Samppasport  Futurez

"Onnistuneita" pysäköintejä

  • 1199 Vastauksia
  • 311037 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #210 : 16.03.2012, 13:23:34 »
Nii ja lopuks pitää mainita että siitäkin on mulle sanottu ku olen ainoo kuka peruuttaa katoksee nii näyttää kuulemma tyhmältä.  :idiot2:
No stiisus.. Armeijassa jo opetettiin, että auto jätetään aina sillain, että pystyy mahdollisimman nopeasti lähtemään.. Oon kans ainoo parkkihallissa joka peruuttaa auton parkkiin :idiot2:
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #211 : 16.03.2012, 13:29:01 »
Aika huippu syitä valittaa :D
Minä kans edellisessä asuinpaikassa aina peruutin auton ruutuun, lopulta kaikki naapuritkin alkoivat peruuttaa autonsa ruutuun siinä rivissä :D
Tuli kans mieleen sellainen tässä kun kaveri muutti syksyllä ja sai parkkipaikan, no siinä ruudussa oli sitten naapurin polo "pitkäaikaissäilössä" eikä siirtänyt sitä pyynnöistä huolimatta. Lopulta sitten tupareissa tuupattiin porukalla polo ruudusta pois viereiselle nurmikolle  :2funny:
Kummasti se sitten sai sen heti seuraavana päivänä siirrettyä omaan ruutuunsa :2funny:
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #212 : 16.03.2012, 13:29:15 »
No stiisus.. Armeijassa jo opetettiin, että auto jätetään aina sillain, että pystyy mahdollisimman nopeasti lähtemään.. Oon kans ainoo parkkihallissa joka peruuttaa auton parkkiin :idiot2:

Kaveri jaksaa aina nälväillä että miks rahtareitten pitää ainaa peruuttaa ku mahollista.  :2funny: On tuo coupen perä sen verta "munanmuotonen" että ikävä peruuttaa peileistä ahtaassa paikassa. Paljon helpompi perse eellä mennä ruutuu.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa thabandit^

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • En osaa kävellä käsilläni.
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #213 : 16.03.2012, 15:38:32 »
Mukavampi mun mielestä esimerkiksi talvella kylmällä, lumisella ja muutenkin kankealla autolla on lähteä parkkiruudusta keula edellä. Ikävä peruutella jäisellä autolla, varsinkin kun kanssa-autoilijat harvemmin jaksavat odotella kiltisti, kun joku yrittää peruuttaa parkkiruudusta pihalle.
Rule number one:
-Respect a mans car, a man respects you.

Poissa Yesse

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 518
  • T4 Racing
    • Kuvia
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #214 : 16.03.2012, 20:42:23 »
Samat täälläki, ainoa oon kämpän parkkiksella kuka peruuttaa ruutuun, itellä tosin vähän ahdas paikka ku on kukkapusikko vastapäätä ruutua ni ei oo isoo rakoo hakee "vauhtia" siihen kääntymiseen, naapuri kiroo samaa asiaa ku sillä on S80, ni voin kuvitella kuin kankeeta sitä on kääntää ruutuun jos on viereisissäki ruuduissa autot.
Talvella toki tuli ajettua nokka edellä että sai lohkarin kiinni ilman jatkoroikkaa.
S40 T4 BTCC. 310hv/425nm @1.6bar [Holset HE221w] 

 (PS. Multa ei kannata kysyä apua ku ledivaloihin, en oo tekniikkavelho)

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3318
  • Nonnih!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #215 : 16.03.2012, 20:47:26 »
Samat täälläki, ainoa oon kämpän parkkiksella kuka peruuttaa ruutuun, itellä tosin vähän ahdas paikka ku on kukkapusikko vastapäätä ruutua ni ei oo isoo rakoo hakee "vauhtia" siihen kääntymiseen, naapuri kiroo samaa asiaa ku sillä on S80, ni voin kuvitella kuin kankeeta sitä on kääntää ruutuun jos on viereisissäki ruuduissa autot.
Talvella toki tuli ajettua nokka edellä että sai lohkarin kiinni ilman jatkoroikkaa.

Täällä kans yks joka peruuttaa kesäkausina ruutuun ja olen pitkälti ainoa joka niin teki ennen, sen jälkeen ku aloin pitään nuin niin rupes muutama muukin tekeen samalla tavalla :D Talvisin tiettyä nokka eellä roikan takia :)
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #216 : 16.03.2012, 20:56:57 »
Mä satuin löytää firman hallista sopivan pätkän johtoa ja autossa majaili sisältä katki oleva calixin johto. Vaihdoin siihen pitkää johtoo calixin pään ja nyt voi peruuttaa talvellaki.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3318
  • Nonnih!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #217 : 16.03.2012, 21:05:44 »
Mä satuin löytää firman hallista sopivan pätkän johtoa ja autossa majaili sisältä katki oleva calixin johto. Vaihdoin siihen pitkää johtoo calixin pään ja nyt voi peruuttaa talvellaki.

