No otetaan nyt tuosta esimerkiksi vähiten ajettu 244Gl B19A , karvan alle 200000 km ja historia tiedossa pääpiirteittäin v.sta 85 ja hoito oli hyvää, kuten vanhan kansan ammattilaisilla yleensä. Mobilin Superit uudesta asti ja 5tkm.n vaihtovälillä öljynkulutus noin 0,5 l ja käy nyt huollon jälkeen rykimättä tyhjäkäyntiä noin 900 rpm.
Sitten tämä ajoauto, viime kevättalvella hommattu 960 B6304 esisarjalainen 91. Mittarissa 440000 ja huolloista ei hajua, mutta näytti tulppia tarkastettaessa koskemattomalta suojakannen alta, eli melko varmasti tehtaan jäljiltä sinetit. Ei näemmä kuluttanut Teboilin 0W30 öljyä tämän 6000 km välillä kuin sen suurinpiirtein 0,7l. Käynti nyt on kuutosille tyypillistä siistiä, mutta hellepäivinä teki 2 kertaa ilmeisesti höyrylukon kun vaati järjettömän pitkän starttauksen kaasu pohjassa mutta käynnistyi lopulta. Ainoa öljyhikoilu on imunokan anturinliitos, vuotoja ei ole merkittäviä.
Tässä nyt 2 eri tyyppistä esimerkkiä.