RallyBaron  Samppasport

360 Modena

  • 16 Vastauksia
  • 4218 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa säkkijänis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • www.vrcf.fi
360 Modena
« : 09.10.2022, 22:49:37 »
Enemmän täällä varmaan puhutaan siitä "Prancing Moosesta", mutta tällä kertaa aiheena on se Fiatin kuumaverinen sukulaishevonen.

Eli homma lähti pyörimään joskus kun olin 25 vuotias ja näin jossakin parkkiksella sellaisen kivan helmiäiskeltaisen Lamborghini Gallardon. Katselin siinä sitä sitten aikani ja naureskelin volkkarin lämmönsäätönupeille, mutta ei auttanut, olin rakastunut. Siinä hiljaa mietin, että 30 kun täytän niin tuollaisen ostan, ihan sama mitä muut tuumaa. Seurailinkin ahkerasti niiden hintoja, hinnankehitystä, arvosteluita ja videoita, miten paljon ne todellisuudessa vaativat rahaa huoltoihin.  No kolmekymmentä täytin ja olin juuri pistänyt asuntobudjettini pitkäksi, niin ajattelin, että katsotaan tässä nyt vielä joitain vuosia. Joskus kuitenkin vielä. Sitten tuli Ferrari kuvioihin. Sain eräänä päivänä elämäni tilaisuuden päästä ajamaan Ferrari 488:lla. Punaisena tietty. Olen sen verran konservatiivinen kaveri, että Ferrarit on minulle punaisia ja Lambot keltaisia. Kiitti vaan Enzo ja Rytsölä!

Oli syksy, vettä oli juuri satanut koko aamun ja tienpinta oli liukas vedestä, lehdistä ja sammakoista. Silti omistaja luotti ajotaitoihini sen verran, että sano, että mennään vaan käymään huoltoasemalla kahvilla. Kuski maksaa munkkikahvit. Oli sen verran kova tarjous, että piti uhrata muutama euro ajonautinnolle. Itse autoon kömpiminen oli kohtalaisen kevyt juttu. Vähän sama, kuin kavereiden yybermataliin bemareihin oisi itsensä survonut. Nyt tosin varottiin kynnyslistoja vähän enemmän. No enhän minä ikinä ollut ajanut millään noin uudella edes normaalilla autolla, niin tämä keyless-juttu oli vähän uusi minulle. Ja lievästi ehkä saattoi jännittääkin, niin unohdin kaiken elämäni aikana opitun sekunnissa. Jarru pohjaan, napista käyntiin ja suhteellisen pienikokoinen (3.9l) V8 moottori ärähti käyntiin ja pienellä kaasun painalluksella turbot muistuttivat olemassaolostaan ja siitä, että varomattomalla kaasun käytöllä päivästä voi tulla myös hyvin musta. Sitten piti päästä liikkeelle. Vaihdekeppiä ei ollut, tilalla oli vain muutama nappi, joista yksi taisi olla pakki. Ratin takaa läpistä ykkönen silmään, jarru ylös ja kaasua. Lähtö oli pehmeä, ihan kuin ässämersulla olisi lähtenyt. Kaveri vieressä ohjeisti sitten, että laittaa vaan sieltä ratista säätöpotikan WET asetukselle, pari pykälää pienempi vaihde että kierroksia on joku 6000 ja laita sitten lappu lattiaan. Tein työtä käskettyä kolmen varmistuksen jälkeen. Kaikki seuraava tapahtui suunnilleen sekunnin tuhannesosassa: renkaat suti välittömästi ja ajovakaudenhallinta korjasi kaiken heti. Nyt tiesin, että mitä tapahtuu kun painaa kunnolla kaasua näissä olosuhteissa. Sitten vähän rauhallisempaa ajoa ja voi pojat, että miten voi olla auto hyvä ajaa. Olen ajanut autoilla, joita on oikeasti hyvä ajaa, mm Ford Transit, Toyota Corolla, S-mersu, E34 BMW ja Volvo V70, mutta nyt oli vakaata menoa. Olin valmistautunut, että sellainen kirppu hirveän leveillä renkailla vetelee urissa tuhannen leijonan voimalla, mutta ei. Ohjaus oli tietysti tarkka eikä auto niiannut mutkissa yhtään. Näkyvyys kuskin paikalta oli oikein mainio. Olisi mukava auto ajaa pidempääkin työmatkaa.

