Autodiagnoosi  Carcom Oy

Amazon 1970 2D B20E+AW70

  • 395 Vastauksia
  • 70583 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #90 : 20.08.2019, 07:07:11 »
Kyllä, hyvin on vanhat massat pitänyt ja helmoissa on jopa galvanointiakin jäljellä.
Saumoissa pientä pinta ruostetta ja vasemman pitkittäis/poikittaispalkkien risteys pitää korjata (vanha paikkaus).
No takahelmat on ihan sököt, että niissä tulee aikanaan hieman askartelua.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #91 : 20.08.2019, 07:45:31 »
Ajattelitko laittaa ohjaustehostimen, näihin on soviteltu 164 simpukkaa.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #92 : 20.08.2019, 10:26:20 »
Kyllä sitä joskus tuli mietiskeltyä, lähinnä tehostettua hammastankoa mietin, mutta tässä vaiheessa en siihen ryhdy.
Tutkiskelin myös sähköistä vaihtoehtoa, mutta sekin jää tulevaisuuteen.
Kyllä tuolla alkuperäisellä simpukalla pärjää varsin pitkälle ;)
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #93 : 22.08.2019, 13:24:25 »
Aikani kuluksi hahmottelin tulevaa sähköpääkeskusta. Kuvista puuttuu pari vikavalorelettä.
Keskuslukon-, autodown/up-, ajovikavalo-, kaistavilkku-, sisävaloviive releet tulee keskikonsoliin (kuten 960:ssa).
ECU tulee oikeaan jalkatilaan, jos mahtuu.





Sulakerasia on fl 960:sta, tosin tuo näkyvä on kokeilumalli, paikalleen tulee sellainen jossa on kunnon johdot paikoillaan.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #94 : 23.08.2019, 17:15:11 »
Jaa, että on jäykkä alusta ;D

Otin jouset puhdistusta ja maalausta varten pois, joten korvaava tuote hoitaa loppuajan "joustot".



Ylätukivarsi saattaa näyttää hieman oudolta ja niin se onkin. Laitoin vanhemman malliset tukivarret hieman muokattuna paikalleen, että saan puhdistettua ja maalattua uudemmat kuntoon.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #95 : 27.08.2019, 14:24:20 »
Etupalkin korjausta stage1.



Osia saapuu melkein pyytämättä.



240-srj:n varapyöräkotelon pohjakumi (tuuletuksella ;))




Osia on maalattu takavasemmalla pikkuhiljaa. Potretti sitten, kun on sen aika.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #96 : 28.08.2019, 16:16:50 »
Stage2
Vahvikkeet hitsattu.



Sitten vaan muutama metri hiomista. Hieman jo aloittelin.




Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #97 : 29.08.2019, 16:23:54 »
Marmorilta tänään noudettu.

Laturiin vinokoneesta kiristin.



200:en sisävaloviiverele (tai no ei se ole rele vaan sisällä on bi-metalli jousi, joka lämpiää 6 sekunnissa ja antaa sähköä 10-17sek)



200:en lisäjarruvalon kiinnikkeet (tällaisen laitan, jos se sopii)



Etupalkin hionta jatkuu...
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1997
  • Näpräilijä
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #98 : 30.08.2019, 19:41:24 »
Millä numerolla tommonen viiverele kulkee :o

Mahtavaa paneutumista ja siistiä tekemistä!
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #99 : 31.08.2019, 08:11:06 »
1235996 28,70€

Kiitos. Kun itselle tekee niin priimaa kannattaa tehdä...
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa Juho_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1070
  • vapari
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #100 : 31.08.2019, 10:16:31 »
Kyllä tässä tosiaan priimaa tuleekin. O0

Millä muuten noita massoja poistit?
Teräsharjalaikalla? Ilmeisesti kuitenkin ihan kohtuu helposti lähti?
Instagram | YouTube
Volvo 960 -91 | B6304S+ZF 260Z
Volvo V40 -00 | B4204T5+M56 - 1.7bar TD04HL-18T

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #101 : 31.08.2019, 10:39:49 »
Jep.

Kuumailmapuhaltimella ja teräslastalla. Loput sitten teräsharjalaikalla/vast.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #102 : 31.08.2019, 11:28:19 »
Massan kaapimisessa on tärkeintä lämmittää sopivasti. Jos menee liian kuumaksi niin se on liian blödää ja tarttuu joka paikkaan. Sopivan lämmin massa ja irtoaa kuin banaanin kuori. Itse käytän kaasutohoa lämmittämiseen.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #103 : 31.08.2019, 12:38:20 »
Massan kaapimisessa on tärkeintä lämmittää sopivasti. Jos menee liian kuumaksi niin se on liian blödää ja tarttuu joka paikkaan. Sopivan lämmin massa ja irtoaa kuin banaanin kuori. Itse käytän kaasutohoa lämmittämiseen.

Se on juuri noin.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1872
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: Amazon 1970 2D B20E+AW70
« Vastaus #104 : 01.09.2019, 13:07:19 »
Massan kaapimisessa on tärkeintä lämmittää sopivasti. Jos menee liian kuumaksi niin se on liian blödää ja tarttuu joka paikkaan. Sopivan lämmin massa ja irtoaa kuin banaanin kuori. Itse käytän kaasutohoa lämmittämiseen.

Ainakin kylmiltään (siis asiassa kokematon) on helpompi käyttää kuumailmapuhallinta. Tohossa on niin pirusti tehoa että lämpenee helposti liikaa - jonka lisäksi sen avoliekin kanssa saa olla tarkkana.

 

Elekma  Autoracing