Samppasport  Futurez

Rover P6 3500 1973 "pikkuauto"

  • 82 Vastauksia
  • 20315 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #45 : 10.10.2020, 10:55:27 »
Pikkuauto meni nyt talvilevolle, ei tosin vielä päässyt talliin mutta ajokausi päättyi. Piti ottaa Range ajoon niin joku auto piti laittaa seisontaan, frouva ei suostu tällä ajamaan niin Kisu jäi vielä vararenkaaksi.

Kunhan juipin Vord Riesa poistuu tallista niin tämä menee sinne odottelemaan talvelle suunniteltuja huolto-, ja korjaustöitä.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #46 : 30.10.2020, 21:13:09 »
Kelin "suosiessa" kävin ajelemassa lyhyesti kun auto on edelleen pihalla. Käväisin illansuussa Mäntsälän Pörinöiden mestoilla Mlä P Juustoportilla, oli vähän kahta tietoa onko siellä enää ketään kun edellinen oli kuulemma kauden viimeinen. No oli siellä pari USA-autoporukkaa joiden kanssa syntyikin mukava juttutuokio.

Eikä haitannut käydä tätäkin vähän kuivattelemassa. Kovin kostea oli auto.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2020, 21:15:29 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #47 : 02.11.2020, 15:08:56 »
Tämän kausi jatkuikin hieman yllätyksellisesti. Nuoren miehen auto, en mainitse merkki mutta Volvo, hyytyi ja saa ajella nyt Rangella töihin ja minä tällä pikkuautolla. Onneksi on vielä kelit joissa viittii ajella... lähinnä liukkaus ja k*sipäinen suolaus on sellaisia joihin tätä ei ihan heti tahdo sotkea.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #48 : 08.11.2020, 10:28:19 »
Uusi yritys talvistopille. Tuli tälle yhtäkkiä melkein 700km lisää mittariin reilussa viikossa.  O0
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #49 : 21.12.2020, 17:23:57 »
Tämä pääsi vihdoin ja viimein tallin lämpöön. Koska brittiautolla on sielu niin ihan ilman omistajan tuskailua 15m siirto ei onnistunut, otti reilun tunnin saada pikkukasi tulille. Ei alkuun edes luvannut.
Joku kosteusharmi tähän on ilmestynyt kun jo aiemmin syksyllä oli vähän röhäinen. Nyt ei tosiaan edes bräkleenillä sanonut mitään ennenkuin kuumailmapuhaltimella pöhötti jakajan ja samalla puolan sekä IMM:n. Lopulta, raivokkaan sahaamisen jälkeen lähti ikäänkuin pytty kerrallaan hyvin vastahakoisesti käyntiin. Varmaan punaisena hehkunut starttikin lämmitti jo paikkoja.  :2funny:
Kävi räkäisesti mutta pari kertaa kunnolla rundia niin löyty oikea sävellaji ja sain ajettua vehkeen talliin.

Nyt kuivana ja lämpimänä lähti kuin taatelipalmun alta.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #50 : 18.02.2021, 20:44:21 »
Pajassa on liian kylmä niin Kisun sijaan menin ihmettelemään koppiin tätä pikkuista.

Meinas käydä hullusti kun bensaletku oli kehittänyt vuodon ja kun pyöräytin kasin tulille niin pissi bensaa suoraan pakosarjalle, onneksi tajusin oudosta äänestä että nyt on joku kalja ja pistin vehkeet seis. Pikkisen höyrys bensat sarjoilla... takapenkillä on sammutin joten se följuun ja kurat puntissa kattomaan että nytkö se poloinen paloi.
Onneksi selvisin säikähdyksellä. Loppukesän pa-paineiden mittausliitin oli jäänyt asennetuksi ja siinä oli näköjään huonolaatuista letkua joka pehminnyt ja klemmari löyhtynyt. Nyt otin sen pois.  ::)

