Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => FAQ (takavetoiset) => Aiheen aloitti: The moose - 13.11.2010, 22:27:37

Otsikko: ET koneen vauhtipyörän asento
Kirjoitti: The moose - 13.11.2010, 22:27:37
Lainaus käyttäjältä: Hevonen Volvolandia
Pitää laittaa tämä, kun moni on vauhtipyörän saanut väärään asentoon...
ET kone, Moottori YKK:ssa, vauhtipyörän nasta keskellä startin aukkoa.
Kattokaa nyt tämä, niin ei tule turhaa laatikko / moottorijumppaa.
Kuvatus:
http://i77.photobucket.com/albums/j75/Vapiti/HPIM1416.jpg

Niin, sitä tappia EI panna moottorin YKK:ssa sinne anturille...

Lainaus käyttäjältä: kisko Volvolandia
Kerrottakoon että LH-jetronic 2.4:lla varustetuissa F- ja FT-moottoreissa ns. puuttuvien reikien kohta tulee startin aukon keskelle jakomerkkien ollessa kohdillaan eli ykkösen ollessa YKK:ssa. Näissähän on se reikäkehä vauhtipyörässä.

Edit: Lainausten selkeytystä (Miksu)