Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: -4K1 - 19.07.2012, 21:51:55

Otsikko: b200f ruisku
Kirjoitti: -4K1 - 19.07.2012, 21:51:55
Kertokaas joku että jos laitan uuden nokan ja nostan vähän puristuksia niin mites tuo sähköruisku reagoi. Eli siis mitä ruiskuvermeille pitäis tehdä muutoksia ?  ::) kiitoksia jo etukäteen  :)
Otsikko: Vs: b200f ruisku
Kirjoitti: InlineFour - 19.07.2012, 22:01:49
B230F, säädettävä nokka, puristukset jotain 11:1, isommat venttiilit,peltisarja ja D-nokka, eli volvon oma.

Muuten toimii ns. hienosti, eikä kuluta mitään ( vie alta 10/100km) mutta tyhjäkäynti ei nyt suoraan sanoen toimi.
Tai- käy tyhjäkäyntiä mutta säännöllisen epäsäännöllisesti saat nollata lambda-valon joka voi syttyä saman tien kun käynnistät,
tai olla syttymättä viikkoon. Tyhjäkäynti tuon sytyttää kun ei käy tasaisesti.
Sitten tyhjäkäynnillä tai lähellä sitä on turhaa kuvitella cruisaavansa kun nykii ku kerpele.
Tyhjäkäynnistä nyt sen verta että on se silti menny kaks
kertaa päästöistä läpi tyhjäkäynnillä ja kierroksilla, vaikka onki vähäpäästönen. Katti on kiinni putkessa.
Otsikko: Vs: b200f ruisku
Kirjoitti: miksu01 - 19.07.2012, 22:03:42
Kertokaas joku että jos laitan uuden nokan ja nostan vähän puristuksia niin mites tuo sähköruisku reagoi. Eli siis mitä ruiskuvermeille pitäis tehdä muutoksia ?  ::) kiitoksia jo etukäteen  :)

Ei tietääkseni tarvi tehä ruiskulle mitään noin vähillä virityksillä.
Otsikko: Vs: b200f ruisku
Kirjoitti: -4K1 - 21.07.2012, 21:45:38
Kiitoksia tiedoista jos vähän tuota omaa piristelis jos ei kerran tarviin suurempia hommia tehdä  :)
Otsikko: Vs: b200f ruisku
Kirjoitti: Ari E - 21.07.2012, 21:52:33
taas kerran kannattaa piilottaa se isolohko sinne pellin alle ensimmäisenä  ;)