Kulkukoira  Proturbo

KG-trimning.

  • 24 Vastauksia
  • 16138 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa norrback

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #15 : 31.01.2011, 09:30:31 »
Onko toi nyt paha? Kanava- ja palotila työt+venttiilit 46/38+sokat+tuplajouset: 12 000.

Mitä sitten nokka-akselin kanssa? kupit? koneen koko? 530 tai 531?

/Andre'

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #16 : 31.01.2011, 17:13:57 »
Tässä vaiheessa vähän kaikki on vielä auki, mutta KG:llä olisi joku oma nokka 315/104/13.4(onkohan vähän liian raju?) tai 304/105/12.2, hintaan ~300€. Tai sitten crane 300 tai 310, en tiedä vielä. Kone on B230+531. Paljolla sinä tekisit?

Poissa norrback

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #17 : 02.02.2011, 12:44:28 »
eli reippahat 1300€ ja päälle kuljetukset.. Semmonen 1500€ voi olla aika lähellä.. Luulis suomessa saavan halvemmalla..

juu ei ole väliä jos on huono, jos vaan on halpaa... :buck2:

/Andre'

Poissa norrback

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #18 : 02.02.2011, 12:45:23 »
Tässä vaiheessa vähän kaikki on vielä auki, mutta KG:llä olisi joku oma nokka 315/104/13.4(onkohan vähän liian raju?) tai 304/105/12.2, hintaan ~300€. Tai sitten crane 300 tai 310, en tiedä vielä. Kone on B230+531. Paljolla sinä tekisit?

Riippuu kannesta, kuinka paljon on tehty jne. Ja mikä kuppi koko, vakio tai 37mm pää?

jos vakio kupit+säätöpalat:

http://anorrbackfi.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=r-254-13.0-106

jos 37mm kupit:

http://anorrbackfi.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=r37-258-14.6-104

Paljon lyhyempi aukioloaika ja enemmän nostoa, mun akseleilla. Ja se tarkoittaa, parmepi tyhjäkäynti, helpompi ajaa, ei tarvitse yhyä paljon puristussuhdetta jne...nuo molemmat ovat alle 285 astetta.

/Andre'
« Viimeksi muokattu: 02.02.2011, 12:52:01 kirjoittanut norrback »

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #19 : 16.02.2011, 05:50:32 »
No. Kyllähän  Kentillä on kokemusta 60luvulta eli vanhimpia guruja Volvojen suhteen. Sitten on Sten Parner ja ST -Unitek, jonka kanssa itse olen asioinut ja olen tyytyväinen. Heillä historia alkaa myös 70 luvulta ja useita SM on tilillä. ;)

Mutta kyllä sen kannen saa täälläkin tehtyä aivan yhtä hyvin, jollei paremmin ja se on vain yksi osa moottoria, kylläkin yhdessä nokan kanssa se ratkaisevin erityisesti vaparissa. Turbo on siitä kiva, että bolt on tulee kyllä voimaa helposti ja edullisesti tiettyyn rajaan. ;)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #20 : 16.02.2011, 05:58:55 »
juu ei ole väliä jos on huono, jos vaan on halpaa... :buck2:

/Andre'

Sinä tiivistit tässä hienosti virittämisen perussäännön. :2funny:

Niin tuota olen Andre ´n  tekstiä ja ideoita lukenut ja olen sitä mieltä että tuolla tiedolla ja huolellisuudella puhumattakaan innovaatioista mennään pitkälle.  :) Suosittelen tällä omalla vaatimattomalla tasollani pyytämään tarjousta, jos et sitä vielä ole tehnyt.
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

Poissa Teuwo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #21 : 24.02.2011, 17:19:06 »
ja ST -Unitek, jonka kanssa itse olen asioinut ja olen tyytyväinen. Heillä historia alkaa myös 70 luvulta ja useita SM on tilillä. ;)

Onko se Unitekin Mike Aaro vielä puuhaamassa tuolla ?

Toinen mikä kiinnostaa niin sepittääköhän se Kormun kaveri Hannu Girsen enää Volvoja?

Poissa RaZor

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ich emphfel nicht museum!
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #22 : 24.02.2011, 17:36:35 »
Heittäkää nyt jotain faktoja suomen pajojen hinnoista tähän.
Kaikki nyt tietää ettei se ilmaista ole tuolla määrällä muokkauksia. Kiinnostaisi vain tietää kuinka paljon _oikeasti_ hintaeroa Ruotsiin verrattuna.
-242 DL project in progress-

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7969
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #23 : 24.02.2011, 20:33:47 »
Kannattaa laittaa viestiä yhdistyksen yhteistyökumppaneille, jotka tekevät kansitöitä.

F:ma Norrback ja Kansiset saat varmasti tarjouksen.

Poissa WEBERMAN

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • Nothing beat`s the sound of WEBER`s
Vs: KG-trimning.
« Vastaus #24 : 27.02.2011, 04:04:14 »
Onko se Unitekin Mike Aaro vielä puuhaamassa tuolla ?

Toinen mikä kiinnostaa niin sepittääköhän se Kormun kaveri Hannu Girsen enää Volvoja?

Viime aikoina ei ole tullut oltua tekemisissä näiden kahden kanssa, mutta uskoisin että "mihinkäs se koira karvoistaan pääsee". :)
Viritys katsotaan onnistuneeksi kun teho ei alene 50% enempää.

 

Autoracing  KL-varaosat