Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo 240 "White Cream" Uusi omistaja

  • 784 Vastauksia
  • 267928 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Volvo 240 "White Cream" Kuviaa
« Vastaus #105 : 05.07.2012, 13:26:56 »
















« Viimeksi muokattu: 31.10.2017, 23:56:17 kirjoittanut injector »
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #106 : 05.07.2012, 14:39:29 »
Muista sitten roiskeläpät ettei helmojen pinnotteet lähe heti käveleen ;) Ei kiviä estä kuluttamasta vaikka ois kaikenmaailman tökötit pinnassa.

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #107 : 06.07.2012, 00:05:22 »
Muista sitten roiskeläpät ettei helmojen pinnotteet lähe heti käveleen ;) Ei kiviä estä kuluttamasta vaikka ois kaikenmaailman tökötit pinnassa.

Toki roiskeläpät tulevat  8) Ne on pohjaväriin asti saatettu. Vielä pitäs karhunkielellä matata, pesu ja päälliväri niskaan
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Volvo 240 "White Cream" Rautaa konehuoneeseen
« Vastaus #108 : 08.07.2012, 22:05:28 »
Tuossa tuli muuvan tunti uurastettua aikaiseksi sai poikkituen
25mm halkaisin putkesta 2mm seinämällä
Mittailua, putkileikkurilla leikkelyä, kuumentamista/taivuttamista, hitsaamista, hiontaa yms yms Metallipinnoite tuokin sai yllensä   :pomo:

Mielestäni ihan sopiva


« Viimeksi muokattu: 31.10.2017, 23:56:37 kirjoittanut injector »
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #109 : 08.07.2012, 23:31:56 »
Nyt kun näki tuon koneen konttorissa lintuperspektiivistä, niin on kuin tehtaalta lähtenyt (ei tietenkään ollut silloin noin hienoja pinnotteita)  :).

Ps. Myös poikkituki näyttää erittäin pätevältä.

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #110 : 09.07.2012, 00:35:07 »
Nyt kun näki tuon koneen konttorissa lintuperspektiivistä, niin on kuin tehtaalta lähtenyt (ei tietenkään ollut silloin noin hienoja pinnotteita)  :).

Ps. Myös poikkituki näyttää erittäin pätevältä.

Kiitos Kiitos  -H-

Gt-Raudat pitäs väänellä poikkituen kaveriksi
Mihin kohti muuten tulevat ne alaraudat kiinni? Jos olis kuvaa linkata

Noita poikkitukia voin värkkäillä halukkaille  :)

Virranjaka ja pyöriä pitäs muistaa investoida

Kovasti hipottas b230K alakerta ostaa  S*
Jos jollain on alle 350tkm ajettu niin voi tarjoilla
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #111 : 09.07.2012, 01:54:02 »
Kovasti hipottas b230K alakerta ostaa  S*
Jos jollain on alle 350tkm ajettu niin voi tarjoilla
Tarvit sitten 631-kannen jos et aio ahtaa mahdottomasti, B230K:ssa on palotilat männissä.
Jäitä housuun!

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #112 : 09.07.2012, 02:09:34 »
Tarvit sitten 631-kannen jos et aio ahtaa mahdottomasti, B230K:ssa on palotilat männissä.

Kyllä tämä ihan vaparina pysyy
Mutta niin tosiaan joo... Ja minä kun oon luullu että tuo b230k on muuten sama kuin b200k vaan isommalla porauksella/männillä
Kuitenkin sellanen b230 alakerta johon käypi tuo 530 loppunen kansi
Eli E vai F? Vai onko tuossa alakerra muuta eroa  kuin yläkerran ruisku
« Viimeksi muokattu: 09.07.2012, 02:23:23 kirjoittanut injector »
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #113 : 09.07.2012, 11:24:01 »
Kyllä tämä ihan vaparina pysyy
Mutta niin tosiaan joo... Ja minä kun oon luullu että tuo b230k on muuten sama kuin b200k vaan isommalla porauksella/männillä
Kuitenkin sellanen b230 alakerta johon käypi tuo 530 loppunen kansi
Eli E vai F? Vai onko tuossa alakerra muuta eroa  kuin yläkerran ruisku
No jos et välttämättä sitä mekaanista bensapumppua halua säilyttää, niin sitten lohkolla ei ole merkitystä.
Jäitä housuun!

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #114 : 09.07.2012, 12:43:44 »
Kiitos Kiitos  -H-

Gt-Raudat pitäs väänellä poikkituen kaveriksi
Mihin kohti muuten tulevat ne alaraudat kiinni? Jos olis kuvaa linkata

Noita poikkitukia voin värkkäillä halukkaille  :)

Virranjaka ja pyöriä pitäs muistaa investoida

Kovasti hipottas b230K alakerta ostaa  S*
Jos jollain on alle 350tkm ajettu niin voi tarjoilla

Tuosta, lainasin foorumilta...  :D

Kuten myös OMP:n poikkituki ja GT-tukiraudat konehuoneeseen.
(Kuva poistettu lainauksesta.)


Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #115 : 09.07.2012, 14:08:40 »
Tuosta, lainasin foorumilta...  :D

Kyllä minä nuo yläpuoleiset raudat tiedän mihin tuleepi
mutta sitten alustan pohjallekkin on tietääkseni olemassa saman tyyliset gt raudat
oon joskus kauvan kauvan sitten kuvan nähnyt sellaisista mutta nyt tartteis uutestaan jotta osaisi valmistaa  :)

No jos et välttämättä sitä mekaanista bensapumppua halua säilyttää, niin sitten lohkolla ei ole merkitystä.

Minkähän sorttisen bensapumppu ratkaisun sitä sitten tekis jottei tarvitse tankin sisään rueta pumppuja laittamaan?

Harmi vain olis Uusi Volvon originelli mekaaninen pumppu hyllyssä odottelemassa asennusta  :)
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #116 : 09.07.2012, 14:11:15 »
Minkähän sorttisen bensapumppu ratkaisun sitä sitten tekis jottei tarvitse tankin sisään rueta pumppuja laittamaan?

Harmi vain olis Uusi Volvon originelli mekaaninen pumppu hyllyssä odottelemassa asennusta  :)
Käsittääkseni 80-luvun B230E-lohkoissa on vielä tuo reikä mekaaniselle pumpulle. Ja ainahan voi metsästää B230A:n :)
Jäitä housuun!

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #117 : 09.07.2012, 14:41:35 »
Käsittääkseni 80-luvun B230E-lohkoissa on vielä tuo reikä mekaaniselle pumpulle. Ja ainahan voi metsästää B230A:n :)

Täytenee panna korvantaakse ja lähempänä talvea rueta etsiskelemään jos ei vastaan kävele

Onhan siinä 9hp vakiona enempi... Onko tuosta nyt niin suurta hyötyä?
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #118 : 09.07.2012, 14:41:56 »
Mun nähdäkseni 230-lohkoissa oli tuota reikää 90-luvullakin, akselissa ei toki välttämättä ole käyttönokkaa mutta senhän saa nykyisestä koneesta.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2417
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Volvo 240 "White Cream"
« Vastaus #119 : 09.07.2012, 15:03:02 »
Mun nähdäkseni 230-lohkoissa oli tuota reikää 90-luvullakin, akselissa ei toki välttämättä ole käyttönokkaa mutta senhän saa nykyisestä koneesta.

Tämähän alkaa jo kuullostaa suorastaan lupaavalle  :pomo:
Erikseen hommata tuo käyttönokka. Saapi pysyä nykyinen motti ihan rauhassa läjässä kunnes 230 on valmis alakerraltaan
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron