Nyt on ihan pakko. Ja siis minähän en sitten tiedä mistään mitään. Se laakerihan nyt on kai sitten samanlainen, kuin 240 akselissa. Ja välyksestä puhutaan. Siellä tosiaan on yhtenä puuna pidätinlevy, stefan runko, laakerin rullien ohjausrenkaan ulkolaidassa oleva ohut rengas ja laakerin ulkokooli. Jos ulkokoolia ulospäin simmaamalla saa välyksen pienentymään, ovat nuo edellämainitut osat olleet jostain syystä erillään (siis niiden välissä on ollut välys, mitä ei mielestäni saisi tapahtua) ja samaan tulokseen välyksen suhteen olisi päässyt jarrukilven poistolla. Jotta laakerin välyksen saisi nollaan, täytyisi ulkokoolin reunasta (siltä puolelta, millä sisähalkaisija on suurempi, siis, mistä laakeri tulee sisään) sorvata siivu pois.
Ja mitä tämä välys sitten tekee? No ainakin rallisprintti Starlettiin tuli Volvon 1030 perällä pumppujarrut. Ja kun joku mainitsi nerokkuuden, niin ai että Hiacen perään on helppo vaihtaa pyöränlaakerit, siinä kun irtoaa laakeripesä vetarin mukana. Eikä oo päittäisvälystä.