Nuo vapari/ catback takia ei ecuun mitään muutoksia tarvia.
Tuo sun mittarin näyttämä 0.75-.0,85 bar on vähän alhainen max ahto, vakiona taisi olla t4 0.9-1bar kieppeillä. Mittarit etenkin halvimmat yleensä näyttää pieleen 0,1-0,3bar .omissa molemmissa autoissa mittarin virhe 0,1bar, yhden 0,3bar virheellä heitin pois.
Bypass tai ahtopuolen vuoto voi myös sujahtaa mikäli ei dumppimallinen ahtopainesäädin se mekaaninen joka sulla löytyy. Noita säätimiä on säädettäviä kierrättäviä dumppi tai pelkkää ahtoa säätäviä rajaventtiilin tyyppisiä. Mulla pelkkä säätävä t- boost tuossa omassa.
Vaparia en itselle laita, mitään todellista tehohyötyä ei siitä alle 400hv ainakaan löydy. Likaa vaan imm langat, jos suodatin huonolaatuinen ja etenkin jos öljyttävä version sitä nopeammin imm kosahtaa.
Ps. Yleensä mulla nykimiset ja pätkimiset vedättäessä on ollut kyllä sytytyspuolelta. Ahtopuolen häikät enemmin yläpäässä hiipumista , ahtojen humppaamista tai ei kunnolla edes nosta paineita.
Imm hajoaminen emännän S60 kyllä loppuvaiheessa nyki etenkin pintakaasulla, raskas tyhjäkäynti, vähän voimaton ylhäällä ja polttoaineen kulutus nousi selvästi. Vikavalo siinä syttyi vasta kun imm hajosi kokonaan eikä silloin enää pysynyt edes käynnissä..