Autodiagnoosi  Carcom Oy

KG-trimning.

  • 24 Vastauksia
  • 16144 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
KG-trimning.
« : 26.01.2011, 20:03:26 »
Onko kellään kokemusta KG:n kansitöistä?

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2117
    • Instagram kuvat
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #1 : 26.01.2011, 22:04:23 »
Saako heti alkuun ihan mielenkiinnosta kysyä miksi juuri kg trimning ja mitä mielessä?

Onko halvempi kuin suomessa, parempi kuin suomessa vai mikä juju?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #2 : 26.01.2011, 22:08:06 »
Saako heti alkuun ihan mielenkiinnosta kysyä miksi juuri kg trimning ja mitä mielessä?

Onko halvempi kuin suomessa, parempi kuin suomessa vai mikä juju?
Kartoitan tarjontaa.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2117
    • Instagram kuvat
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #3 : 27.01.2011, 13:35:12 »
Uskoisin näin nopeasti ajateltuna tarjonnan hiukan olevan hinnallisesti yläkanttiin jos meinaa kantta vielä kahteen suuntaan lähetellä. Suomessa on ihan huippupajoja ja hinnatkin tuntuvat olevan ihan kohdillaan.

Poissa Aapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #4 : 28.01.2011, 12:40:33 »
Sitä en osaa sanoa että millainen on kansien tekijänä...
Venttiilejä ainakin sai hyvään hintaan silloin kun kruunu kurssi oli houkuttelevampi. Valmiit RST-venttiilit sai halvemmalla kuin katkaisemattomat ja urattomat suomesta.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #5 : 28.01.2011, 13:13:58 »
Onko toi nyt paha? Kanava- ja palotila työt+venttiilit 46/38+sokat+tuplajouset: 12 000.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2190
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #6 : 28.01.2011, 13:58:20 »
Onko toi nyt paha? Kanava- ja palotila työt+venttiilit 46/38+sokat+tuplajouset: 12 000.

eli reippahat 1300€ ja päälle kuljetukset.. Semmonen 1500€ voi olla aika lähellä.. Luulis suomessa saavan halvemmalla..
« Viimeksi muokattu: 28.01.2011, 14:00:13 kirjoittanut Zebe »
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

EVO8

  • Vieras
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #7 : 28.01.2011, 17:24:54 »
Kansityöllä ja kansityöllä on sitten aika paljon hintaeroa!  Kysyjä ei kerro tarkemmin minkälaista kantta havittelee. Virtauskansi Oy teki pari vuotta sitten B230FT mottiin 530 kannen "kadulle". Kevyt porttaus, vakio venoilla r- seeteineen "avaimet käteen" periaatteella eli nokan kanssa kasattuna (välykset säädettynä) 5 sataan. Uusia venttiileitä tai ohjaimia ei asennettu.

Koeajon perusteella vaikutti onnistuneelta koska vetoaluetta tuli selvästi lisää vaikka mitään muuta ei muutettu ja kansi oli kunnossa ennen muutosta. Vakio mitsu 13 ahdin.




Poissa flektinelonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #8 : 28.01.2011, 20:29:04 »
http://yhst-26451710505916.stores.yahoo.net/pe8vcyhe.html

Tuolta R-Sport Internationalilta löytyisi myös päteviä valmiskansia. Stage 3 vaikuttaa jo woimamoottorin kannelta, virtaus riittää varmasti melko vaativaankin käyttöön.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #9 : 28.01.2011, 20:36:00 »
Ainiin, tarkoituksena olisi +200 katu vapari.

Poissa flektinelonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #10 : 28.01.2011, 21:53:16 »
Kansi tarvitsee olla aika hyvä, jotta +200hv lähtee vaparina. Kunnollisen kannen kaveriksi esim. läppärungot on tietysti oltava.

Monia ralli-Volvoja on kuitenkin tehty, jossa on 100hv/litra ominaistehot, eli ei se mahdotonta ole. Ilmaistakaan se ei ole, jollain muutaman satasen kansityöllä vinokone ei luovuta 200hv vapaasti hengittäen. Myös venttiilit on vaihdettava isompiin.

Ja kun moottorissa alkaa olemaan litratehot kohdallaan, se sopii hyvin myös ahdetuksi :o

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #11 : 28.01.2011, 22:11:21 »
läppärungot??? eikö kaasareilla mitään enää?
LH&ostrich

Poissa flektinelonen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #12 : 28.01.2011, 22:33:20 »
Kyllä kait kaasuttimetkin on ok.

Tärkeätä on saada hyvä volumetrinen hyötysuhde. Kaiken pitää hengittää hyvin ja moottorin on syytä sietää reipastakin sytytysennakkoa.

Esim. turbokäytössä hyvä VE tarkoittaa, että 2.3l tilavuudesta HX40-ahdin loihtii 500hv 0,8bar ahdoilla.

Tuollainen RSI Stage 3 kansi varmasti suoriutuu 200hv vapari-tavoitteesta ja bonuksena vielä muutama kymmenen lisä-hv.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2011, 22:38:42 kirjoittanut flektinelonen »

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2117
    • Instagram kuvat
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #13 : 29.01.2011, 09:15:45 »
Kansityöllä ja kansityöllä on sitten aika paljon hintaeroa!  Kysyjä ei kerro tarkemmin minkälaista kantta havittelee. Virtauskansi Oy teki pari vuotta sitten B230FT mottiin 530 kannen "kadulle". Kevyt porttaus, vakio venoilla r- seeteineen "avaimet käteen" periaatteella eli nokan kanssa kasattuna (välykset säädettynä) 5 sataan. Uusia venttiileitä tai ohjaimia ei asennettu.

Koeajon perusteella vaikutti onnistuneelta koska vetoaluetta tuli selvästi lisää vaikka mitään muuta ei muutettu ja kansi oli kunnossa ennen muutosta. Vakio mitsu 13 ahdin.

Tuo ei ole kyllä enää hinnalla pilattu homma. Jos seeteineen ja kasauksineen sai 500eur..

Poissa Kuppi_kahvia

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #14 : 29.01.2011, 17:44:57 »
Sitä en osaa sanoa että millainen on kansien tekijänä...

Itsekkään en laadusta tiedä mutta tällä firmalla taitaa olla aika pitkä kokemus Volvon virityksestä. Olikohan jo -90 luvun alussa kun heiltä hinnaston tilasin. Jännä että sivustolla ei pikasesti löytynyt yrityksen perustamisvuotta. Silloin oli jo aika moisia teholupauksia esim B20 koneeseen jos lisäksi nokkaa ja kaasaria vaihtais samalla kannen kera. Toki Suomesta varmaan voipi saada edullisestikkin kansityön.

 

RallyBaron  Samppasport