Meän pihalla todennäköisesti kävis kiusaus tuolla tavalla liian suureksi parilla talon pennulla ja varmaan irrottaisivat aina piuhan ohimennessään.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #218 : 21.03.2012, 18:58:55 »
Vain toinen on mokannut, toinen on vain sovittanut jäljellä olevaan tilaan: (CSI-tyyppisesti tutkittuna munakuski on ollut Suzukin ratissa)

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/puskaradio/viesti/66693/

Ja se HKI-VNT tapaus vähän erillaisella kalustolla:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/puskaradio/viesti/66650/

Poissa raipe850

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #219 : 21.03.2012, 19:09:49 »
No stiisus.. Armeijassa jo opetettiin, että auto jätetään aina sillain, että pystyy mahdollisimman nopeasti lähtemään.. Oon kans ainoo parkkihallissa joka peruuttaa auton parkkiin :idiot2:

Toinen ilmoittautuu  :hello:, jäänyt tavaksi armeija-ajoilta.  Tuo oma Volvo on vielä niin kankea, ettei mitään jakoa taittaa etuperin parkkihallin ruutuun kerrasta.
S80 D5 AWD Executive 2014 Sensus Connected Touch, Rica Stage 2; XC70 D5 AWD Classic 2016 Polestar
Ex.  V70 D3 Summum 2011, C70 D3 Summum 2011, S80 D3 2012, V60 D2 2013, S80 T6 Executive 2000, 850 GLT 1992

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #220 : 21.03.2012, 20:16:02 »
Oon kans ainoo parkkihallissa joka peruuttaa auton parkkiin :idiot2:

Meidän talouden molemmat autot, oli siinä katoksessa Golf tai 940, peruutetaan omalle paikalle. Helpompi lähteä ja joutuu suorittamaan yhden käännöksen vähemmän. Lämmitysjohdon jatkaminen töissä maksoi sen tekemisen vaivan... :juhau: Muutama muu ovat ottaneet mallia mutta peruuttavat säännöllisen epäsäännöllisesti.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Antsa90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #221 : 22.03.2012, 07:47:09 »
Meikäläisen opiskelukämpän pihalla (Porissa) taas on vieraspaikoilla autot "talvisäilössä". Vieraspaikkoja on yhteensä 12 kpl, joista kahdeksassa on auto ollut marraskuusta asti parkissa. Olen asunut kämpässä viime heinäkuusta asti ja siitä asti kahdessa vieraspaikassa on ollut sama auto hievahtamatta, molemmat Chevin Vaneja. Tein koulun ohella viime talvena maansiirtotöitä ja monta kertaa kävi kyl mielessä, kun tuli töistä ehtoolla kotiin ja näin kun vierailijat yrittää etsiä autopaikkaa sitä saamatta, et haenpas sen ison Jontikan ja nyppäsen noi vanit ainakin tosta hevon v****un, jotta vierailijat sais käyttää niitä paikkoja, jotka niille on suotu. :peetu: Vissiin meikäläinen on ainoa henkilö ketä tämä asia kyrpii meidän talossa. Noh, sitä siirtopalvelua kuitenkaan tekemättä päädyin seuraavaan ratkaisuun: tein lappuliisat. Viime tammikuussa laitoin lapun molempien Vanien pyyhkijöiden sulkiin, lapussa luki tyyliin, että tämä ei ole mikään autonsäilytyspaikka, vierailla tars saada pysäköintipaikkoja. Lappu oli siinä tänäkin aamuna, kun kävin heittään aamulenkin. Et sillee meillä... >:(
S60 -01

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #222 : 22.03.2012, 19:34:09 »
Meidän talouden molemmat autot, oli siinä katoksessa Golf tai 940, peruutetaan omalle paikalle. Helpompi lähteä ja joutuu suorittamaan yhden käännöksen vähemmän. Lämmitysjohdon jatkaminen töissä maksoi sen tekemisen vaivan... :juhau: Muutama muu ovat ottaneet mallia mutta peruuttavat säännöllisen epäsäännöllisesti.

Tasan yhtä monta käännöstä siinä tulee, ajoi sitten etuperin tai takaperin ruutuun. Toisessa ylimääräinen käännös tulee lähtiessä, toisessa tullessa. Itse ajan kesäisikin etuperin katokseen, koska teen niin talvisinkin.

Osaan kyllä peruuttaa katokseen tai ruutuun, mutta en näe siinä mitään etua.
Jos joku osaa perustella miksi sinne ruutuun tai katokseen pitäisi peruuttaa niin voin myös muuttaa kantaani?
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #223 : 22.03.2012, 19:40:40 »
Itekkin peruuttelen parkkiin. Oli joskus tutkittu jossain että suurin osa parkkipaikkaonnettomuuksista vältettäs jos ihmiset oppis peruuttamaan ruutuun. Ja kun tuota järjellä ajattelee niin onhan se totta että helpommin sitä näkee muut autoilijat ku lähet ruudusta etuperin matkaan.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3318
  • Nonnih!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #224 : 22.03.2012, 20:42:50 »
Tasan yhtä monta käännöstä siinä tulee, ajoi sitten etuperin tai takaperin ruutuun. Toisessa ylimääräinen käännös tulee lähtiessä, toisessa tullessa. Itse ajan kesäisikin etuperin katokseen, koska teen niin talvisinkin.

Osaan kyllä peruuttaa katokseen tai ruutuun, mutta en näe siinä mitään etua.
Jos joku osaa perustella miksi sinne ruutuun tai katokseen pitäisi peruuttaa niin voin myös muuttaa kantaani?

Kyllä se lähteminen siitä etuperin on nopeampaa ku ei ensin tarvi peruutella. Ja meänki pihalla pentuja ravaa minkä kerkiää niin keula eeltä lähtiessä näkee paremmin onko ketään edessä. Harvon ne siinä minun ruudun kohalla ovat joten siihen on parempi mennä pakilla.
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

 

RallyBaron  Samppasport