Surullinen tosiasia oli vaan se, että huoltoasema tuli liiankin nopeasti vastaan ja hiilikuitukeraamiset jarrut eivät antaneet mahdollisuutta ajaa "vahingossa" ohi. Kipinä oli kuitenkin syttynyt. Siitä vähän eteenpäin lähiautoliikkeeseen sitten ilmestyi se Lambo. Helmiäisoranssi Gallardo ja sitä oli sitten lähdettävä katsomaan. Vähän tuntui omituiselta marssia autoliikkeeseen ja tuumata myyjälle, että teillä oli täällä semmonen Lamborghini. Yleensä kun menen autoliikkeeseen, niin välttelen myyjiä viimeiseen asti, kun en ole koskaan ostoaikeissa. Mutta nyt oli pakko jos meinasi unelmia toteuttaa. Kaikki saatiin kyllä valmiiksi muutakuin nimen olisi vetänyt papereihin, niin olisi ollut taas syytä herätä aamulla lukemaan Kauppalehteä ennen töihin menoa. Joku kuitenkin jarrutti nyt ja pahasti. Kuukausi meni ja myyjä laittoi viestiä, että Lambo meni mutta tule toki käymään, meillä on täällä korvaava tuote, mikä saattaisi kiinnostaa. Menin katsomaan uutta myyntiartikkelia ja siellä oli juuri riviin tullut Ferrari 360 Modena F1. Punaisena tietysti. Kiersin auton ympäri, istuin kuskin paikalle ja laitoin auton käyntiin. Kyllä kajahti komeasti 3.6 litrainen V8 kylmänä käyntiin. Äänimaailma oli kyllä mahtava ja olihan autoa vielä tuunattu TubiStylen putkistolla. Nousin autosta ja kättelin mielessäni kaupat. Myyjälle tosin sanoin, että täytyy miettiä ihan sunnuntaihin asti. Sunnuntaina sitten löin kaupat lukkoon ja sovittiin, että auto saa majailla liikkeessä kevääseen asti. Ostin siis auton koeajamatta, enkä päässyt sillä vielä ajamaankaan pariin kuukauteen. Tosin 31 000km mittarissa herätti sen verran luottamusta, että ehkä se ei ihan paska ole. Ja muutenkin, ei tässä nyt mitään Volkkaria oltukaan ostamassa.

Jo Lamboa kysellessä puhuttiin hieman siitä, että mitä nämä Italian ihmeet oikein oikeasti ovat ja miten näihin pitää suhtautua ja miten näihin muuten suhtaudutaan. Itsellä oli ainakin tiedossa se, että vaikka voimaa on saman verran, kuin esim. AMG mersuissa, niin ei nämä silti ole ihan samanlaisia. Italian ihmeissä kun osaa pohjalta kouhaista niin jälleenmyyntiarvon alenema ei ole niin raju, kuin mitä olettaa saattaa. Ja jos oikein hyvä tuuri käy tai malttaa olla ajamatta ja odottaa vuosia, niin myyntihinta saattaa olla ostohintaa jopa korkeampi. Aivan loistava juttu perustella itselleen tämän auton ostoa: ei tämä ole autokauppaa, tämä on sijoitustoimintaa! Toinen asia on sitten se, että varsinkin nuo vanhemmat italot eivät ole kaupunkiajossa mitään varsinaisia ajonautintoja. Lähdöt on kiivaita, auto sutii, paukkuu ja kuulovaurio iskee 100km:n jälkeen. Näin jäljestäpäin voinkin todeta, että korvatulpat on mainio varuste olla mukana. Huoltoihin saa tietysti lykätä vähän normaalia enemmän fyffeä tiskiin ja vakuutuksetkin on varmaan melko kalliit, mutta olin miettinyt, että ne kulut menee sitten harrastuksen piikkiin. Vakuutus tähän on muuten ihan kaikilla höysteillä 950e/vuosi. Ei minusta ihan älyttömän paha. On toki täydet bonukset ja keskittämisalennus.

Kevät koitti ja lähdin hakemaan oria myymälästä. Siinä vielä myyjä huikkas mennessään, että saattaa sitten vähän herättää enemmän huomiota, kuin Volvo. Eikä aikaakaan, kuin joku lenkkeilijä suivaantui niin pahasti, että päätti näyttää kansainvälistä käsimerkkiä. Enimmäkseen palaute on kuitenkin ollut positiivista ja varsinkin pienet lapset ovat olleet innoissaan. Kerran yksi vanhempi nainen tokaisi, että on hieno auto. Hänen sukulaisellaan oli joskus samanlainen Porsche. Se vähän sattui sieluun.