Kaikki talvelle suunnitellut hommat tekemättä täysin. Nyt aloitin Defa-hälyttimen purkutyöt, tämä vithuilee joten se saa poistua ranchilta.
Samoin rupesin suunnittelemaan ja mallailemaan ohjaustehostimen säiliön siirtämistä väljemmille vesille, se on tosi ahtaasti konehuoneen  vasemmassa takanurkassa jarru/kytkinnestesäiliön kanssa.
Kerholehdestä bongasin aiemmin paremman sijoituspaikan, lehdessä oli pariesittely tästä ja eräästä toisesta V8 P6:sta ja siinä toisessa säiliö on oikealla puolella jossa on enempi tilaa.
Innostuin räpläämään tätäkin, homma onkin helpompi kuin alunperin näytti... ei tarvi kuin pönttö siirtää ja simpukalta tuleva paluuletku vaihtaa pidempään. Pumpulle menevä imuletku riittää hienosti, uusi linjaus kulkee vasemmalta koneen keulan edestä joko hiekkapeltiä tai etupalkkia pitkin oikealle. Lokarissa on hyvä tila säiliölle, erityisesti kun sen Defan torven työntää nauraen luiskaan.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #51 : 03.04.2021, 14:22:24 »
O-tehostimen säiliön siirto oikealle hyvällä mallilla, kamppeet jo kiinni sekä lyhyt käyttö tehty. En vaan veivannut rattia laidasta laitaan paljaaltaan tarpeeksi joten ilmaus oli huonosti tehty ja nyt vaahtoaa niin p*rusti, antaapa vaahdon laskeutua ja ilmataan sitten lisää.
Muuten meni aika kivuttomasti. Pumpun vanha imuletku riitti hienosti, ja uusi pidempi paluuletku simpukalta löysi sekin paikkansa. Letkut kiertävät koneen etu/alakautta ja ne seuraa kivasti koneen alla olevan palkin muotoa joka on sopivan kaareva, hiekkapelti tässä ylettyy niin alas että se suojaa letkut irtokiviltä yms liikenteessä lentävältä ja se palkki maakosketuksilta jos niin ikävästi sattuisi käymään. Ajattelin kiinnittää letkut siihen palkin etureunaan, pienen lipan päälle, auto vaan pitää saada pihalle niin saa keulan ylemmäs parin kiinnikkeen laittamista varten.

Säiliö löysi paikkansa oikeasta sisälokarista jossa sattui olemaan reikäkin sopivalla kohdalla, vanha jarrunestesäiliön peltikorvake pääsi nyt tähän asenteluun, säiliö on yksinkertaisella pannalla tuossa korvakkeessa. Pari holkkia piti väkästellä että panta puristaa säiliötä sopivasti mutta ei liikaa. Joku lämpösuoja pelti on tehtävä säiliön alle kun pakosarja on aika lähellä, pitää koittaa töissä leikellä joku nätti pelti siihen. Samoin toiselle puolelle jossa paine,- ja paluuletku menee runkopalkin päällä ja sielläkin pakosarja tosi lähellä. Toi kasi täyttää pienin/kapean konehuoneen aika topakasti ja kuumahan siellä on. Lämpöä tommoset suunnitellut pellit ei poista mutta säteilylämpö vähenee kyllä.

Kivati kävi noiden tehostinöljyjen kanssa. Otin hiljattain simpukan-säiliön välisen letkun pois uuden nipan hankkimiseksi, öljyä ei juuri tullut ulos enää ja touhusin siinä vielä tovin silloin. Ei valu mitään. No, kun palasin muutaman päivän jälkeen aikomuksena ruveta tussaroimaan niin eikös auton alla ollutkin aikamoinen lätäkkä. Ihanasti valunut simpukkaa pitkin runkopalkille, sieltä alas taaemman etutukivarren ja puslan päälle josta sitten tippunut pakoputken downpipen päälle ja valunut sitä pitkin pidemmälle auton alle.  :buck2:
Toi pakoputki käryää kyllä ihanasti, jonkinmoisessa pintarusteessa niin kyllä on öljy imeytynyt.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #52 : 04.04.2021, 10:48:45 »
Tehostin tuli eilen ilmattua. Olipa sekin jumppa, kuohuva ja tulviva säiliö ja sauhuava pakosarja, huutava flekti kopissa. Urheilujuhlan tuntua.
Yksin kun tekee niin vähän kiirus juoksennella käynnistelemässä ja sammuttelemassa autoa, samalla pitäisi lisätä nestettä säiliöön ja olla valmiina starttaamaan heti kun kuoha rupeaa lähestymään ylitlulvimista.  :2funny:

Nämä on just niitä hetkiä kun pitäisi olla kamera kuvaamassa toimintaa ja tunata siitä semmoinen timelapse-video.
Frouva oli käyny ovenraossa kurkkimassa ja todennut että nyt ei taida olla kahvitauon paikka...  ???

