0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jotain huhua oon kuullut myös B5234T:stä. Huhu on täysin vahvistamaton.
tuosta nykyisestä kanki jättää
Millä tavaralla maalasit takapöntöt
Kuumennetaan 250 ° F: seen (121 ° C) 30 minuutin ajanJäähdytä 30 minuuttiaKuumennetaan 400 ° F: seen (204 ° C) 30 minuutin ajanJäähdytä 30 minuuttiaKuumenna 650 ° F: seen (343 ° C) 30 minuutin ajan
Mites inssi suhtautui vaurioon? Oliko hänen mielestä vain sattumaa, että meni juuri nyt rikki?
Löytyy trafilta arkistoista paperit jossa lukee että akseli ilmaan kun toista testataan, näihin nyt ainakin kannattaa vedota jos näin ei tehtyE: olikin tallennettu.https://arkisto.trafi.fi/filebank/a/1465475246/97103f27da53b0fea8652f51a7010ab7/21735-Volvo_nelivetomallien_jarrujentestaussuositus.pdf&ved=2ahUKEwiNlr2U_cnwAhXwlYsKHU1RB0MQFjAAegQIBBAC&usg=AOvVaw25jysestIZ_vbKPP9F803k
Kiitos tästä, tämä on aika "voimakas" paperi
Eikös tämänikäiset 4wd vehkeet oo viskolla
Eikös tämänikäiset 4wd vehkeet oo viskolla Eihän niitä nyt saa ajaa rullille ainakaan minun käsityksen mukaan...eriasia sitten haldex vehkeet niissä kun virrat sammuttaa niin voi ajaa ihan normaalisti jarrut läpi