Niinkuin se 488, myös tämä on erittäin vakaa auto ajaa. Vaihteisto on kyllä hidas, mutta ei juurikaan tunne armoa ketään tai mitään kohtaan. En ihmette yhtään, että kytkimet on näissä ihan kulutustavaraa. Vauhtia kuitenkin kelataan ison hevostallin voimin ja vaikkei jarrut olekaan mitkään ihmemateriaalista valmistetut, ne kuitenkin pysäyttää auton tarvittaessa rivakasti. Ajotuntumaa vertaisin lähinnä kartingautoon. Matalilla kierroksilla pitkää matkaa moottorin humina aiheuttaa iltaisin tinnitystä korvissa. Maavaraa on yllättävän paljon ja kun etupuskurissa ei ole mitää törröttäviä lippoja, niin se ei osukaan mihinkään hidastetöyssyyn. Ja on siellä alla sellainen suojamuovi ottamassa vastaan maaemon kosketukset. Kaupunkiajoa välttelen viimeiseen asti ja cruisingeissa ajaminen on ihan täyttä helvettiä.

-Ferrari 360 Modena F1
-vm. 2000
-3.6l V8 (Tipo F131)
-400hv / 373Nm
-RL 8650rpm
-Hydraulisesti ohjattu 6-v manuaalilaatikko läppävaihtajilla
-Alumiinikoppa
-Ei vakkaria eikä muitakaan mukavuuksia
-Kello ja ulkolämpömittari
-n. 16l/100km
-Takalasin lämmitin (En ymmärrä, että mitä sillä tekee. Moottori on kuitenkin 20cm:n päässä)





Päivääkään en ole katunut.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6136
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: 360 Modena
« Vastaus #1 : 11.10.2022, 21:51:31 »
Kaunista  8)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Paikalla laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5037
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: 360 Modena
« Vastaus #2 : 11.10.2022, 22:27:11 »
Joko on nastarenkaat hommattu?
Ei siinä mitään, hieno "porsse". ;)

Aika kova kulutus siinä on mutta ei kai sitä oo valmistettaessa tarvinnu miettiä.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5889
Vs: 360 Modena
« Vastaus #3 : 11.10.2022, 22:30:18 »
Oijjoi! S*

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #4 : 12.10.2022, 09:28:10 »
Kaunista katsottavaa ja luettavaa. Hattu päästä aina kun joku toteuttaa tämän tason autohaaveita  :hg:

Vuosien myötä 360 näyttää koko ajan paremmalta.
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: 360 Modena
« Vastaus #5 : 12.10.2022, 11:22:12 »
Hieno tarina ja hieno auto. Itse olen sitä porukkaa että mietin jotta unelmia pitää toteuttaa vaikka ne maksaisivatkin. Kerran täällä vaan eletään.

Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5889
Vs: 360 Modena
« Vastaus #6 : 12.10.2022, 18:50:50 »
Mutta lisää kuvia kaivattaisiin!  :)

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #7 : 12.10.2022, 19:21:11 »
 S* Upea sijoitus ja ymmärtääkseni tää on huoltojen puolesta vielä inhimillinen. Toki Ferrariosat on Ferrarihinnoissa mutta ei tarvitse konetta ottaa pois jakohihnan vaihtoon kuten vanhemmassa 355:ssa.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5037
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: 360 Modena
« Vastaus #8 : 12.10.2022, 20:35:27 »
Monasti oon ite haaveillut jostain mutta kun lyö tyhjällä lompsalla otsaan niin palaa todellisuuteen.
Kaikki rahat mitä tullut menneet elämiseen ja jälkikasvun auttamiseen.

Ferrarihan on kyllä perinteisesti AUTO.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa säkkijänis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #9 : 12.10.2022, 23:04:48 »
Kiitokset kaikille. Erityisen mukavaa jos pidätte tarinoista. Olisi mukava kirjoittaa jotain ajoneuvoaiheista blogia, muttakun suurin osa autoilusta tapahtuu nykyään kodin ja työpaikan välillä ja Fiudellakin ajot oli viimekesänä sen verran vähäistä, ettei niistä oikein juttua synny kovinkaan ripeällä tahdilla. Tai ainakin juttu alkaa toistamaan itseään liiankin nopeasti. Ensimmäisenä kesänä ajoin 3000km mittariin ja tänä kesänä tuli ruhtinaalliset 1600km. Talvirenkaita ei ole, mutta Ferrarissahan olisi 5x108 jako...

