Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

IMM:n siirto imupuolelta painepuolelle LH2.4:ssa

  • 61 Vastauksia
  • 29575 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: IMM:n siirto imupuolelta painepuolelle LH2.4:ssa
« Vastaus #60 : 07.04.2021, 21:52:14 »
Onks tää joku uus myytti tai ilmiö LH:n kanssa?  :P

Vähän kun mittari ei mittaa enään 3000rpm jälkeen mitään ja mitä muita legendaa yli 10v takaa? Ai että... :2funny:
Oliko tuo oikeasti noin vaikeasti ymmärrettävä kommentti  ;D
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: IMM:n siirto imupuolelta painepuolelle LH2.4:ssa
« Vastaus #61 : 07.04.2021, 21:58:18 »
Oliko tuo oikeasti noin vaikeasti ymmärrettävä kommentti  ;D

Ei  ;)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron