Juu, totta, mutta, ainakin TruTrakissa on esijännitystä jonka pitäisi auttaa nostamaan sen huonomman pyörän momenttia. Kuulemma?
Niin se 411 ja 588 mallien suurempi "esijännitys" lienee lähinnä erilaiset hypoidikulmat, eli käytännössä isompi kerroin välittyvässä voimassa.
Tai en ainankaan ole missään nähnyt mitään meriselitystä että mitä paikkaa siellä torspossa pitäisi puristaa kovemmin parempaan lopputulokseen pääsemiseksi.
Isompi kerroin kertaa nolla on edelleen nolla. Tietysti kenttäkoe 411 tai 588 ja tunkin kanssa olisi kiintoisa, josko jollain semmoinen olisi paikallaan.
Semmoinen letkumpi Jeepin etuperän 314 truetracci luistelee jo ison kallistuksenvaimentimen kanssa.
Varmasti ihan soivia pelejä kyläajossa, mutta olen kyllä nähnyt (tosin muu kuin Volvo) rata-autosta torsenin purettavan ihan suosiolla pois wanhanliiton levylukon tieltä. Jälkimmäisen hyveiden puolesta, noin haipakka-ajossa, taas todistaa suht. hyvin SF-pyörän, Sellholmin, yms. sitkeä pysyminen markkinoilla.