Viime huollossa perushuollon lisäksi vaihdettiin uusi kytkin. Olihan sillä jo ajettukin jotain 34tkm Sain itse vaihto-operaatiosta kuvia ja korjaamopäällikkö sanoi, että se ei ole edes niin kivulias homma, mitä ehkä luulisi. Toki vaihdelaatikon edestä (takaa) pitää purkaa melkein kaikki muovihärpäkkeet puskuria myöten ja vetarit päästää irti laatikon kyljestä. Onhan siihen lisäksi vielä irroitettava putkisto ja ilmansuodattimen kotelo ja jotain muuta pientä. Mutta esimerkiksi kytkinhydrauliikan letkut on pikalukituksella kiinni. Luulen, että se on suunniteltu niin siksi, että kun challenge luokassa kytkin saatetaan joutua vaihtamaan vaikka harjoituksen ja aika-ajojen välissä, niin siinä ei mene kauaa kun on vaan osaavat mekaanikot. Ja tämähän on suunnilleen sama auto, kuin rataversiotkin. On vain vähän laitettu puhvelin pyllyä penkkeihin ja ilmastoinnin kompura moottorin kylkeen. Samalla kun laatikon katkaisee, niin oli myös hyvä vaihtaa kampuran pään stefa, joka olikin jo vähän alkanut hikoilemaan. Sen osan hinta oli sellainen (jotain pari kymppiä), että kannattaa vaihtaa jo ihan huvikseen kun kerran voimalinja on jo poikki. 360:n huolto on tosiaan paljon helpompaa, kuin esim. siinä F355:ssä niinkuin Huikkoster totesi. Huollon asiantuntijat lisäksi sanoivat, että F355:n kanssa saa olla melko varovainen kun alkaa moottoria irrotittamaan, koska auton painopiste muuttuu oleellisesti nosturilla, kun moottorin erottaa lopusta autosta. No se ei toki asiakkaalle ole niin oleellinen tieto, mutta mielenkiintoinen knoppi kuitenkin. Jakopään huolto tosiaan tapahtuu moottoria irroittamatta. Penkkien takana on huoltoluukku, jonka kautta pääsee käsiksi hihnahelvettiin ja muihin etupään Magneti Marelleihin sun muihin pizzatäytteisiin. Se homma onkin muuten edessä seuraavassa huollossa. Jos on oikein kova äijä niin senkin huollon voi tehdä itse kun vaan katsoo omistajan käsikirjasta. Se on yllättävän kattava räjäytyskuvineen ja muine infoineen. Muuten kyllä tykkään F355:n ulkonäöstä ja varsinkin ne luukkulamput on kauniit. Toisaalta 458:ssa olisi jo sen verran modernimpi tekniikka, että tuollaiset kytkimen kulumiset voi jo unohtaa kokonaan. Mutta mistäs sitä tietää, mitä muuta sen kanssa sitten tulisi. Ja onhan sen hintalappukin vähän toisessa sfäärissä. Sijoitusmielessä olisi kyllä mielenkiintoinen vaihtoehto. 458 kun edustaa viimeisiä ahtamattomia keskimoottorisia Ferrareita sekä viimeisiä keskimoottorisia Pininfarinan luomuksia. Mutta ollaanko hinnankehityksessä vielä pohjalla? En tiedä...

Huolloissa olen kyllä ollut ehdoton tämän kanssa, että nyt ei vedetä mutkia suoriksi. Teetin huollon Lempäälässä oikessa Ferrarin maahantuojan huollossa ja siellä oli kyllä hyvä palvelu. Ne haki auton syksyllä, tekivät huollon, säilyttivät talven ja toivat keväällä auton takaisin. Vierailin vielä talvella siellä, kun pyysin vanhan kytkimen itselleni. Pakkohan se kytkilevy oli laittaa kehyksiin. Oli mukava reissu ja sai samalla vähän nähdä, että millainen se maailma on "punaisella tiskillä".

