Noista vuoto-ongelmista yleisesti (mitä sattunut omalle kalustolle).
Sateiset kelit ja vettä matolla, niin tuulilasi vuotaa. Parissa vanhemmasssa -75 ja -83 pelissä tämä ongelma. Tuulilasin ympäryspelti alkaa olla näissä vanhemmissa melkosta näkkäriä ja varmaankin oma osuutensa vuotoon. Viime kesänä purkuun joutuneessa 244 -83 Turbossa lasin liima oli kovettunut ja lasi oli kiinni rungossa 1/3 matkalta. Käytännössä lasin sai irti nostamalla pois. Eikä ihme, että vedet tulee sisälle. Lasia kun alkaa sikamassalla tiivistää, niin varovasti se lista pois. Itse onnistunut yhden lasin halkaisemaan listan irrottamisen yhteydessä. ja kun listan irrottaa, niin kiinnitysklipseistä puolet hajoaa eli listankin saa sitten sikamassalla kiinnittää paikoilleen.
Talvella paljastuu hyvin pohjan vesivuodot, kun matto karahtaa jäähän. Jos enemmälti vettä maton alla, niin kyllähän märkyyden kysälläkin toki huomaa.
Ilmanottoritilän läpi tulee vedet ja koivun lehdet helmakoteloon. Kotelossa oliko 3 vesi reikää, mutta monesti massattu umpeen. 242 velipoika ihmetteli kesällä, kun liikkeelle lähdettäessä kuuluu loiske. Muutama litra vettä kotelossa ja edellinen omistaja tukkinut vesireiät ruiskumassalla. Etu turvavyön kun irrottaa, niin pääsee imuroimaan kotelon puhtaaksi. Sankosta kun kaataa vettä ritilän päälle, niin vesireiät paljastuu, jos ovat auki.
Itsellä vielä yksi vuotokohta tullut eteen lämmitysjärjestelmässä. Konehuoneen puoleinen vesiletku vuotaa tulipellin kohdalta letkun ja kuparin liitoksesta. Siitä pääsee ilkeesti sitten valuttamaan nesteet kuskin jalkotilaan. Olisko kupari putki soikea. Vähän tilaa korjata ja bensalämppärin haaroitus lähellä. Sikamassa auttoi hetken. Ensi kesänä uusi yritys ja lisää.