No vanhempiin kalustoihin minäkin oon enempi tottunut, mutta samoja juttuja ne on uudemmissakin.
Miten aiot tukkia egr systeemin?
Niin en tiiä vaikuttaako egr systeemi lämpeämishommiin, minua varoiteltiin että menee kylmäksi kun aloin vanhemmasta esikammio vag dieselistä tukkimaan egr systeemin, en kyllä huomannut siinä lämpeämishommassa mitään eroa tukittuani egr:n.
Mutta ajan saatossa egr systeemi tahtoo tukkia imukanavat, se on se syy miksi se kannattaa poistaa toiminnasta.
Oliko tohon rellun diisseliin termari kuinka hankala vaihtaa? Termari on tossa moottorissa vissiin siinä egr systeemin alapuolella?
Vois itekin kokeilla jos termarin vaihdolla tulis paremmin lämpöä sisälle. Ja sitten kun sais vielä paremmin puhaltamaan ilmaa tuulilasille.