Carcom Oy  Ateho

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 MkII Laatikko
« Uusin viesti kirjoittanut Enzo tänään kello 12:38:28 »
Pysyykö se keppi kuitenkin siellä man puolella? Ettei se oikeesti rävähdä sinne automaatin uraan.
Onko kyse vaan siitä että pitää kepin vasemmalla ja kun päästää irti niin keppi liikkuu jotain millin luokkaa ja vaihteet ei toimi.

Tuossa nyt jotain juttua ja kuvia vähän vastaavasta viasta. Siinä vaan ei pysy automaatti päällä.
Veikkaan jotain hämärää olevan siellä kepin juuressa?
https://turbobricks.com/index.php?threads/2003-s60-stuck-in-geartronic.214283/

Ota vähän sivumuoveja pois niin voi jo auttaa näkemään.

Ei pysy keppi manuaalilla vaan heittää takas automaatille.Jotenkin se manuaalipuoli ei mene kunnolla päälle vaan jää jotenkin vajaaks,hieman jäykän tuntuinenkin se on.

Täytyy joo purkaa muoveja ja kurkata kun saa aikaseks.
2
Ostetaan varaosat / Volvo 240 lämmönsäätöventtiili
« Uusin viesti kirjoittanut Valluvolle tänään kello 12:18:24 »
Ostetaan alkuperäinen volvo 240 lämmönsäätöventtiili.

0403533620
Kempele
3
Nelivetotekniikka / Vs: v70 awd iskarit
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 11:25:29 »
Tollaset omaani v70 awd mk1 2000 vuos’malliin laitoin

https://www.skruvat.fi/Iskunvaimennin-P1017521.aspx
Itelle laitoin samat ProPartsin tekeleet ja oli todella veltot, samaa luokkaa 300-400tkm ajettujen vakioiden kanssa. Muita ei taida edes saada jos hakee normaalia iskaria. BC-racingin valikoimista saa säädettävää ja myös takajouset, Rallyracelta puolestaan Gazin iskarin. Onhan ne toki kalliimmat, mutta vaimentaa sentään sen verran kuin itse haluaa.
5
Kaikki riippuu huolloista. En tiedä suunnitelmias mutta itse katsoisin vuotta vanhempia joissa p2 pohjalevy. On paljon järkevämpi.
Laatikko jos ei oireile niin mitäs siinä mutta öljyt pitäis tuon verran ajettuun laatikkoon olla vaihdettu ainakin pari kertaa.
Omassa bensaturbossa laatikolla vedetty yli puoli miljoonaa eikä mitään oireita kun on öljyjä siihen vaihdeltu
Turbo vähän sama juttu keston kanssa. Miten on ajettu, ääntääkö, pöllyttääkö sinistä. Kaipa siltä myyjältä voi noita kysyä, eri asia mitä kertoo.

Nostajaremontti ei kummonen homma ole jos tekee ennen kuin kansi kilahtaa.
6
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo Amazon 4D 122Sport Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 11:07:32 »
Yläpuolen ohjausletku irti niin tietää onko syy porttiin liittyvä vai ohjauksessa.
7
Myydään varaosat / Volvo D5 163hp kansi osia
« Uusin viesti kirjoittanut Reefemma tänään kello 10:31:01 »
Myydään joutilaana olevat 420tkm ajetusta musta kantisesta D5 kansi ja suuttimet
Kansi on täysin ehjä ja siihen on kaikki osat tallessa ja järjestyksessä
Suuttimet ovat kanssa toimivat

Kansi 200e
Suuttimet 8658352 5kpl/ 150e

Kuvien lisääminen ei jostai syystä toimi, mutta voin kyllä laittaa kuvia kiinnostuneille

0408184158
Keski suomi keuruu
8
Projektipäiväkirjat / Vs: 940 Turbofarkkuja 4x
« Uusin viesti kirjoittanut Toni tänään kello 09:45:52 »
Alkoi tuossa jokin aika sitten Diesel käynnistymään pienen seisonnan jälkeen tovin sahaamisella. Tankatessa kuului suhahdus korkkia avatessa eli alipainetta tankissa. Tämä sitten imi syöttöpumppua tyhjäksi pikku hiljaa. Huohotus oli siis tukossa, joka kulkee tuon "Rollover" venttiilin kautta. Tuo mokkulahan on vain takaiskuventtiili, joka sulkeutuu jos auto on ylösalaisin ettei menovedet valu tankista ulos.



Vähän turhaan tuli koko systeemi otettua pois kun tukos oli tuossa alamutkassa. Sen kun laikkasi pois niin alkoi homma taas pelittämään ja riitti vielä hyvin tuo lyhyempikin malli ajamaan asiaa. Saihan tuota Rollover-venttiiliä käpistellä mielenkiinnosta ensimmäistä kertaa..


9
Showroom / Vs: S90 T8 R-Design 2021
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe tänään kello 09:31:40 »
Valot ei ole herjaillut enää moneen viikkoon ???. Kesärenkaat on alla, kiitos JuhaU:lta ostettujen vanteiden niin auto näyttää samalta kuin talvella :).
10
Veteraanit / Amazoniin erilaista jarrutehostajaa(?)
« Uusin viesti kirjoittanut lolvo_ tänään kello 08:51:16 »
Tässä pähkäillyt ja mietiskellyt eri vaihtoehtoja amazon volvon jarrutehostajaksi.

Alkuun sanotaan että pysytään alkuperäsissä vaihtoehdoissa pois. Oikeastaan syy minkätakia uudemman mallin ”jatkotorvella” olevaa en haluaisi syystä että ei vain omaan silmään ole hyvännäköinen…

Onkohan kukaan hyvällä menestyksellä saanut jonkun muun vehkeen tehostajaa soviteltua, esim GM 7” tehostaja olisi kompaktin kokoinen mutta taitaa suurin ongelma tulla heti kättelyssä rattiakseli joka tulee tielle.

Morris minor erillinen tehostin käynyt mielessä mutta tiedä nyt siitä tuleeko siitäkään sitten nätimpi konehuoneesta.

Sähköisetkään vaihtoehdot ei näytä oikein näppärältä vaihtoehdoilta, tai itse en ainakaan ole nähnyt vielä sopivan näköistä.

Toisaalta jo käynyt mielessä että menisi ilman tehostajaa mutta toisaalta haluaisin panostaa mukavuuksiin ja tuo tehostin olis yks suuri mukavuudentuoja jarrun keveyden suhteen.

Heittäkää ajatuksia, mielipiteitä. Museoautoa ei tehdä joten muutoksiakin saa ja tehdään tarpeen mukaan.

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autoracing  KL-varaosat