0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eipä näkynyt ei, onko millainen homma ehjätä?
Ja lisätään vielä että tuo anturi ei kyllä maksa tuhansia euroja . Ruuvaa irti ja vaihda uuteen. On siinä muutakin tekemistä kuin yrittää tinailla ja esiä jotain öljystä anturintynkää .
Miksi ihmeessä jos johto vain on murtunut?
Motonetissä hintaa näyttäisi olevan ko. anturille 4,20€ joten kovin kummoiselle tuntipalkalle ei korjailussa pääse?
Laitat sen johdon takaisin kiinni Varmaan katkennut siitä liittimen juuresta? Uutta liitintä ja jollain taikoo, tina voi olla huono pysymään kun palanut ja öljyssä lillunut se johto
Se johto on monesti niin hyvin eristeetön, että ottaa ihan suosiolla imusarjanpuoleisen apulaiteraudan tyköä poikki ja uutta piuhaa, iteki meinasin saada motarilla slaagin kun 120 taulussa sytty ö-p-valo kun eristeet oli varissu tielle. Vaihdoin sitten semmosen puoli metriä sitä johtoa kun aloin vähän taivuttelemaan sitä eristettä .Se johto on lohkon etunurkassa kiinni parilla pidikelenkillä, muistaakseni 8mm kantasella mutterilla elikä ne voi vetää auki ja pujotella johdon alahihnapyörän takaa näkyviin.
No ei mutta mikä järki on ostaa uusi anturi jos kerta anturi on ehjä, ei siinä anturin mukana tietääkseni johtoa tule?
Mutta luultavasti siis muistin ja ymmärsin väärin. Liian kauan on jo siitä kun viimeksi pihassa oli 740...