Ennen ja jälkeen. ZF-pytty muutti tuolta takanurkasta eteen oikealle. Samalla iskulla j-nestepyttykin pääsi asiallisesti kiinni simpukan kupeeseen.



Semmoinen pieni ja häiritsevä yksityiskohta tämän kanssa kävi että säiliön korkissa oleva ylivuotoreikä on nyt suoraan konetta kohden... eihän sieltä ikinä mitään tule mutta jos nyt sattuu joku vikatilanne niin.  ::)
Pytynhän voi toki kääntää, mutta sitten ZF lukee edestäkatsoen väärinpäin. Kaikenlaista harmia vaikeuttamassa prinssin elämää.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2021, 17:58:49 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #53 : 05.04.2021, 12:00:08 »
Ajokausi tämän osalta avattu. Käytiin frouvan kanssa illalla kaupassa tyylikkäästi, mitään ei hajonnut ja autokin pysyi frouvan epäilyistä huolimatta käynnissä. (tämähän on viheliäinen ruiskupeliksi jos sattuu kylmänä stumppaamaan... saa sahata pitkään ja huolella uudestaan tulille)
Seosmittari näytti epäilyttävän laihoja lukemia mutta annetaan tilanteen kehittyä ja katsotaan mihin päädytään, tähän saattaa kyllä vaikuttaa putkiston kunto, etukäyrät on aika tattis joten todennäköisesti lukemat sotkeutuu koska kone käy ja vetää hyvin)
« Viimeksi muokattu: 05.04.2021, 12:03:45 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #54 : 18.05.2021, 09:06:29 »
Quarterlight ikkunan nupista vuotaa vettä lattialle. Tämä onkin uusi juttu. :)
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa mheguli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 364
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #55 : 18.05.2021, 15:25:32 »
Quarterlight ikkunan nupista vuotaa vettä lattialle. Tämä onkin uusi juttu. :)

 Tää on kyllä erittäin mielenkiintoinen topicci ja auto. Selvästi brittiläinen pitää laadusta kiinni ja vesivuodot ovat taattuja. :)

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #56 : 23.05.2021, 12:03:32 »
Laatupeli , laatupeli.  :hg:

Kivasti tämä toimii, nyt on tullut ajeltua tuolta huhtikuun alulta ihan kroonisesti töihin tällä eikä ole kiukutellut mitään. On kyllä syntynyt epäilys kytkin/jarrunesteen vähenemisestä kun nestepinta oli lähestynyt alamerkkiä tuossa hiljattain, täytin säiliön ja tarkkailen tilannetta. Voi toki olla että säiliö jäi vajaaksi kun romplasin sen ja o-tehostimen säiliön asennuksia mutta kytkimen poljinsylinteri vaikuttaa hieman epäilyttävältä, saattaa tihkua sieltä.

Ens talvena saattaa olla kytkinremontti edessä, jos ei rupea kiukkuamaan jo tässä kesällä. Tämänhän saa luiskahtelemaan jos ei ole hapetuksessa tarkkana, kiusallisesti on aika konstikas kaasu-kytkin yhdistelmä... ja kytkin ottaakin aika ylhäältä. Mielestäni se on muuttunut tässä kesien aikana huonompaan suuntaan.
Just tuossa viikolla se luiskahti taas kun kiihdytin tiukkaan väliin paikaltaan lähtien, saattoi takarengaskin ihan vähän luistaa  V:> , pintakaasulla kakkosta tarjotessa tuntui ettei kytkin tarttunut kunnolla vaan luisti hetken.

Eipä siinä, vanha kytkin ja aiemmat ongelmat tyhjäkäynnin kanssa ja erityisesti liian korkea sellainen on pistänyt kytkimen koville vuosien varrella. Ne tyhjäkäyntivaivat ovat seuranneet tätä autoa niin kauan kuin muistan, kaverikin aina kiros sitä. Korkea tyhjäkäynti ja erityisesti kylmänä herkästi stumpaavana on pakottanut luistattamaan kytkintä lähdöissä joten saattaa olla levy vaan loppu. Kuitenkin +15v auto mennyt tuommoisenaan, tyhjäkäyntiongelmat selätetty vasta viime kesänä.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2021, 11:15:55 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #57 : 12.06.2021, 00:41:27 »
Tätä autoa vuosikausia vaivannut, ja minunkin toimestani vaihtelevalla menestyksellä tutkittu oikean etukulman pyöränripustuksen kolina alkaa selvitä.