Muuten varaosien hinnoissa on perinteinen Ferrari lisä jos vertaa saman aikakauden normaaleihin autoihin. Mutta jotkut jakopäänhuollot tai alustan osat ei ole sen kalliimpia kuin nykyaikaisissa premium autoissa. Ja jos lähdetään iskareita ostamaan, niin kyllä Volvon Nivomat aiheuttaa yhtä paljon hikikarpaloita. Muuten jos jotain pisteosia täytyy alkaa haalimaan, niin siinä täytyy kyllä punnita tarve todella tarkkaan. Minulla on tuhkakupin kauluksesta lähtenyt muovinpala ja ajattelin sen vaihtaa ehjään. No ne kun on kaikista hajalla, niin Ebayssa saa lyödä 300€ tiskiin että saa ehjän uuden käytetyn. En tupakoi, niin koin, ettei ole sitten tarvettakaan. Ja nahkakansiossa kuuluisi olla myös pieni Maglite taskulamppu mukana Ferraritekstillä. Se oli kelvannut jollekin aikaisemmalle omistajalle, niin meinasin senkin investoida, että on sitten täydellinen. Siitäkin olisi pitänyt maksaa 350€ niin ajattelin pärjätä LedLenserillä. Eturenkaatkin oli ostaessa jo melko kulahtaneet, mutta sain vanhalta omistajalta uudet Pilot Sportit. Mitään muutahan ei valmistajan ohjeen mukaa saa käyttääkään. Enkä kyllä Nangkangeilla ajaisikaan niitä vauhteja, mihin tuo on tehty. Vanhoissa oli vielä paistoleima vuodelta 1999 eli ensiasennusrenkailla mentiin vielä vuonna 2021. Vielä tämän kesän päätteeksi ovenkahva päätti hajota sisäpuolelta. Kahva on tunnoton, eli sieltä on vaijeri joko mennyt poikki tai sitten kahvamekanismista on lähtenyt joku vitaali pala irti. En ole edes katsonut, että mitä se kustantaa. Meinasin tehdä oikein vanhan kunnon patentin kun vaan saan kerättyä rohkeutta alkaa purkamaan sitä ovipahvia. Tuskin kannattaa repäistä jostakin kulmasta jos ei ole ihan varmaa tietoa, että mistä kohtaa. Oven kahvan vaijeri tuntuu muutenkin olevan jo vähän elähtänyt, niin täytyy sekin tutkia, että pääsisikö sitä jotenkin vaikka kiristämään.

Kuvia ei oikein ole tullut napsittua, mutta pistetään muutama vähän julkaisukelpoinen:




Ensikohtaaminen


Hevostalli


Siivouksen tynkää


Remontinkorjuuta


Kuinka moni on pelannut Gran Turismoa? Muistatteko, missä radassa oli tollanen silta?

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: 360 Modena
« Vastaus #10 : 13.10.2022, 18:54:48 »
Hieno :pomo:   
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Paikalla TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: 360 Modena
« Vastaus #11 : 13.10.2022, 20:16:03 »
Onko tää muuten "Suomi auto"?
Haminassa oli aikanaan "samanlainen" uutena joskus vuosituhannen vaihteen tienoilla.


Kerran yksi vanhempi nainen tokaisi, että on hieno auto. Hänen sukulaisellaan oli joskus samanlainen Porsche

Ferrarissa on kuitenkin Enzon Stuttgartin vaakunasta varastama heppa, joka oli jo Porschen crestissä ollut käytössä vuosia.



-Takalasin lämmitin (En ymmärrä, että mitä sillä tekee. Moottori on kuitenkin 20cm:n päässä)

Mukavampi työntää kylmällä kun pata on rikki, lasin lämmitys pitää kädet lämpöisenä! :D
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa NBM

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #12 : 14.10.2022, 11:20:18 »
Pikavilkasulla otsikoihin ilahduin että joku vielä pikkuvolvojakin (360) harrastelee, ihmettelin vaan mikähän tämä "Modena" on tässä yhteydessä... Plääh se oliki joku viiatti...  ;)

Poissa NBM

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #13 : 29.07.2023, 17:14:50 »
Mitäs tälle kuuluu? Juohtu mieleen kun tubesta pöllähti esille Doug DeMuron video: https://www.youtube.com/watch?v=E0DcbXWya7U

Poissa säkkijänis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 Modena
« Vastaus #14 : 12.10.2023, 23:19:21 »
Mitäs tälle kuuluu? Juohtu mieleen kun tubesta pöllähti esille Doug DeMuron video: https://www.youtube.com/watch?v=E0DcbXWya7U

Hyvää kuuluu. Kuskin oven kahvan sai korjattua ihan paikan päällä, oli vain vaijeri irronnut kahvasta. Kesä meni ongelmitta, mitä nyt takarenkaat joutu ostaa kun jotenkin mystisesti ne kuluu eri tahtiin eturenkaiden kanssa.

Korttikin säilyi kuin ihmeen kaupalla. Nyt huolto varattu ens keväälle. Jakopään vaihto + huolto-ohjelman mukainen vuosihuolto tulossa.

 

Autoracing  KL-varaosat