KL-varaosat  Race.fi

B230et ihme nykiminen kiihdytyksen jälkeen about 1 s

  • 3 Vastauksia
  • 1298 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pasi1975

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Viking lastu autossa ja ahdot 0.8 raskas / kevyt kiihdytys ei niin väliä. Polttoaine 98-99. Ilmanputsari kotelo vakio. Olen miettinyt bypass venaa ?
Ainoa oikea volvo, takavetoinen ja minulla mallia 740 B230ET.

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: B230et ihme nykiminen kiihdytyksen jälkeen about 1 s
« Vastaus #1 : 29.03.2012, 11:30:02 »
Onko autossa dumppi? Jos on, niin sen kautta ulosvuotava ilma sotkee IMM:n mittauksen ja heilauttaa seoksen rikkaalle.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa pasi1975

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: B230et ihme nykiminen kiihdytyksen jälkeen about 1 s
« Vastaus #2 : 29.03.2012, 11:33:44 »
Käsittääkseni on vain se vakiona oleva bypass vena, jonka toimintaa epäilen. Eli ei ole dumppia. Mietin korvaavani sen bilteman bypass venalla, jos vaikka auttaisi. Käsittääkseni dumppia ei voi laittaa autoon jossa on imm.
Ainoa oikea volvo, takavetoinen ja minulla mallia 740 B230ET.

hevonen

  • Vieras
Vs: B230et ihme nykiminen kiihdytyksen jälkeen about 1 s
« Vastaus #3 : 29.03.2012, 16:17:30 »
Käsittääkseni on vain se vakiona oleva bypass vena, jonka toimintaa epäilen. Eli ei ole dumppia. Mietin korvaavani sen bilteman bypass venalla, jos vaikka auttaisi. Käsittääkseni dumppia ei voi laittaa autoon jossa on imm.
Kyllä voi ja tuossa sun tapauksessa missä on kyse et-koneesta, ei oo mitään haittaa. Ei ole lambdaa eikä kattia joita rikas seos muka hetkellisenäkin tuhoaa...

Tuo käsitys koskee lähinnä noita kattivehkeitä. Siihen en ota kantaa miten paljon dumppi niissä vaikuttaa lambdan tai katin kestoikään, ei kuitenkaan mitenkään dramaattisesti koska itsekin olen sellaisella vempeleellä ajellut pitkään ja aina on päästöt olleet kohillaan. :)

 

Carcom Oy  Elekma