Otin asian tänään perjantaina heti aamusta työn alle. Aiemmin oli jo selvinnyt, harhailun jälkeen että iskarin kiinnitys sielä kolaa kroonisesti.
Puslien metalliset keskiholkit eivät oikein osaa olla kolisematta auton tappeihin.
Alatappiin tein shimmipellistä täytteen ja liimasin holkin kovalla liimalla. Yläholkki ollut jäljistä päätellen se suurin kolisija.
Nyt vasta huomasin että holkki on lyhyempi kuin tapin kierteetön osuus, mutterin alle tuleva prikka tökkää tähän kierteettömän osuuden reunaan ja holkki jää näin ollen löysälle.
Varastoista löytyi onneksi juuri sopiva prikka joka meni olan yli ja oli silti riittävän pienellä reiällä ettei holkki holahtanut läpi. Nyt mutteri kiristi holkin kunnolla, liimasin tämänkin vielä kovalla liimalla. Puslat kyllä pääsevät pyörimään holkkien ympärillä.

Illansuussa oli mukava todeta kauppareissulla ettei keulassa kolise enää. Samassa tajusi että tommoinen jatkuva terävä kolkotus ja naputus lisää melutasoa. Vaikka tämmöinen vanhus ei todellakaan ole mitenkään hiljainen niin nyt tuntui ihan selkeä hiljentyminen.

« Viimeksi muokattu: 19.06.2021, 11:06:36 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #58 : 19.06.2021, 11:16:51 »
Kolinat ovat poistuneet. Täytyy vielä tehdä tarkistus vasemmalle kun joutaa, se ei kolise mutta nyt kun se isompi kolkotus hävisi niin tarkasti kuunnellessa vasemmalta kuuluu terävimmissä kuopissa pieni sivuääni. On se pienestä kiinni, ja tähänkin on käytetty aika paljon aikaa sekä vaivaa vaikka se oikea ongelma oli tosi pieni. Hankala todentaa paikoillaan.

Nyt vaunu saa levätä taas pihassa kun on niin kuuma, mukavempi ajella noilla ilmastoiduilla peleillä. Tämä on tuskaisen kuuma auto lämpöisillä keleillä, edes maantiellä ei koppi jäähdy kunnolla vaan kojelauta ikäänkuin huokuu kuumaa. Ikkunat auki ei oikein voi ajella isommissa nopeuksissa, helteellä veto ei ole ongelma mutta vastaantulijat ovat. Tuntuu kuin nykyvehkeistä lähtisi ihan helvetillinen rengasmelu, lienee ne kumitelat jotka meluaa.
Saattaa toi pata kuumentaa tuliseinän, ja keskitunnelissa ahtaasti olevat loota ja spadarit pohottavat nekin lattiaa lämpimäksi. Josko tätä ehtis joskus vähän lisäeristämään. Toisaalta, marjanpoimijat ne valittaa pikkujutuista...  :nohnoh
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Rover P6 3500 1973
« Vastaus #59 : 20.07.2021, 06:13:26 »
Laturi hyytyi eilen, ei kokonaan mutta "tehot" hävis. Ei sentäs välille jättänyt. Illan nopea stekkailu ei tuottanut tulosta, säädin oli nopea vaihtaa toisesta samankaltaisesta laturista mutta ei auttanut eikä tuolta mitään silmällä nähtävää ole rikkunut ja hiiltäkin on. Maadoituspisteet puts puts. On lataavinaan mutta voltit jää uupumaan.

Diodisilta tod näk sökö, Aditasta sellaisen saa pientä korvausta vastaan, eihän tämmöinen pikkuinen Lucas olisi vaihtolaitteenakaan mitenkään hirmuisen arvokas.
EDIT: diodisilta kolvattu irti ja todettu yhden vaiheen diodit k*rvähtäneiksi 
« Viimeksi muokattu: 20.07.2021, 20:35:44 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

 

RallyBaron  Samppasport