Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Myydään varaosat / Vs: -03 V70 D5 osia
« Uusin viesti kirjoittanut 745EVO tänään kello 08:07:34 »
Upup
12
Showroom / Vs: Risto-Sport V60 Passion Red
« Uusin viesti kirjoittanut Turbo 242 tänään kello 08:01:55 »
Mä koitan muistaa ottaa mitat R-Designin tolpista ja Bilsteinin B6:sta. Mielestäni vaihtaessa katsoin, että mitat olisi samat. ??? Takaiskareissa oli ~20mm iskussa eroa, R-Design oli lyhyempi 
13
Yleinen keskustelu / Vs: V60 tuontiautona vai suomiautona?
« Uusin viesti kirjoittanut insinörtti tänään kello 07:59:32 »
Webasto on aina ihan kiva olla olemassa ja saa kaupan päälle etäohjauksenkin, joka toimii melko luotettavasti (n. 90 % todennäköisyydellä), tosin pitää aina välillä parin päivän...6kk huilitauon.  ::)

Adaptiiviset valot erittäin suositeltava, jos yhtään tarvetta ajella katuvalaistuksen ulkopuolella. Halogeeniapukaukovalot vakiona, joten ei tule ihan ensitöikseen asiaa lisävalokauppaan.

Hybrideistä sellainen huomautus, että takakontin pohja on jonkun 5 cm ylempänä, mikä kutistaa rätin alle jäävän tilan 300 l luokkaan. Tätä en ole isona ongelmana pitänyt ja tilaa tulee reilusti lisää penkit kaataen. Mutta kovin matala kontti silti on eikä sisään mahdu kuin n. 53 cm korkea esine. Eipä tarvi pientäkään jääkaappia (leveys 55 cm) kuskailla.

Jos ajoreittien varrelle osuu kaasuasemia, niin sitten voisi noilla kilometreillä listalle ottaa myös kaasuautot. Verot aikalailla bensa ja dieselin puolivälissä, polttoainekulu reilu 10€/100 km. Takakontti aneeminen (sama kori kuin D6:ssa).

14
Showroom / Vs: Risto-Sport V60 Passion Red
« Uusin viesti kirjoittanut remes tänään kello 07:50:33 »
En minäkään ole 100% varma onko noissa vaan 15mm lyhyemmät jouset, iskarit käsittääkseni kuitenkin jämptimmät perusversioon nähden. Tuossa mun entinen kun siinä oli pelkät H&R:n jouset: https://jremes.kuvat.fi/kuvat/V60+D5+AWD+R-Design/20170715_144126.jpg
15
Korjaamo ja yleistekniikka / Vs: Jarrulevyt
« Uusin viesti kirjoittanut Heikki75 tänään kello 07:45:56 »
Brembot on mulla kyllä olleet ok kun muistaa asentaessa putsata navat ja satulat

Mitä bremboja olet ostanut viime vuosina? Itsellä ollut nyt kahdet levyt joista toiset alkoi täristää noin 10tkm. ikäisinä ja viimeiset alle 1000km. Molemmat P3 koriin ja autodocilta se "hiiliteräsversio" jossa laadukas maali keskiössä.
Viimeiset sain takuuseen kun mainitsin myös noista edellisistä jotka omaan piikkiin vaihdoin.
Nyt on samanlaiset olleet 6000tkm. eikä vielä ainakaan täristä.
Pyysin näkemystä että mistä johtuu. koska levyt on muuten laadukkaat. Esim. se keskiön maali pysyy ja kestää useamman vuoden Hyvän näköisenä jne.
16
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: xc 60 ei kännisty
« Uusin viesti kirjoittanut belarus tänään kello 07:29:34 »
Muistaakseni taisi olla tuolla alkuperäisellä kaapeli sulakkeella aika suolainen hinta.  Varmaan tuo 300a sulake ajaa myös asiansa
Olisi kiva mitata paljonko startti oikeasti ottaa virtaa :)
17
Offtopic / Vs: Volvobongaus televisiossa, elokuvissa, lehdissä ja netistä löydetyt
« Uusin viesti kirjoittanut insinörtti tänään kello 07:15:46 »
Meinasi Volvo hävitä kisan henkilönostimelle  :2funny:
https://www.iltalehti.fi/palat/0fa3f207-7a05-42c1-adda-99d57d1b58fc
18
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Volvo 940 B230ft seosmittari
« Uusin viesti kirjoittanut Jambo tänään kello 05:27:09 »
Ei tietenkään, kun laitat vaan erillisenä, etkä yritäkkään päästä ns. yhdellä lambdalla. Annat auton alkuperäisen ecun kaverina olla orkkis lambdan ja sit se laajakaistalambda omanaan seosmittarille (/mahdolliselle aftermarket eculle).

Pointti aiemmassa viestissä oli että kapeakaista ja laajakaistalambdoja ei voi vaihdella ristiin, samoin kun tota laajakaistalambdaa on kahdella eri anturityypillä, 4.2 ja 4.9. Niitäkään ei voi vaihdella ristiin, eli esimerkiksi PLX purkki ja mittari vaatii 4.9 anturin eikä sille voi laittaa 4.2 anturia vaikka semmoinen olis ylimääräsenä tms.
19
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V60 ovi ei mene "kiinni"
« Uusin viesti kirjoittanut BDT2A tänään kello 05:01:58 »
Kuskin oven johtosarjalle ääni myös täältä.

Akusta kaapeli irti, johtosarjan liitin irti, ovi irti ja johtosarjan kumisuojus A-pilariin niin syvälle kuin mahdollista ja tutkimukseen. Ainut että ovi on aika painava, siinä kannattaa olla kaksi ihmistä nostamassa ovea pois ja takasi paikalleen.

ÄH, kuulostaa melko jumppaamiselle. Johtosarjaa ei saa esim kuskin jalkatilan kautta esille? Joskus irrotettiin kaverin autosta ovi tunkkia apuna käyttäen, helpotti muistaakseni aika paljon. Mitenköhän tuon johdon sitten korjaa, uutta piuhaa pinneiltä asti? Pelkään että omat kolvaukset eivät ole kovin pitkäaikainen ratkaisu jos ne tekee samaan kohtaan mistä se on jo aiemmin murtunut.
20
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut Kuhaz tänään kello 03:21:27 »
Ei ainakaan edellisessä my18 v90cc:ssä ollu ovien lukkojen kanssa mitään ongelmia. Eikä siihen oltu niitä koskaan vaihdettu. Muutenkin oli aika huoleton auto 150tkm - 200tkm välillä mitä ajoin. Ens talvi näyttää miten käy nykyisen my21 t6 ovien kanssa.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
KL-varaosat  Race.fi