)
Keltainen
6 (12.8%)
Hopea
10 (21.3%)
Jätä ruosteen väriseks
9 (19.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 35

Äänestys päättynyt: 27.05.2014, 18:33:57

V70 D5 2003

  • 506 Vastauksia
  • 151586 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JS88

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #180 : 30.06.2014, 22:43:18 »
Mäkin harkitsisin uusia renkaita nykyisille vanteille. Ja tuo setti ainakin on kallis, ite ostin omaani nuo svf monza vanteet 18"x8" nyt keväällä uutena liikkeestä ja koko sarja pultteineen päivineen oli 452euroa. 500eurolla saa jo uudet kumit ja koko setti ois täysin uusi ja tod näk myös paremmilla renkailla... Vaikka onhan toki mullakin myydä sulle setti 18" vanteita joista tosin ainakin yksi on kiero. :D
S80 D5A -10


Vikakoodien lukua kaikista yksiköistä Oulun alueella

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #181 : 30.06.2014, 22:45:39 »
Ei muutakun ostat uudet renkaat nykyisiin vanteisiin.

Tuon näköisiä kun ei kauheasti näy liikenteessä.

Omia kokemuksia (sanoo kuka mitä tahansa), GoodRiden kumit on hinta laatusuhteeltaan todella erinomaisia.

Kaksi ja puoli settiä olen nyt tän kevään/kesän aikana ostanut.

225/45-17 280€ 4kpl
235/40-18 300€ 4kpl
195/65-15 100€ 2kpl

Jatkossakin meinaan ko renkaita ostella !
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #182 : 30.06.2014, 22:47:57 »
Ei muutakun ostat uudet renkaat nykyisiin vanteisiin.

Tuon näköisiä kun ei kauheasti näy liikenteessä.
Ääni tälle.

Olen eri mieltä.  :pomo:

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #183 : 30.06.2014, 22:50:24 »
Sullahan on nätit vanteet, niin mikset ostais vaan uusia renkaita. Esim. Vannetkuklla Nankangit n. 80,- kappale. Sitäpaitsi jos hommaat isommat niin sit pitäis madaltaakin, muuten on taas kauhee traktori.

Hyvä pointti muuten pasi-st. Periaatteessa joudun koko kierroksen vaihtaa renkaat vanteisiin, noin rockstoret ei pidä sit yhtään märällä. Kiva kun töistäkin lähtee niin tiukka ramppi ja tarvis samalla vauhtiin saada, mutta puskee koko ajan ja sutimisen esto jne vilkkuu ~ 60km/h vauhdis ja 3 vaihde pesässä ku kiihdyttää reippaamin.

Täytyy nyt miettiä miten pelaan korttini tämän kanssa, toisaalta ei kiinostas yhtään alkaa hahmotteleen miltä tää nyt näyttäisi jne..  Voi olla et ostan ne renkaat vaan.. Kai noihin nykyisiin menee 225/50/17?  Vai onko järkeen nostaa 45 50?

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #184 : 30.06.2014, 22:51:52 »
225/45-17 ja piste. Alkuperäis kokohan se on.

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #185 : 30.06.2014, 22:54:45 »
Päätös tehty. Tällä viikolla Huittisiin ostaa tutusta paikasta uudet kumit alle jos aika taulu sen sallii.

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa pasi-st

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #186 : 30.06.2014, 22:58:19 »
Hyvä päätös ja fiksua käyttää välillä paikallisiakin yrittäjiä.
E61 535d, G20 6,2d, XC60

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #187 : 30.06.2014, 23:01:59 »
Ootko jo vaihtanut jarrupalat meinaan rupeaako ne satulat raapimaan vanteisiin kiinni? Halvempi kyllä on ostaa vaan lätyt sinne väliin saatikka koko vanne sarjaa.
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #188 : 30.06.2014, 23:05:47 »
Ootko jo vaihtanut jarrupalat meinaan rupeaako ne satulat raapimaan vanteisiin kiinni? Halvempi kyllä on ostaa vaan lätyt sinne väliin saatikka koko vanne sarjaa.

Edessä on vielä paloja jäljellä.. Eikös sinne tuu tilaa enemmän kun palat kuluu vai olenko väärin ymmärtänyt? Mut sit on pakko laittaa lätty väliin kun tulee jarru remppa joskus tulevaisuudessa.

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #189 : 30.06.2014, 23:08:20 »
Juu tuleehan sinne tilaa lisää kun kuluu. Sitte vaan esim keskittävä 10mm spaceri sinne pidemmillä pulteilla niin on ihan hyvä  :)
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #190 : 30.06.2014, 23:37:07 »
225/45-17 ja piste. Alkuperäis kokohan se on.
Kaikenlisäksi yleinen koko ja sen myötä huomattavasti halvempi kuin esim. 50-sarjalainen.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #191 : 30.06.2014, 23:47:32 »
Omia kokemuksia (sanoo kuka mitä tahansa), GoodRiden kumit on hinta laatusuhteeltaan todella erinomaisia.

Kaksi ja puoli settiä olen nyt tän kevään/kesän aikana ostanut.

Jatkossakin meinaan ko renkaita ostella !
samoilla linjoilla. Talvirenkaina v70ssä parempi pitoset kun hakka7, itellä goodridet ja iskällä samanlaisessa hakka7 ja ero on aika iso.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #192 : 01.07.2014, 00:07:43 »
Vaikken mistään mitään tajua, niin mun mielestä tuo sun V70 on just jotenkin erikoisen näköinen noilla sun vanhan V70 vanteilla.

Ei liian tuning, mutta jotenkin istuu jämäkästi vanteet autoon. Ja ennenkaikkea niissä on sitä huulta edes vähäsen, ei näytä pölykapselilta.

Läskimpää ja pallompaa rengasta alle, nin soon siinä!

Ja tuttus yrittää kyllä kusettaa ja huolella nuilla vanteillaan... Voihan sitä toki itse kukin uskotella itselleen, että kaikki mihin koskee muuttuu kullaksi. :facepalm:

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #193 : 01.07.2014, 00:09:03 »
Edessä on vielä paloja jäljellä.. Eikös sinne tuu tilaa enemmän kun palat kuluu vai olenko väärin ymmärtänyt? Mut sit on pakko laittaa lätty väliin kun tulee jarru remppa joskus tulevaisuudessa.

Eli kannattaako oikeasti laittaa euroja johonkin , joka ei oikeasti sovi?

Ainakaan aiemmin spacerit eivät olleet sallittuja, ymmärrettävistä syistä, niin miksi sellaiset haluaisit? Kun palat menee vaihtoon, joudut laittamaan spacerit ja käyttämään katsastuksessa ja tuloksena hylkäys spacereiden takia ja olet taas samassa tilanteessa kuin nyt....

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: V70 D5 2004 vanne pohdintaa
« Vastaus #194 : 01.07.2014, 00:19:37 »
Olikos nuo palat muuten vaihdetut, vai kuluneet? Siis tuleeko uudella palalla satula vanteeseen kiinni asti?
Jos ei tule, niin millikin riittää. Tuli huomattua joku aika sitten, että uusissa Alfa Romeoissa on usein satula/levy aika pirun tarkalla niin ulkona kuin voi. Paremman jäähdytyksen (hifistelyn/ulkonäön) vuoksi.

 

Samppasport  Futurez