KL-varaosat  Race.fi

Bluetooth, Wifi, AUX, wlan vai sim-kortti autoon

  • 18 Vastauksia
  • 3217 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Bluetooth, Wifi, AUX, wlan vai sim-kortti autoon
« Vastaus #15 : 01.08.2020, 19:45:23 »
Onko noilla sisääntulokanavilla merkitystä äänenlaadulle vai saako kaikista saman tasoista melua..
Hyvä mulugren: Jos et vastaa ensimmäisen viestin kysymykseen mitenkään, niin lopeta turha vinoilu - kiitos.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Bluetooth, Wifi, AUX, wlan vai sim-kortti autoon
« Vastaus #16 : 06.08.2020, 19:16:35 »
Btw. auton omalla sim-kortilla liittymän nopeus hidastuu "kolmenkympin" tienoille.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Bluetooth, Wifi, AUX, wlan vai sim-kortti autoon
« Vastaus #17 : 25.08.2020, 16:02:44 »
Kyllä mä sanon, että parhaan äänenlaadun saa käyttämällä auton omaa esim Spotify appiä auton oman nettiyhteyden kautta. Eli se 6 eur simmi sinne purkkiin ja Spotifystä äänen laatu parhaaksi mahdolliseksi. Aina kun ääni tuodaan ulkoisesta laitteesta piuhalla tai jonkun keskinkertaisen langattoman sovitteen kautta, niin sen laatu kärsii. Pitäis itsekin testata huomaako itse eroa, jos toistaa Spotifyn Android auton kautta puhelimesta. Sen kyllä huomaa, kun laittaa Spotifystä paremman laadun päälle.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12493
Vs: Bluetooth, Wifi, AUX, wlan vai sim-kortti autoon
« Vastaus #18 : 31.08.2020, 19:06:26 »
Kyllä mä sanon, että parhaan äänenlaadun saa käyttämällä auton omaa esim Spotify appiä auton oman nettiyhteyden kautta. Eli se 6 eur simmi sinne purkkiin ja Spotifystä äänen laatu parhaaksi mahdolliseksi. Aina kun ääni tuodaan ulkoisesta laitteesta piuhalla tai jonkun keskinkertaisen langattoman sovitteen kautta, niin sen laatu kärsii. Pitäis itsekin testata huomaako itse eroa, jos toistaa Spotifyn Android auton kautta puhelimesta. Sen kyllä huomaa, kun laittaa Spotifystä paremman laadun päälle.
Tämä on varmasti totta. Taitaa kaikki eri bluetooth variaatiot käyttä jonkinlaista pakkausta. Itse paljon käytän  iPuhelinta autossa kaapelilla. Silloin ainakin omaan korvaan kuulostaa paremmalta, mutta vaste näppäin painalluksiin on tooooodella pitkä.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

 

Carcom Oy  Ateho