0
-Lauri-, Johannes.N ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
onhan niitä vissii kolmea eri paksuutta tarjolla, 1-lovinen1,4mm 2-lovinen 1,5mm 3-lovinen 1,6mm
Männän ylitys 0,67-0,80mm = 1-lovinen pahviMännän ylitys 0,81-0,90mm = 2-lovinen pahviMännän ylitys 0,91-1,02mm = 3-lovinen pahviMännän ylitys siis dekistä.Ton mukaan valitaan pahvi.. Ja aina voi laittaa ton 3-lovisen jos ei jaksa hifistellä turhan takia
Eikös tuo 3-lovinen oo TDICin vakiotiiviste.. sitä itekki käytin ku turbotin.
Tosin eihän näissä tunnu ikinä tarvitsevankaan edes kansipahvia vaihtaa..
Pumppu oli ainakin hampaan pielessä.. Noh valkonen savu ainakin laski muttei hävinny kokonaan.pitää varmaa rupee seuraavaks tutkii paljonkoha ennakot on, ja laiskalta tuo tuntu ainakin sen mitä viimosesta kakssatkusta muistan, voi tosin olla senki takia ku ei oo mitäön vielä ruuvailtuja mites esiintyy jos nokka on hampaan johkisuuntaa pielessä?
Nyt on pakko kysyä että siis laitoitko molemmat remmit ihan summissa paikoilleen?Pistä nyt ihan alkuun se ajotus kohdalleen, sekä nokalta, että pumpulta, niin voi olla jotain toiveita saada toimimaan Eikä tarvitse arvailla onko ne pielessä vai eikö ole.
Kampiakselille kyllä on jonkinlainen merkki vauhtipyörässä, mutta nokka-akselissa ei ole varsinaista merkkiä vaan se pitää ajoittaa nokka-akselin takapäässä olevasta 3-4mm hahlosta, jonka pitäisi olla tasoissa venttiilikopan tiivistepinnan kanssa....se ennakkokin kannattaa säätää heittokellolla tai tönärillä...
pumppu menee parhaiten kohdilleen korvakuulolla pikkuhiljaa kokeillen. sopivan karkea käyntiääni ja hyvä alavääntö on tie onneen