RallyBaron  Samppasport

PK-seudun pakoputkikorjaamot

  • 6 Vastauksia
  • 2671 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa paikallinenmies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
PK-seudun pakoputkikorjaamot
« : 16.03.2012, 17:34:01 »
740:n putki on taas puhki jostain taka-akselin tienoilta. Ajattelin tällä kertaa tehdä homman itselleni helpoksi ja viedä pajalle.
Onko kenelläkään kokemusta, minkälaista jälkeä Tiittanen näissä tekee? En haluaisi mitään mölinäputkea, mistä sitä on joissakin yhteyksissä haukuttu... ja olisi tietysti kiva, jos edes se etupöntön takana oleva laippaliitos pysyisi laippaliitoksena eikä hitsautuisi  ???

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #1 : 16.03.2012, 20:53:50 »
ne mitä itse olen siellä käyttänyt niin on tehty ok.
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

s73

  • Vieras
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #2 : 16.03.2012, 21:57:44 »
oletko kysynyt siniseltä? Muutama vuosi sitten ostin putkiston maksoi 160e ja asennus taisi olla 30e. Koko putkisto katista taaksepäin ja kestää useita vuosia.  8)

Poissa paikallinenmies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #3 : 17.03.2012, 12:02:45 »
oletko kysynyt siniseltä? Muutama vuosi sitten ostin putkiston maksoi 160e ja asennus taisi olla 30e. Koko putkisto katista taaksepäin ja kestää useita vuosia.  8)

Eipä tullut mieleenkään. Tuon verran voisin helpostikin maksaa jos ei tarttisi olla koko ajan rassaamassa. Motonetin putket sinänsä kesti liki 7 vuotta, mutta niitä takapöntön kannatinpantoja olen viime aikoina ostanut pari vuodessa - hirvää paskaa nykyään  >:(

Hitsauspaja-ajatuksessa nyppii just se, että ei sille minun konsteillani tehdä sitten enää ikinä itse mitään...

Poissa jose

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
  • www.vrcf.fi
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #4 : 18.03.2012, 07:37:44 »
Minä ostaisin Bilteman ruostumattoman pakoputken ei ole paljon kalliimpi ja on kymmenen vuoden takuu.

Poissa Madbull

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • VolvoKapteeni
    • Ristikivi Street Outlaws
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #5 : 18.03.2012, 22:34:45 »
Itse käytin järvenpäässä jm-autohuollossa. Paikkasivat putkiston nopeasti ja halvalla. Oli yhdestä kohdasta vähän hapertunut ja siihen tuli pätkä uutta putkea. Maksoi joku parikymppiä ja on kestänyt jo vajaa kaksi vuotta.

Tietenkin uusi on aina uusi, mutta itse sain venytettyä parilla vuodella putkiston vaihtoa :P
-Ristikivi Street Outlaws-
940 -90
244 -78 V8
Tuusula

Poissa paikallinenmies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: PK-seudun pakoputkikorjaamot
« Vastaus #6 : 20.03.2012, 18:40:45 »
Menin sitten kumminkin sinne Tiittaselle, kun alkoi olla jo kiire ehtiä katsastukseen. Jonotettuani pari tuntia kauniissa kevätsäässä tuli vuoro, ja siinä putkessahan oli mätää jo kaikissa kolmessa pöntössä, ja etuputken (sekin 7 vuoden takaa) kannekekin oli jo ruostunut putkesta irti.

Tehtiin kaupat koko hoidon uusimisesta hintaan 340,-, reilua tuntia myöhemmin oli valmista ja äkkiseltään arvioiden hyvä tuli. Näköjään näin uusista osista tehtynä se on klemmareilla kasassa, hulluhan niitä hitsailemalla paikalleen laittaisikaan...

 

Elekma  Autoracing